Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä Katrihelenan yksinkertaisista rallatuksista saa edes kunnon versioita.
Aivovapaakeskustelua onneksi saa.
Kyllä on niin tyhjänpäiväisiä biisejä. Ihan kuin lastenlauluja. Sääliksi kävi Marco kun tuollaista joutuu esittämään.
Marko oli jälleen loistava.
Muutoin tylsä ja jäykkä jakso, loputonta jaarittelua.
Vierailija kirjoitti:
Karsee nenävonkuja ja vokaalit hakusessa. Siis tuo vanha Marko.
Nyt ei oikein lähtenyt. Idea ja sovitus oli hyvät. A
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuin alkuperäinen versio tuo Jussin.
Siihen ei paljon tarvita.
Ei nyt oikein lähde tää.... kaikki keskittyy vaan Katri Helenaan ja alkuperäisen porukan henki ja dynamiikka jää takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä palvontaa ja ylistystä. Ihan turhaa nostettu jollekin jalustal
kanava kiinni ja keskityt tähän pöllöpalstaan vaan
Tykkään noista muista tyypeistä. Ikävää, että Katrihelena tunki tähän, mutta muiden vuoksi katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi, että Roopella jäi yhteen kertaan. Oli jälkeenpäin mennyt myös ko. naisen keikalle Tavastialle, jossa oli huudellut keikan aikana jotain ilkeitä välihuutoja.
Sairaan ihmisen teot ei toki useinkaan jää yhteen kertaan. Annatko kenellekään toipuvalle ja aidosti katuvalle ja parannuksen tehneelle armoa?
Tämä. On muitakin uhreja. Harmi ettei ympärillä ollut muita ihmisiä jotka puuttuisivat tilanteeseen.
Katri eronnut ensimmäisestä miehestään kahden vuoden avioliiton jälkeen. :D
Mä oon tykänny kaikista esityksistä tähän mennessä, mutta Katri Helenan läsnäolo ja hauras puheääni ahdistaa ja vaivaannuttaa mua.
Tää katupoikabiisi on ihan hyvä, mutta musta vois olla vähän hidastettu tempoa. En tykkää tästä humppakompista.
Vierailija kirjoitti:
Mä aion boikotoida tämän iltaista jaksoa. Jokin kunniavieras jakso on niin typerä idea. Enkä tykkää Katri Helenan musiikista. Ei mitään mielenkiintoa tämän illan jaksoa kohtaan.
En tykkää mistään Katri Helenaan liittyvästä. Tekopyhyyden ruumillistuma. Tekopyhä eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oikein lähde tää.... kaikki keskittyy vaan Katri Helenaan ja alkuperäisen porukan henki ja dynamiikka jää takavasemmalle.
Tunnelman pilaa täysin Roope. Tämän yhden jakson katson Katrin takia.
Katrihelena on elänyt niin monen vuosikymmenen läpi että on mahdoton ymmärtää mikä haaste on ollut päästä 60-luvulla ja siitä eteenpäin uran alkuun ja pitää uraa... vaikka ei hänestä pitäisi niin on kyllä ollut aikamoinen urakka...
Laulu katupoikien, hyvä Costello!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tykänny kaikista esityksistä tähän mennessä, mutta Katri Helenan läsnäolo ja hauras puheääni ahdistaa ja vaivaannuttaa mua.
Muut osallistujatkin vaivaantuneita, kun Katri on niin teennäisen jäykkä.
Jussi veti hyvin, Marko loisti taas, ja hitto Costello minkä teki. Katupoikien lauilu skana. Tähän asti ihan jees!
En tuhlaa aikaani mokoman roskan katsomiseen!
"Kirjapaljastus: Katri Helenan ensimmäinen aviopuoliso (Matti Turunen 65-67) uhkasi pistoolilla Taustalla juorut vaimon suhteesta Dannyyn" IL
Eihän se sitä tarkoitakaan, et enää ei olis meetoolle tarvetta, jos antaa katuvalle anteeksi.
Etkö itse ole koskaan mokannut isosti ja sitten tajunnut, miten kamala olit? Ja sit tehnyt täyskäännöksen ja hävennyt loppuelämäsi tekoasi?
Tylyä on jos ei voi antaa ihmisille anteeksi.