Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispelko

Vierailija
03.04.2024 |

Miksi jotkut miehet pelkää naisia? Minulla on kaveri joka menee ihan mykäksi jos yksikin nainen on samassa seurueessa. Ja se voi siis olla kuka nainen vaan eli ei mikään hänen ihastus edes. Niin kauan kun ollaan pelkästään miesporukassa niin on normaalin puhelias oma itsensä. Onko paikalla naisia pelkääviä miehiä? Mistä johtuu? 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä palsta ole täynnä noita? :D

Kaltaistesi kusipäisten naisten vuoksi me teitä naisia välttelemme.

Puhu itsestäsi yksikössä, kiitos.

-eri

Vierailija
22/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että tuo oli naisen kirjoittama? Olisin itse voinut kirjoittaa ihan samaa ja ihan mies olen. Olisin tosin jättänyt nauruhymiön pois.

Nyt taas vahvistit sitä mielikuvaa, että arat miehet ovat agressiivisia ja välteltäviä hyypiöitä.

Pojat pojat!  Nyt ei riidellä!  Hyi teitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, sori vaan. :D Sellainen hauska ja komea joita sä kateellisena kattelet. :) 

Vierailija
24/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
25/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yleensä pilaa kaverinsa flaksin tai muuten ilmapiirin. Roikkuvat niissä sosiaalisissa ja ihmisten kanssa juttelemaan pyrkivissä kavereissaan, irvistelevät ja tuijottavat jopa vihamielisesti. Ankeuttajia pahimmillaan. Jokainen tietää jonkun tällaisen. On joskus todettu kaveripiirissä, että älkää ottako x:ää mukaan, se pilaa mulkoilullaan ja oudolla käytöksellään illan. Samoin joskus kun joku mies on tällaisen kaverinsa kanssa liikenteessä esim. yöelämässä, ei naisia kyllä kiinnosta keskustella sen kivankaan tyypin kanssa, kun vieressä on sellainen vihamielisesti mulkoileva tapaus. Ihan kuin nämä vihaisivat suunnilleen kaikkia ihmisiä, vaikka eivät edes tunne heitä.

Vierailija
26/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yleensä pilaa kaverinsa flaksin tai muuten ilmapiirin. Roikkuvat niissä sosiaalisissa ja ihmisten kanssa juttelemaan pyrkivissä kavereissaan, irvistelevät ja tuijottavat jopa vihamielisesti. Ankeuttajia pahimmillaan. Jokainen tietää jonkun tällaisen. On joskus todettu kaveripiirissä, että älkää ottako x:ää mukaan, se pilaa mulkoilullaan ja oudolla käytöksellään illan. Samoin joskus kun joku mies on tällaisen kaverinsa kanssa liikenteessä esim. yöelämässä, ei naisia kyllä kiinnosta keskustella sen kivankaan tyypin kanssa, kun vieressä on sellainen vihamielisesti mulkoileva tapaus. Ihan kuin nämä vihaisivat suunnilleen kaikkia ihmisiä, vaikka eivät edes tunne heitä.

Mä en kyllä tiedä ketään tuollaista. Ettet vaan itse tulkitsisi miehen olevan vihamielinen vaikkei sitä oikeasti olisi?

Vierailija
27/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen puutetta ja varmasti sellaista patoutunutta naisenkaipuuta.

Näistä tulee sitten sellainen koktaili, että pelottaa pirusti jollain tavalla munata itsensä naisen nähden.

Alapeukuista huolimatta tämä vastaus on juuri oikea.

Vierailija
28/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi pelosta. Vaan etäisyyden ottamisesta. Sillekin voi olla monia yksilöllisiä perustoja. Itselläni parhaat kaverit oli lapsena poikia. Myös teininä. Huorittelua, ulkopuolellejättämistä ym. epämiellyttävää ja kohtuutonta käytöstä tuli roppakaupalla lapsuus- ja nuoruusikäisenä. Naispuolisilta (tytöiltä). En tiedä ansaitsemattomasta negahuomiosta, että johtuiko osa myös siitä, että olin varsin nätti. Ja koulussa arvosanoissakin parempi.

No, tämä menneisyys vahvana osatekijänä kasvatti minusta introvertin. Aikuistuttuani ei naiset tietenkään halunneet, että varatuilla miehillään olisi kaltaiseni ystävä. Aidosti aina taka-ajatukseton platoninen sellainen. 

En myöskään kasvuseurani vuoksi ole edelleenkään kiinnostunut oikeen mistään pintaliibalaabasta tai viihde tähdet ei kiinnostuksiini kuulu, eikä ihmissuhdevatvomiset. Olen siis asiakeskeinen, ja naiseksi sosiaalisesti kai sittrn kömpelö, koska ei kiinnosta pintamuoti, meikkausvinkit, eikä serkun kummin kaiman tekemiset.

Myös minä koen yksinäisyyttä näin 50+ ikäisenä, koska edelliset syyt. Naisvaltaisilla aloillakin olen työskennellyt vuosia. Se oli todella kuluttavaa. Olla yhdesä ja jäädä totaalisen yksin. Omista valinnoistakin lähtöisin ollut tilanne. Olin miellummin hiljaa, kun mitään kiinnostavaa tai asiapitoista keskustelua ei ollut.

Erittäin harvojen seurassa rentona ollessani, joku ulkopuolinen tarkkailija voisi todeta minun olevan puhelias.

Kiusaamisen kokemuksilla on elinikäiset jäljet. Ja vaikutukset asianosaisiin.

Vierailija
29/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä tulee sitten sellainen koktaili, että pelottaa pirusti jollain tavalla munata itsensä naisen nähden.

Olisi kyllä kiva kuulla alapeukuttajilta, että mikä tässä on heistä pielessä. Ovatko peukuttelijat naisia vai miehiä?

Minä olen mies ja vaikka en enää juuri olekaan naispelkoinen, niin kyllä se arkuus aikoinaan näistä johtui.

Ikinä en ole ollut sellainen naisia kohtaan vihamielinen tai syyllistävä, minkälaiseksi incelit kai mielletään.

Vierailija
30/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhuisi pelosta. Vaan etäisyyden ottamisesta. Sillekin voi olla monia yksilöllisiä perustoja. Itselläni parhaat kaverit oli lapsena poikia. Myös teininä. Huorittelua, ulkopuolellejättämistä ym. epämiellyttävää ja kohtuutonta käytöstä tuli roppakaupalla lapsuus- ja nuoruusikäisenä. Naispuolisilta (tytöiltä). En tiedä ansaitsemattomasta negahuomiosta, että johtuiko osa myös siitä, että olin varsin nätti. Ja koulussa arvosanoissakin parempi.

No, tämä menneisyys vahvana osatekijänä kasvatti minusta introvertin. Aikuistuttuani ei naiset tietenkään halunneet, että varatuilla miehillään olisi kaltaiseni ystävä. Aidosti aina taka-ajatukseton platoninen sellainen. 

En myöskään kasvuseurani vuoksi ole edelleenkään kiinnostunut oikeen mistään pintaliibalaabasta tai viihde tähdet ei kiinnostuksiini kuulu, eikä ihmissuhdevatvomiset. Olen siis asiakeskeinen, ja naiseksi sosiaalisesti kai sittrn kömpelö, koska ei kiinnosta

Osaatteko te pick me girlit puhua muista naisista ollenkaan ilman että mainitsette meikit?

Vierailija
31/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajattelevat koko ajan seksiä, niin ei uskalla avata suuta. Liian monesti huomannut kielen kurkussani vaikka vasta tavattiin.

Vierailija
32/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulussa kiusasi sekä tytöt, että pojat koko sen yhdeksän vuotta. Olen vain edelleen hyvin epäluuloinen ja "hidas" ihmisiä kohtaan. Ei minua enää niin jännitä puhua naisille silloin kun on tarve - myyjä kaupassa, työkaverit, hammaslääkäri tms. mutta pidän vain hyvin viileät ja asialliset välit. Se on kuin sellainen erillinen "persoona" tai mielentila naisten kanssa.

En flirttaile, en vitsaile, en osaa "vain jutella", en uskalla näyttää kiinnostusta silloin joskus harvoin kun sitä tapahtuu jne.

Ei vaan ole mitään positiivisia kokemuksia, enkä vaan tiedä miten niitä saisi. Ei se sen kummempaa ole.

Kuin omasta näppäimistöstäni tämä hyvä kirjoitus. Kiitos ja hyvä tietää että meitä on muitakin.

Vierailija
33/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla alapeukuttajilta, että mikä tässä on heistä pielessä. Ovatko peukuttelijat naisia vai miehiä?

Minä olen mies ja vaikka en enää juuri olekaan naispelkoinen, niin kyllä se arkuus aikoinaan näistä johtui.

Ikinä en ole ollut sellainen naisia kohtaan vihamielinen tai syyllistävä, minkälaiseksi incelit kai mielletään.

Meitä on moneen junaan ja jotkut jääpi jopa asemalle, joten älä piittaa alapeukuista! Yläfemmat että olet päässyt eteenpäin. Ei me naiset oikeasti olla pelottavia, vaan pieniä ja lämpösiä. 💋

Vierailija
34/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneen junaan ja jotkut jääpi jopa asemalle, joten älä piittaa alapeukuista! Yläfemmat että olet päässyt

Kiitoksia! Naiset ovat kyllä ihania ja samalla ihan pikkuisen pelottavia =)

Noin yleisesti ottaen, en minä pahastu mistään nettikirjoitteluista tai peukutuksista, mutta usein tuntuu, että haluaisi sellaista todellista ajatustenvaihtoa, eikä vain jotain alapeukkua, josta ei kostu oikeastaan yhtään mitään.

Vierailija
35/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehiä pelkääviä naisia on. Syy esim. sukupuolia korostavassa kasvatuksessa tai oudossa äiti/isäsuhteessa. 

Jos tehdään kotona jyrkkää eroa tyttöjen ja poikien välille, erotellaan kotityöt, sallitut ja kielletyt asiat ja muut lapset sukupuolen mukaan, kasvaa vastakkaisesta sukupuolesta vieraantuneita ihmisiä. Edelleen näkyy miten jotkut nykyajan äidit esim. demonisoi poikia tyttärilleen tai kieltää pojiltaan *tyttömäisiä* asioita. Näin kasvaa ikuisia miesongelmia kantavia prinsessoita ja naisia pelottavana lajina pitäviä miehiä. 

Vierailija
36/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös miehiä pelkääviä naisia on. Syy esim. sukupuolia korostavassa kasvatuksessa tai oudossa äiti/isäsuhteessa. 

Jos tehdään kotona jyrkkää eroa tyttöjen ja poikien välille, erotellaan kotityöt, sallitut ja kielletyt asiat ja muut lapset sukupuolen mukaan, kasvaa vastakkaisesta sukupuolesta vieraantuneita ihmisiä. Edelleen näkyy miten jotkut nykyajan äidit esim. demonisoi poikia tyttärilleen tai kieltää pojiltaan *tyttömäisiä* asioita. Näin kasvaa ikuisia miesongelmia kantavia prinsessoita ja naisia pelottavana lajina pitäviä miehiä. 

Saisinpa euron joka kerta kun joku palstalla kaataa vastuun kieroon kasvaneista lapsista pelkästään äidin niskaan. Vaikeaa uskoa että 2020-luvulla enemmistö ajattelee noin. Tai palstalla oikeastaan kaikki.

Vierailija
37/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me miehet keskustelemme ja naapuripöydässä on nainen, niin se varmasti kuuntelee kaikki sanomiseni. Yhdestä ainoasta sanasta silloinen naisystävä sai raivarin, kun sanoin "Janina", Miespuolinen työkaveri kysyi pöydässä olevilta, että mikä sen tissiakan nimi on. Joten puhumatta paras, kun naisia on paikalla.

Vierailija
38/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat alistaneet pikkupoikia murrosikään asti kouluissa, hammaslääkärissä ym. Sen jälkeen naisten käytös muuttuu radikaalisti, koska voimat eivät riitä enää alistamaan murrosikäistä. Siitä johtuu joidenkin miesten naispelko.