Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuudesta parantuminen, avoin puhe kumppanille kun se tunne tulee. Onko kokemuksia?

Vierailija
04.04.2024 |

Mä olen mustasukkainen. En mitenkään sairaalloisesti, mut sen verran että ahdistus on välillä kova. Syyt mustasukkaisuudelle on tiedossa, ja niitä koitan omassa päässäni hoitaa, käyn terapiassa mut enimmäkseen muista syistä.

Olen alkanut kertoa miehelle, kun se tunne nostaa päätään. Olen sanonut, että nyt mä olen mustasukkainen, tää tuntuu ihan hirveän pahalta. Kun pelkään, että sulla on liian kivaa jonkun naisen kanssa siellä illanvietossa. Tms. 

Mies ottaa syliin ja silittää ja suukottaa ja sanoo ettei ole hätää. Mun omaa oloa toi kertominen helpottaa, ja häntä se ei ahdista. Onko kokemuksia onko joku päässyt mustasukkaisuudesta eroon tällä tavalla? Tilanne ei siis ole sellainen, että epäilisin miestä kaiken aikaa, ei ollenkaan. Tietyt asiat vaan triggeröi, ja silloin toi tunne on aivan hirveän tuskallinen, ja väitän että ei ns normaalin mustasukkaisuudesta tasolla. Hylätyksi tulemisen pelko siellä huutelee.

Jos ei oo kokemuksia tuollaisesta avoimuudesta, mielelläni kuulisin miten pääsit mustasukkaisuudesta eroon?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin avoimuus ja rehellisyys on hyvä asia yleensä suhteessa mutta rajansa kaikella. En usko että minunkaan puoliso arvostaisi tai haluaisi kuulla mun entisistä suhteista. Voisihan sitä rehellisesti sanoa et näin muuten sadun ohimennen viime viikolla. Satu kuka? No se on se ihan älyttömän kaunis nymfomaani keneltä olen saanut parasta seksiä ikinä. Sadun kanssa pantiin välillä 3 kertaa automatkalla Helsingistä - Kouvolaan. Se Satu enks oo kertonut koskaan. Satu muuten kysy mennnäänks drinksuille vkl muistelee menneitä. 

No v...u mitä nyt ootsä vähä liian mustis.

Ei kyl sun nyt pitää vaimolle kertoa Sadusta. Mun mielestä tosi outoa et sä joudut salailemaan tollasta..

Mieti nyt jos sun vaimo saakin tietää jostain muualta.. Sun vaimo on sun paras kaveri niin sehän pitäis tota varmaan hauskana juttuna.

Ja jos sun vaimo rakastaa sua niin ei se epäile ja luottaa suhun. Hyvin voit mennä sadun kanssa drinkille muistelee. Jos nyt sattuisi ettei vaimosi ymmärrä, voit aina sytyttää häntä mustasukkaiseksi ja painella ovesta ulos. Mennä vaikka vihaisena sadun luo.

Vierailija
82/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sivusta. Ensipano se on jotain mitä kukaan mies ei unohda koskaan. Tosta haaveillaan vuosikymmeniä. Antaisin toisen käden jos pääsisi toistamaan tuon maagisen ensimmäisen kerran uudelleen mun ensirakkauden kanssa

Jännästi en oo ikinä kuullut yhdenkään naisen ajattelevan noin. 

Miehet arvostaa nuoruutta ja neitsyyttä, naiset kokemusta.

Niin, OMAA kokemusta. Sen myötä sitä naisena alkaa saada orgasmeja, ei miehen kokemuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sivusta. Ensipano se on jotain mitä kukaan mies ei unohda koskaan. Tosta haaveillaan vuosikymmeniä. Antaisin toisen käden jos pääsisi toistamaan tuon maagisen ensimmäisen kerran uudelleen mun ensirakkauden kanssa

Taitaa aika harva nainen saada Ekassa yhdynnässä. Ja 100% miehistä.

No ei kyllä varmasti 100% miehistäkään. 

Vierailija
84/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se peli ole aika selvä jos yhdyntään pääsee että nalli palaa. Ongelmat tulee miehillä ja pojilla ennen sitä jos on tullakseen 

Vierailija
85/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se peli ole aika selvä jos yhdyntään pääsee että nalli palaa. Ongelmat tulee miehillä ja pojilla ennen sitä

Ei tietenkään ole aina noin yksinkertaista, miehilläkään. On miehilläkin laukeamisvaikeuksia. 

Vierailija
86/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän se peli ole aika selvä jos yhdyntään pääsee että nalli pal

Joo mut harvemmin nuorilla. Nuorten yleisimmät ongelmat johtuvat jännityksestä ja silloin ei ala edes seisoa. Siinä vaiheessa kun se on saatu sisään tuskin ongelmia tulee.

Vierailija
87/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan suositella terapiasuuntausta tai jopa terapeuttia mustasukkaisuuden ongelmiin? Olen valmis maksamaan itse. Helsingissä.

Vierailija
88/88 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo Markova, Terveystalo

mustasukkaisuuden taustalla on hylätyksi tulemisen kokemukset varhaislapsuudessa. Nämä työstämällä ja löytämällä turvaa ei enää tarvii hätääntyä kun toinen ei ole saatavilla.

tsemppiä kokeville ja puolisoille. Älkää suotta kuunnelko ikäviä kommentteja vaan rakastakaa ja auttakaa toisianne. Siinä on onnellisen suhteen avaimet. Kaikki meistä on keskeneräisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi