Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Elise on? Raskaasta joulusta joku?
Amaranthen laulaja
Ei sano edelleenkään mitään.
KVG
EVVK
Jos noin olisi, et olisi täällä kyselemässä, kun on Elise. Sori siitä, pikkuinen.
"Kun on Elise"? MÄ en ole kysynyt mitään. Mä vaan totesin että tietämättömälle ei bändin nimikään kerro mitään. Että väärässä olit nyt taas.
Enkä ole myöskään nimeltäni Elise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amaranthen laulaja
KVG
EVVK
Jos noin olisi, et olisi täällä kyselemässä, kun on Elise. Sori siitä, pikkuinen.
"Kun on Elise"? MÄ en ole kysynyt mitään. Mä vaan totesin että tietämättömälle ei bändin nimikään kerro mitään. Että väärässä olit nyt taas.
Oikeassa olen. Alleviivaat vain omaa kiinnostustasi jatkamalla juttua tuosta aiheesta. Jos asia ei sinua kiinnostaisi lainkaan, et kirjoittaisi siitä sanaakaan. Sori siitä, pikkuinen.
Hanna näyttää ihan Kaija Koolta.
Marco näyttää ja kuulostaa syvänmeren sukeltaja Kati Nopalta.
Vierailija kirjoitti:
Tänkin ohjelman voisi jo lopettaa. Ei tota jatkuvaa kehumista ja liikutusta (muka) jaksa erkkikään. Ainoat normit on Waldo ja Jussi. Ilta on feikki, Roope on outo, Einikin feikkaa, Hanna olevinaan turhan reteä, Marko erikoinen. Ei kiitos enää.
Sen kun laitat telkkarin kiinni. Vai pitääkö kaiken mistä sä et tykkää lopettaa? Onko koko maailman tarkoitus palvella vain sun makua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amaranthen laulaja
KVG
EVVK
Siellä olisi kakkosella sulle Sohvaperunat, löytyisikö sieltä sulle enempi tuttuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Marco näyttää ja kuulostaa syvänmeren sukeltaja Kati Nopalta.
Katilla on parta?
Mammoilla ollu taas raskas viikko ja nyt on siiderit korkattu, kun ollaan niin pahalla päällä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on naurettavaa, kun pop-artistit pukeutuvat ikään kuin cosplayna muka hevivermeisiin silloin, kun on jonkun raskaamman musiikin edustajan päivä. Aiemmilta kausilta muistuu mieleenJyrki 69:n päivänä Erika Vikman. Luulevatko ne, että ihminen tulee uskottavaksi rokkariksi tälläytymällä tietynlaisiin asusteisiin? Tyrkkyilyä
Eivät luule, koska eivät edes yritä olla uskottavia rokkareita. Kunhan pukeutuvat päivän teeman mukaan niin kuin muinakin päivinä.
Eivät ole uskottavia edes omana itsenään jos pitää joka päivän teeman mukaan muuttaa itsensä joksikin.
Sä nyt vaan tajua tämän ohjelman ideaa. Mutta ei se mitään. Ei kaikkea voikaan tajuta noin pienenä lapsena.
Ai niin, tilittää miten vaikeeta on ollut ja pukeutua joka ilta sketsihahmoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on naurettavaa, kun pop-artistit pukeutuvat ikään kuin cosplayna muka hevivermeisiin silloin, kun on jonkun raskaamman musiikin edustajan päivä. Aiemmilta kausilta muistuu mieleenJyrki 69:n päivänä Erika Vikman. Luulevatko ne, että ihminen tulee uskottavaksi rokkariksi tälläytymällä tietynlaisiin asusteisiin? Tyrkkyilyä
Eivät luule, koska eivät edes yritä olla uskottavia rokkareita. Kunhan pukeutuvat päivän teeman mukaan niin kuin muinakin päivinä.
Eivät ole uskottavia edes omana itsenään jos pitää joka päivän teeman mukaan muuttaa itsensä joksikin.
Sä nyt vaan tajua tämän ohjelman ideaa. Mutta ei se mitään. Ei kaikkea voikaan tajuta noin pienenä lapsena. <
Ai sä katsot Putousta. No sitten sulla on väärä ketju auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amaranthen laulaja
KVG
EVVK
Oikeassa olen. Alleviivaat vain omaa kiinnostustasi jatkamalla juttua tuosta aiheesta. Jos asia ei sinua kiinnostaisi lainkaan, et kirjoittaisi siitä sanaakaan. Sori siitä, pikkuinen.
Kylläpä nyt loukkaannuit kun kaikki ei tykkää sun lempimusasta 😂 Älä pelkää, ei kukaan vie sulta sitä pois.
Nyt en jaksa sulle enää kommentoida. Kasva vähän ja palaa aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää ihan Kaija Koolta.
Vähän joo, mutta paremmalta. Osaa myös laulaa paremmin ja vaikuttaa myös todella mukavalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala Hannan lookia🤣
Ei taida tulla Sleeping Sun Hannalta 😅
Voi kun Eini käyttäisi ääntään välillä vähän pehmeämmin.
Tottakai Einin pitää taas näytellä itseensä, ja mikä ääni, niinku pöntöstä tulis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala Hannan lookia🤣
Ei taida tulla Sleeping Sun Hannalta 😅
Harmi:(
Laitoin silmät kiinni kun Eini lauloi. Pahempaa kuin umpihumalaisten esitys karaokebaarissa.
Kyllä liittyy. Olen maailman napa. Oliks sulla vielä jotain?