Maksaisitko nuorista kasvoista 20 000 eur
Minä maksoin
Kirurgi : stephen Diez
Sairaala : mehiläinen.
Kasvot kauniit, luonnolliset, eivät roiku.
Kommentit (77)
Minusta on surullista että joudutte luopumaan kauneudestanne jo 20 vuotiaana.
Lihotte ja teette pari lasta.
Minä tein töitä ja vaurastuin.
Ehkä pitää olla myös älykäs,
jos haluaa kaiken:)
Ap
Älkää nyt enää vastailko tälle, sehän on selvästi täysin vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko nää kasvot johonkin vitriiniin esille?
Minulla on valokuvia:)
Mies tykkää ottaa minusta kuvia.
Ap
PS: mikä on vitriini?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käynyt kasvojen kohoituksessa, mutta kommentoin omalta kohdaltani, että tämä ketju on minulle yllätys, sillä en käsittänyt, että näitä "kohotus leikkauksia" paheksuvia on näinkin paljon (ainakin tällä palstalla).
Minulla on monenlaisia ystäviä, paras ystäväni ei käytä meikkiä ollenkaan, itse ehkä olen eniten ulkoasuuni panostava, mutta en ole huomannut, että olisi yleistäkin viljellä näin räikeitä ja typeriä stereotypioita kuin mitä ketjussa ilmenee. Eipä ihme, jos elämä on vaikeaa, kun pelkästään ulkoasun perusteella luokitellaan noin rankasti muita - käsittämättömän lapsellista ilmeisesti ihan aikuisilta ja jopa keski-ikäisiltä ihmisiltä. Ja (pakko sanoa), että tuo on myös melkoisen tyhmää - sanotaan, että kateus tyhmentää, mutta voihan yksinkertainen olla myös olematta kateellinen, joten en pane kateuden piikkiin kaikkea.
En ole kohdannut kovin paljo
Luulenpa, että näin kommentteihin vaikuttaa myös Ap:n ilmaisutapa, hän korostaa kauneuttaan ja varakkuuttaan. Vähemmälläkin saa ihmiset takajaloilleen. Suomessa ei pidetä leuhkimisesta. Sinun ei kannata ottaa itseesi näistä. Ihmiset leikkauttavat omilla rahoillaan tai eivät leikkauta itseään, aivan sama.
Ap voi puhua totta tai olla vaikka joku teinitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaneet mammat täällä myisivät heti vaikka sielunsa nuorista kasvoista, jos siis näillä mammoilla sielua alkuunkaan olisi.
Kauhea hätä täällä miehillä, että naisten tulisi aina priorisoida ulkonäköään.Tiedoksi, että niin ei ole. Nelikymppisenä on mahtavaa, kun saa viimeinkin olla rauhassa.
Kaikki tykkää kun komea mies hymyilee ja katsoo silmiin:)
Ap
Niin. Onneksi sellainen on kotona, ja rakkaan hymyn takana muutakin kuin onnistunut leikkausjälki.
No en koska olen mies. Pojan kasvoja tuskin kovin moni nainen ihan hirveästi arvostaa. Ihan kiva että on miehisyyttä, tuuhea siisti parta ja vahvat kasvonpiirteet. Pojat on poikia ja miehet miehiä.
Miksei ole vaihtoehtoa maksaisin? Varmasti olen jo tuplasti tuon verran rahaa kauneuteen käyttänyt.
Ap taitaa olla eräs melkoisen negatiivisesti tunnettu juhlapukuyrittäjä.
Millainen ihminen kasvojoogaa??
Onko kasvojooga turhamaista?
Miksi kohotusleikkaus on turhamaista.
Ei tarvitse vääntää kasvoja,
Maksaa vain suomen parhaalle kirurgille Stephen Diezille.
Miksi mammat seuraa sieppiä?
Jos kauneus pitää peittää ja on kadehdittavaa,?
Voisiko joku selittää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käynyt kasvojen kohoituksessa, mutta kommentoin omalta kohdaltani, että tämä ketju on minulle yllätys, sillä en käsittänyt, että näitä "kohotus leikkauksia" paheksuvia on näinkin paljon (ainakin tällä palstalla).
Minulla on monenlaisia ystäviä, paras ystäväni ei käytä meikkiä ollenkaan, itse ehkä olen eniten ulkoasuuni panostava, mutta en ole huomannut, että olisi yleistäkin viljellä näin räikeitä ja typeriä stereotypioita kuin mitä ketjussa ilmenee. Eipä ihme, jos elämä on vaikeaa, kun pelkästään ulkoasun perusteella luokitellaan noin rankasti muita - käsittämättömän lapsellista ilmeisesti ihan aikuisilta ja jopa keski-ikäisiltä ihmisiltä. Ja (pakko sanoa), että tuo on myös melkoisen tyhmää - sanotaan, että kateus tyhmentää, mutta voihan yksinkertainen olla myös olematta kateellinen, joten en pane kateuden piik
Kommentoinkin jo
Miksi valehtelisin olevani köyhä/tavis?
Ei köyhällä ole 20 000?
Tavis ei muutu yhdellä kohotuksella kuin no..tavikseksi
Joten
Olen kaunis ja varakas
Lisätään : itse oon vielä rahani tehnyt
Ap
Siis mitä nuo vastausvaihtoehdot on? Olisin vastannut kyllä, mutta kaikissa luki ei?
Minä voisin kertoa 20 000 €:sta ihmisille, kuinka kauniita he ovat, muokkaamatta heitä mitenkään. Itsetunnonkohotustahan ihmiset tarvitsevat.
Kasvot on minulla ihan ok. Jos rahaa olisi, niin voisin maksaa siitä, että saisin pienemmän persun ja vatsasta ja reisistä ylimääräiset pois.
Hyvät geenit, tai miten sen nyt ottaa. Olen näyttänyt ikäistäni nuoremmalta niin pitkään, että nyt kun ikä alkaa vihdoin näkyä naamasta, olen tyytyväinen.
Olisi kannattanut nekin rahat käyttää äidinkielentunteihin.
Virkistävän kajahtanut ketju aloituksen "gallupia" myöten, jossa voi vastata vain ei.
En, mutta nuoresta parikymppisestä pillusta voisin maksaakin.
t. M46
En maksaisi yhtään. Haluan että naamani ja minä olemme samaa ikäluokkaa.
Ei mikään vaihtoehto. Elämän jäljet saa näkyä, otan rypyt ja roikkumiset vastaan avosylin. Elämäni on pään sisällä ja sielussani , ei kasvoissa.
Tuliko nää kasvot johonkin vitriiniin esille?