Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
1181/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään joka asiasta loukkaannutaan?

Siksi, kun ihmisiä kohdellaan huonosti, eikä sitä kenenkään tarvitse hyväksyä.

Vierailija
1182/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne tyrehty tulonlähteet :D miehissä oon tätä ihmetellyt, että miksi pitää niin pakonomaisesti miettiä meitä lihavia naisia, jos kerta me ollaan niin kammottavan epäviehättäviä? En mäkään kuluta mun kaikkea aikaa kaljujen miehen miettimiseen kun en niistä viehäty. Mikä järki edes siinä on miettiä niitä, jotka sua ei viehätä? Miehet on niin outoja. Me lihavat naiset ollaan aina näiden puheenaihe, hyvässä ja pahassa. No 99% pahassa tosin.

Tämä! Keskittyisivät etsimään niitä naisia, joita oikeasti haluavat. 

Ongelma lienee siinä, että se ryhmä joista itse tykkäisivät on liian pieni, että sieltä joku kelpuuttaisi heidät. Siksi pitää yrittää haukkumalla saada muita muuttumaan sellaiseksi, kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää Krisu jo rauhaan!

Vierailija
1184/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tämänkin kohdalla, että kun rakkaus kolahtaa kovaa, siinä ei liikakilot paljon merkitse.

Vierailija
1185/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni ajattelee noin mielessään. Etsii esimerkiksi urheilullista puolisoa, koska itse on. On tosi moukkamaista mennä sanomaan asua ääneen.

Ei ole moukkamaista. Itsekin etsin urheilullista puolisoa. En kyllä hauku niitä ihmisiä, jotka tähän kategoriaan eivät kuulu. Mutta ymmärrätkö sinä eron?

Vierailija
1186/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tätä ketjua ole lukemassa.

Vierailija
1187/1229 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne tyrehty tulonlähteet :D miehissä oon tätä ihmetellyt, että miksi pitää niin pakonomaisesti miettiä meitä lihavia naisia, jos kerta me ollaan niin kammottavan epäviehättäviä? En mäkään kuluta mun kaikkea aikaa kaljujen miehen miettimiseen kun en niistä viehäty. Mikä järki edes siinä on miettiä niitä, jotka sua ei viehätä? Miehet on niin outoja. Me lihavat naiset ollaan aina näiden puheenaihe, hyvässä ja pahassa. No 99% pahassa tosin.

Tämä! Keskittyisivät etsimään niitä naisia, joita oikeasti haluavat. 

Ongelma lienee siinä, että se ryhmä joista itse tykkäisivät on liian pieni, että sieltä joku kelpuuttaisi heidät. Siksi pitää yrittää haukkumalla saada muita muuttumaan sellaiseksi, kuin itse haluaa.

Harmillisesti se pieni ryhmä pienenee entisestään, kun kukaan ei halua olla huonokäytöksisen ja törkypuheisen miehen kanssa.

Vierailija
1188/1229 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/kotimaa/aki-manniselta-ala-arvoinen-ulostulo-rais…

Ei opi ei tyhjyyttään kumiseva umpinuppi. Jatkaa vielä vaan paasaamistaan muiden somekäyttäytymisestä..

Vierailija
1189/1229 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuokin eltaantunut tusinanuuskamuikkunen saa olla ihan täysin rauhassa kaikilta naisilta. Tuskin rantautuu ryhävalaskaan luihua ottamaan väkisin?

Vierailija
1190/1229 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli tehdä joku tiktok-video, jossa heiluttelen tissejä ja bebaa ja voihan siinä vähän p*mppiki vilahtaa. Laulan samalla et "Kristian ei saa edes tämmöstä, ei edes ryhävalasta!' Joku saa sovittaa tuon sen euroviisujen tunnusmusiikin tahtiin.

Sit vaan odottelen vastinetta Krisulta, että hän esittelee piukkabebbubeibensä julkisesti. 

Kaikkein parasta ois jos oikeasti näyttäisi millaisen naisen vois saada. Nythän hän vain inisee, ettei pyydä anteeksi ja blah blah. 

Koska näyttäkää mulle ykskin nainen, joka on yhdistetty romanttisesti tähän mieheen. Bb-voittaja, joka ei saa ketään, missä vika krisu?

Vierailija
1191/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä podcastissa puhuttiin asui naulan kantaan. Sisäinen kauneus on vain klisee. Ulkoinen kauneus on ratkaisevaa ja niin on ollut jo kauan ennen some-aikakautta. Kun nuoret etsivät muutama vuosikymmenen sitten Apu-lehden nuorisopalstalla kirjeenvaihtoystävää vastakkaisesta sukupuolesta, oli ilmoituksissa usein toiveena, että lihavat älkööt vaivautuko. Saattoi olla samanlainen kielto rillipäille. Nykyään sentään on kehopositiivisuus-liike. Ihmiset saavat olla runsaan ylipainoisia ja heitä näkee katukuvassa todella paljon. Lihavuuteen suhtauduttiin aikaisemmin huomattasti torjuvammin. Vanhemmat, sukulaiset ja kouluterveydenhoitajat huomauttivat kyllä nopeasti jos lapsi tai nuori oli päässyt lihomaan. Nykyään mistään ei tosiaan saa enää sanoa. 

Vierailija
1192/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riviheiskarit ja rivivilivalipilipalipränkät eivät itse ole kauniita sisäisesti eivätkä ulkoisesti eikä heissä nyt ole muitakaan tätäkään puutettaan kompensoivia ansioita ja silti vaativat itseään kaikin puolin tasokkaampia (= heille saavuttamattomia) "puolisoita". Itkupotkukiukuttelu seuraa toteutumattomasta epäsuhdasta, mutta rivilesourosten ei 'tarvitse' katsoa peiliin.

Vierailija
1193/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.eeva.fi/jutut/piia-pasanen-ihanajuurinain

"Kun palautteen lähettäjä ottaa ulkonäkökortin esiin, hän ei ole keksinyt huomautettavaa työstäni. Joskus kommenteista paistaa läpi naisviha. Ulkonäön arvostelu on vallankäyttöä ja keino pienentää. Tiedän, että kommentit kertovat niiden lähettäjästä, eivät minusta."

Piian kommentit ovat oikein hyviä ja osuvia, mutta tällä kertaa niillä ratsastaa (katteetta) naistenlehti tuotetuputuksineen.

Vierailija
1194/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mitä podcastissa puhuttiin asui naulan kantaan. Sisäinen kauneus on vain klisee. Ulkoinen kauneus on ratkaisevaa ja niin on ollut jo kauan ennen some-aikakautta. Kun nuoret etsivät muutama vuosikymmenen sitten Apu-lehden nuorisopalstalla kirjeenvaihtoystävää vastakkaisesta sukupuolesta, oli ilmoituksissa usein toiveena, että lihavat älkööt vaivautuko. Saattoi olla samanlainen kielto rillipäille. Nykyään sentään on kehopositiivisuus-liike. Ihmiset saavat olla runsaan ylipainoisia ja heitä näkee katukuvassa todella paljon. Lihavuuteen suhtauduttiin aikaisemmin huomattasti torjuvammin. Vanhemmat, sukulaiset ja kouluterveydenhoitajat huomauttivat kyllä nopeasti jos lapsi tai nuori oli päässyt lihomaan. Nykyään mistään ei tosiaan saa enää sanoa. 

Huomauttelua on moni nykypäivän lihava varmasti saanut kuulla, mutta mitä se mihinkään vaikuttaa? Harvemmin positiivisesti nyt ainakaan

Vierailija
1195/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomauttelua on moni nykypäivän lihava varmasti saanut kuulla, mutta mitä se mihinkään vaikuttaa? Harvemmin positiivisesti nyt a

Niinpä. Jos nimittely auttaisi laihtumaan, kukaan ei olisi lihava.

Vierailija
1196/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikarilla saa aivan vapaasti olla omat mieltymyksensä ihan kuten meillä kaikilla. Asioita voi kuitenkin ilmaista eri tavoilla.

Miksi ei voinut yksinkertaisesti sanoa "En halua että puolisoni on lihava" tai "En halua että puolisoni on pahasti ylipainoinen"? Miksi on pakko käyttää rumaa ja kiusaavaa termiä? Puhutaan kuitenkin ihmisistä.

Tämä maailma olisi paljon parempi paikka jos olisimme edes hieman kiltimpiä toisillemme. 

Joo tunteet ne on ryhävalaallakin. Mieti miltä siltä tuntuu, kun sitä verrataan lihavaksi naiseksi.

Vierailija
1197/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttamatta paljastuu yhteiskunnan kaksoisstandardit: naisella vain esine- ja välinearvo ja naiskehonsa kuuluu kaikille.

Vierailija
1198/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä täällä meuhkataan, ettei Krisulla ole koskaan ollut naista? Sehän seurusteli julkisuuteen tullessaankin, BB-talon ulkopuolella oli tyttöystävä. 

Ihan käsittämättömät mittasuhteet saanut yksi melko viaton lausahdus. Niko Saarinen(?) kun puhuu kuinka naisten pi*llut haisee niin siitä ei tarvitse meuhkata kun on jostain syystä kansan suosiossa, mutta tämä Krisun lausahdus sitten aiheuttaa tälläisen kohun. 

Huoh. Antakaa jo olla. 

Vierailija
1199/1229 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä täällä meuhkataan, ettei Krisulla ole koskaan ollut naista? Sehän seurusteli julkisuuteen tullessaankin, BB-talon ulkopuolella oli tyttöystävä. 

Ihan käsittämättömät mittasuhteet saanut yksi melko viaton lausahdus. Niko Saarinen(?) kun puhuu kuinka naisten pi*llut haisee niin siitä ei tarvitse meuhkata kun on jostain syystä kansan suosiossa, mutta tämä Krisun lausahdus sitten aiheuttaa tälläisen kohun. 

Huoh. Antakaa jo olla. 

Vammainen asennevamma "antakaa krisuvilien olla", varsinkin kun itse ensin tyhmyyttään aloittivat loanheiton ja ryhtyivät sohimaan mehiläispesiä. Oikea suhtautuminen: krisuvilit antavat itseään kiinnostamattomien naisten/ihmisten olla, eivätkä rupea _kysymättä ja pyytämättä_ haukkumaan ja vaatimaan että kaikki muut muuttuvat heti heidän mieleisikseen.

Vierailija
1200/1229 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/25867a62-a4e9-4481-a3e2-f0b2c7e03ed7

Miksi miehillä on niin vahva oikeutuksen tunne sanoa ja toimia niin kuin toimivat naisten rajoja rikkoen. Moni mies ei tunnista sitä, Pesonen kysyy.

Ydinongelma on pitkälti vajavaiset tunnetaidot, Pesonen uskoo.

Toisen asemaan asettuminen tuntuu olevan tosi vaikeaa.

Pesonen nostaa esimerkiksi brittiläis-yhdysvaltalaisen sosiaalisen median vaikuttajan, entisen potkunyrkkeilijän Andrew Taten, joka on saavuttanut etenkin nuorten miesten keskuudessa valtavan suosion myymällään ylellisellä elämäntyylillään ja naisia halventavilla puheillaan.

Sosiaalisessa mediassa Andrew Taten kaltaiset miehet kertovat, minkälainen miehen pitää olla.

Omassa Pitäiskö skarpata -podcastissaan Pesonen haluaa tuoda esiin erilaisen äänen nimenomaan miehen suusta kuultuna. Hän itse olisi nuoruudessaan toivonut näkevänsä enemmän esikuvia esimerkiksi herkistä ja haavoittuvaisista miehistä. Ihanteena on edelleen pitkälti voimaa ja toimintaa arvostava mies.

Ei meillä hirveän montaa supersankaristaraa ole, jotka olisivat herkkiä, haavoittuvaisia tai ihan tavallisia kaduntallaajia, Pesonen naurahtaa.

On hirveä määrä jengiä, joka ei ole ikinä saanut seksuaalikasvatusta tässä maassa. Se näkyy kipuiluna, some- ja nettivihana ja misogyniana, Pesonen sanoo.