Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan
Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
läskit on aika suvaitsematonta porukkaa
Väsynyt vääristely-yritys. Krisulivilivalit eivät nyt taaskaan suvainneet "ryhävalaita" "kumppanikseen" (ei liene tunkua kummallakaan) eikä muutenkaan, koska jokanaisen tulee tarjota kaikille miehille vähintään silmänruokaa, jollei mitä tahansa muutakin _miehen yksipuolisesti kärttämää_. Yksikään "läski" ei julkisesti kommentoinut vastaavaa näistä sääliöapinoista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/25867a62-a4e9-4481-a3e2-f0b2c7e03ed7
Miksi miehillä on niin vahva oikeutuksen tunne sanoa ja toimia niin kuin toimivat naisten rajoja rikkoen. Moni mies ei tunnista sitä, Pesonen kysyy.
Ydinongelma on pitkälti vajavaiset tunnetaidot, Pesonen uskoo.
Toisen asemaan asettuminen tuntuu olevan tosi vaikeaa.
Pesonen nostaa esimerkiksi brittiläis-yhdysvaltalaisen sosiaalisen median vaikuttajan, entisen potkunyrkkeilijän Andrew Taten, joka on saavuttanut etenkin nuorten miesten keskuudessa valtavan suosion myymällään ylellisellä elämäntyylillään ja naisia halventavilla puheillaan.
Sosiaalisessa mediassa Andrew Taten kaltaiset miehet kertovat, minkälainen miehen pitää olla.
Omassa Pitäiskö skarpata -podcastissaan Pesonen haluaa tuoda esiin erilaisen äänen nimenomaan miehen suusta kuultuna. Hän itse olisi nuoruudessaan toi
Joonas Pesonen on siis oivaltanut jotain enemmän kuin nämä kaksi amebaa, mutta Pesonenkin yliluottaa tarpeettoman paljon "seksuaalikasvatukseen" ja varmaan myös "terapiaan". Pesonen ja kaltaisensa miehet välttävät vain/vasta tällaiset ylilyönnit/sudenkuopat, joihin nämä 2 "älykköä" kohelsivat oitis. Ihmisenä kasvuaan ei kuitenkaan voi loputtomiin ulkoistaa.
Lapsellinen ja ei niin mukava kaveri joka yrittää näillä provosoivilla kommenteillaan peittää oman tyhmyytensä.
Kuinkakohan kauan näitä älyllisesti haastettuja koe-eläimiä riittää perseilemään tositvtuotantoyhtiöille tyhjästä voitot?
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa,hophop!
Kukaan ei laihduta sinun vuoksesi, yhyy. Voit itse puhkoa muita alati kyyläävät mulkosilmäsi, jollet kestä normimaailmaa, jossa kaikki eivät todellakaan pyöri sinun laiskan, tylsän ja tyhmän 13tusinassa etuoikeutetun miesoletetun yksipuolisten ulirutinoiden ympärillä. Oletko edes koskaan katsonut peiliin vai näetko peilissä harhoissasi kreikkalaisveistoksen eltaantuneen rivikaljamahakeijon sijasta?
Läskit, jos käyttäisitte liikkumiseen ja ruuan rajoittamiseen edes murto-osa siitä energiasta mitä käytätte valittamiseen, olisitte jo hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Läskit, jos käyttäisitte liikkumiseen ja ruuan rajoittamiseen edes murto-osa siitä energiasta mitä käytätte valittamiseen, olisitte jo hoikkia.
Hoida sinäkin vain ne omat todelliset tai mielikuvitusläskisi. Rajoita leipäläpesi avaaminen vain niihin hetkiin kun laitat sinne rajoiteuliruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa,hophop!
Laihduta sinä meidän kaikkien puolesta ja sutsurellaile pilipalipoikasten kanssa, hophop!.
No mutta missäs on Kristian nyt? Suorittaako peruskoulua loppuun vai onko ryyppy jääny päälle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä toinen puupää pyysi anteeksi!! Miksi? Kun me tiedetään mitä se ajattelee naisista, ihan tekopyhä anteekspyyntö! Teki sen vaan siksi että ihmiset muka unohtais sen törkeet puheet ja pelkää varmaan tulevien bisnesten takia yms. Mut turha toivo, ihmisillä on tosi pitkä muisti:(
Arvostan sitä, että pyysi anteeksi. Heiskari ei edelleenkään ole pyytänyt anteeksi, ja Heiskarihan sen ryhävalas -kommentin heitti, ei se toinen juontaja. Kai hänkin jotain pahaa on sanonut, mutta en ole kuunnellut podcastia.
Näyttää vähintään tuplasti ikäiseltään eltaantuneelta pulsulta. Elintavat ja toikkaroinnit näkyvät jo auttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa,hophop!
Kukaan ei laihduta sinun vuoksesi, yhyy. Voit itse puhkoa muita alati kyyläävät mulkosilmäsi, jollet kestä normimaailmaa, jossa kaikki eivät todellakaan pyöri sinun laiskan, tylsän ja tyhmän 13tusinassa etuoikeutetun miesoletetun yksipuolisten ulirutinoiden ympärillä. Oletko edes koskaan katsonut peiliin vai näetko peilissä harhoissasi kreikkalaisveistoksen eltaantuneen rivikaljamahakeijon sijasta?
Joopajoo, olen nainen.
Ei mullekaan kelpais hönön näköinen mies, joka ei ole saanut suoritettua mitään koulutusta ja joka nimittelee toisia ihmisiä kuin alakoululainen.
Yhdentekevää, millainen naismaku hänellä on. Mutta hänen itsensä kannattaisi kyllä tarkistaa peilistä, että mihin hänellä omat pelimerkit riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa,hophop!
Joopajoo, olen nainen.
Se ja sama. Kukaan ei siltikään tee mitään vuoksesi vaikka kuinka räksytät tyhjää riviruijanpallaksen räksytystäsi ja pyllistelet pick me, pick me.
Saman Podimon mukaan Emmi Nuorgam saa suoltaa ras is tista paa kaa eikä Podimo tee mitään.
KoSKa eMmI oN nAINeN
Ei se varmaan edes osaa lukea.