Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan

Vierailija
03.04.2024 |

Mimmeillä saa olla isoja standardeja, mutta en saa sanoa, etten halua toisen olevan läski. Onko se pahasti sanottu? Ei minulla ole mitään läskejä vastaan, mutta en halua, että puolisoni on mikään ryhävalas, Heiskari totesi

Kommentit (1229)

Vierailija
561/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaasti vaan läskejä ne jotka haluaa. Eipähän ole tulevaisuudessa suuri vanhusväestö kun kuolevat ennen eläkeikää lihavuuden aiheuttamiin sairauksiin ja hoikat kokee itsensä kauniiksi.

Vierailija
562/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on suorapuheinen lapinukko, arvostan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Heiskari on saanut näillä "umpirehellisillä" lausunnoillaan tähän asti lisää positiivista julkisuutta. Nyt hän kyllä iski kirveenä kiveen. Eli nyt tuli sitä huonoa julkisuutta. Ja meni ne työtarjoukset,kuten joku tuossa aikaisemmin sanoi. Ei tule enää tarjouksia tosi-rv -ohjelmiin, eikä mainostajat tarjoa tuotteita somekanaviin. Rajansa kaikella. Häneltä puuttuu tunneäly. 

Vierailija
564/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyshys  ei se oo fläsä   hyshys ei se oo ruma   hyshys ei se oo tyhmä

Vierailija
565/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näyttää apinamieheltä ja toinen hiireltä ajovaloissa. Mutta kädet puuskassa uhotaan ja haukutaan naisia. Mitäpä muutakaan ilmapäät tekisi. 

Vierailija
566/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka älähtää, jos miestä sanoo vinkuheinäksi tai röllykkämahaksi, tai p*** mahaksi? Ei kukaan. Itsekin sanon välillä. Ei kerro autismista. Ei kai sitten juoppoakaan saisi sanoa juopoksi, vaan pitäisi sanoa alkoholiongelmaiseksi. Hyvä vaan, että joku sanoo asiat suoraan kaiken sievistelyn keskellä.

Vierailija
567/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuutesi on ainoa asia jossa olet koskaan onnistunut. 

Vierailija
568/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän krisu seuravaaksi keksisi saadakseen huomiota? On jo tuotu esiin mielenterveysongelmat, käyty kaikki realityt, asuttu pakussa jne... Läskien haukkumisella ei varmaan kovin montaa jaksoa tehdä, miten olis vaikka n---rien haukkuminen seuraavaksi, sitten homot, sitten rillipäät jne. Niin cooooli jäbä! 

Vierailija
569/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis rasvasilta ryhävalailt nii moni nainen nykyää näyttää.

Vierailija
570/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme niitä anteeksipyyntöjä mankuu? Voisi jo lopetaa mokoman touhun!

Vierailija
571/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihuutesi on ainoa asia jossa olet koskaan onnistunut. 

Olen tavallinen. 60 kiloo ja 170 pitkä.

Vierailija
572/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiskari on kiva Lapin jätkä.

Mikä ihmeen Lapin jätkä. Slangia suoltava mikä lie hankolainen pappa betalar. 

Vierailija
573/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka älähtää, jos miestä sanoo vinkuheinäksi tai röllykkämahaksi, tai p*** mahaksi? Ei kukaan. Itsekin sanon välillä. Ei kerro autismista. Ei kai sitten juoppoakaan saisi sanoa juopoksi, vaan pitäisi sanoa alkoholiongelmaiseksi. Hyvä vaan, että joku sanoo asiat suoraan kaiken sievistelyn keskellä.

No mun kaveripiiriin ei oo kyllä mitään asiaa, jos puhuttelee ihmisiä noin. Kertoo siitä, että luulee itse olevansa jotenkin parempi.

Vierailija
574/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo vähän ympärilleen niin oikeassahan hän on.

Entäs kun katsoo vähän Heiskaria itseään, niin näkeekö jotain silmiä hivelevää?

Näkee hönön, lyhyen mikkihiiren, joka ei ole naista saanut. Ei minkään pituista eikä painoista.

Vierailija
575/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen aloittaa ketjun aiheesta "mieheni on laiska/juo liikaa/ei huomioi", siihen tulee lauma miehiä mylvimään, että kyse on miesvihasta. Vaikka heille sanotaan, että aloituksessa on kyse yhdestä yksittäisestä miehestä, niin ei auta. Mylvintä jatkuu.

Vierailija
576/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla nuija ja mukajulkkis?

Krissuuuuu?

Vierailija
577/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisusta tulee mieleen ne peräkylän pojat, joilla ei oikein tahtonut naisensaanti sujua. Tulivat sitten kaupunkiin muutettuaan syrjäkadulla vastaan sellaisen naisen kanssa, että tunnistin lievästi kevaksi... Tai paljon vanhemman. Tai huomattavan isokokoisen. Yhdellä oli narkki vähän aikaa. 

Eli kaikki käy kun ajoon on päästävä ;)

Vierailija
578/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksoisstandardit kukoistavat ja voivat edelleenkin hyvin. Valitettavasti.

Eivät edes huomaa sitä.

Vierailija
579/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lihava nainen ja vastaan sulle: saa olla ja ilmaista fyysisiä mieltymyksiä, ei siinä oo mitään väärää, mutta sen voi tehdä niin ettei halveksuen ja haukkuen puhu siitä ihmisryhmästä. Ei mua kiinnosta jos joku mies ei pidä lihavista naisista, mutta ei mun tarvi kuunnella halventavaa puhetta lihavista sen varjolla. En myöskään pyytele anteeksi tai häpeä omaa lihavuuttani, mulla on oikeus olla ja elää vapaasti lihavana vaikka joku mies ei pidäkään mua viehättävänä. 

Vierailija
580/1229 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis rasvasilta ryhävalailt nii moni nainen nykyää näyttää.

Miehet ovat edelleen lihavampia kuin naiset. Ja loput tuntuvatkin olevan tuollaisia kuin sinä. En mairittele.