Maksaisitko nuorista kasvoista 20 000 eur
Minä maksoin
Kirurgi : stephen Diez
Sairaala : mehiläinen.
Kasvot kauniit, luonnolliset, eivät roiku.
Kommentit (77)
Minä runkkaan omat mällit naamalle, pysyy iho hyvänä.
Otan kehuja vain
Komeilta , kauniilta ja/ tai menestyneiltä.
Muiden kehuja en tarvitse:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa?
Sinua ei halua kukaan.
Ei ystäviä, ei perhettä.
Onko runkkaus kivaa?
Olet kuin roska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa?
Sinua ei halua kukaan.
Ei ystäviä, ei perhettä.
Onko runkkaus kivaa?
Olet kuin roska
Senkin h..uora
Tiedän missä yrityksesi on
Odotan ulkopuolella
Kasvot kelpaa, mutta hoikasta ja terveestä kropasta tuon maksaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa?
Sinua ei halua kukaan.
Ei ystäviä, ei perhettä.
Onko runkkaus kivaa?
Olet kuin roska
Senkin h..uora
Tiedän missä yrityksesi on
Odotan ulkopuolella
Näitä incellejä ei tarvi pelätä
All talk no guts
Vierailija kirjoitti:
Kasvot kelpaa, mutta hoikasta ja terveestä kropasta tuon maksaisin.
Salikortti 80/kk
Terkuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa?
Sinua ei halua kukaan.
Ei ystäviä, ei perhettä.
Onko runkkaus kivaa?
Olet kuin roska
Haluatko lastin naamallesi? Voin myös kusta ja paskantaa päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kertoa 20 000 €:sta ihmisille, kuinka kauniita he ovat, muokkaamatta heitä mitenkään. Itsetunnonkohotustahan ihmiset tarvitsevat.
Kerro mun äidille..joka löi ja piti nälässä
Ap
Siihen asiaan ei kauneuskirurgia auta, joka keskittyy vain ulkoiseen olemukseen. Sisäiseen kauneuteen on eri henkilöt opastamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet elossa?
Sinua ei halua kukaan.
Ei ystäviä, ei perhettä.
Onko runkkaus kivaa?
Olet kuin roska
Haluatko lastin naamallesi? Voin myös kusta ja paskantaa päällesi.
Äiti täällä.
Tuu pois koneelta ja laita housut jalkaan.
Tein lempiruokaasi saarioisten einespitsaa.
Oot ollu siinä jo 5 tuntia
Ja pese ruutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin kertoa 20 000 €:sta ihmisille, kuinka kauniita he ovat, muokkaamatta heitä mitenkään. Itsetunnonkohotustahan ihmiset tarvitsevat.
Ap
Siihen asiaan ei kauneuskirurgia auta, joka keskittyy vain ulkoiseen olemukseen. Sisäiseen kauneuteen on eri henkilöt opastamassa.
Ai pappi vai?
Oon lestadiolais alueelta .
Juu ei
Mutta kiiti kai?
Ap
Kävin muutama vuosi face ja kaula liftissä ja muutaman kerran on kasvojen ihoa laseroitu. Kyllä varmaan on parikymmentä tuhatta helposti mennyt ulkonäön ylläpitoon. Mutta rahat ovat omiani ja mielestäni sijoitus on ollut hyvä. Olen eläkkeellä mutta edelleen työelämässä . Noiden toimenpiteiden etu on se, että vaikka lähtisi huonojen yöunien jälkeen töihin, näyttää kohtalaisen freesiltä jo pienellä meikkauksella. Naama ei roiku ja ryppyjä on vähän. Läheiset ystävät huomasivat, kun olin käynyt leikkauksessa , muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kävin muutama vuosi face ja kaula liftissä ja muutaman kerran on kasvojen ihoa laseroitu. Kyllä varmaan on parikymmentä tuhatta helposti mennyt ulkonäön ylläpitoon. Mutta rahat ovat omiani ja mielestäni sijoitus on ollut hyvä. Olen eläkkeellä mutta edelleen työelämässä . Noiden toimenpiteiden etu on se, että vaikka lähtisi huonojen yöunien jälkeen töihin, näyttää kohtalaisen freesiltä jo pienellä meikkauksella. Naama ei roiku ja ryppyjä on vähän. Läheiset ystävät huomasivat, kun olin käynyt leikkauksessa , muut eivät.
Jesh!!!
Järjen ääni
Ap
Olin nuorempana varsin kaunis. Nyt olen ikääntynyt (50-+++). Naimisissa komean miehen kanssa jo 25v, joka rupsahtanut.
En edes värjää hiuksiani. Harmaat suortuvat saa olla. En ole käynyt operaatioissa, vaikka sainkin rumennukseksi harvenevat hiukset jo 15v sitten. Parin neurikirurgusen operaation jälkeen ei skalppeerattujen alueiden hiukset ole elpyneet. Se on vain yksi asia, joka minusta on tehnyt lähes erakon muun kanssakulkijoiden idiotismin lisäksi. Naiselle on "suunnaton ulkopuolelta tuleva häpeä", jos hiukset harvenee niin kuin monilla miehillä luonnostaan. Vaikka se tapahtuisi juuret ja pintaverisuonet vaurioittaneella "repimisellä" terveyssyistä.
Ihmisten katse välttelee rumia. Jos siis nillä jotain aivosoluja,jotka estää tyhmyyden ilmentävän tuijotuksen.
Jotain siis on jäljellä. Hyvä iho, ilman mitään rasvoja tai muita kemikaaleja. Hyvä luusto, joka kauniit raamit antaa "rupsahtaneellekin". Suora ryhti ja katse. Elämänkokemus ja realismi. Empatia tavistasolla, joka saa näkemään vaivaa vikka kaupassa asioidessa, jos lapsi tai vanhus pyytää apua.
"Luonnevika", joka sallii taviksen olla tasapuolinen kohtelussaan muille, oli sitten kohdattavana rutiköyhä, tai ääririkas.
Yhä enemmän koen ulkopuolisuutta, koska näin kokevia ei vaikuta pahemmin olevan. Ihan kun eläisin jossain väärällä planeetalla. Koska kuka vaan voi maskaa itsensä miksi vaan, ja koko ajan menetelmät kehittyy. Mutta kun minä arvostan modaamatonta aitoutta.
En maksaisi, enkä ottaisi mitään nuorennuksia vaikka ilmatteeksi saisi. Haluan kuuskymppisenä näyttää oman ikäiseltäni.
Käytän vain apteekin hoitavaa perusvoidetta.
En halua luonnottoman näköistä naamaa. Jos jotain todella haittaavaa olisi tai tulisi niin se olisi tietenkin eri asia.
Ap