Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko nuorista kasvoista 20 000 eur

Vierailija
03.04.2024 |

Minä maksoin

Kirurgi : stephen Diez 

Sairaala : mehiläinen.

Kasvot kauniit, luonnolliset, eivät roiku.

Makaisitko

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa, eli olisi varaa, mutta en mitenkään arvosta tai pidä haluttavana nuoren näköisyyttä, joten en tee mitään näyttääkseni nuoremmalta. Minusta tämä koko länsimainen ikääntymisen kammo on sairas ilmiö, jota haluan aktiivisesti vastustaa olemalla radikaalisti luomu, ryppyineen ja roikkumisineen. 

Kaikki haluavat olla paras versio itsestään.

Ymmärrän että tavikselle tätiys on helpotus.

Kaunotar ei halua muuttua tädiksi naamapusseineen.

Jaa. Kyllä minua nuorena ihailtiin nimenomaan ulkonäköni takia aika paljonkin, mutta minä tosin koin sen lähinnä kiusalliseksi ja ikäväksi. Koska minä halusin tulla kohdatuksi ensisijaisesti ihmisenä, persoonallisuutena, mutta miehet kiinnostuivat minusta vain ulkonäön takia ja olivat valmiita teeskentelemään

Mahtavaa

Olen kateellinen

Minun psyykeni ei kestänyt vanhenemista

Työskentelen muodin parissa.

Kaikki näyttää no ..paremmalta , kun vartalo tikissä ja kasvot eivät roiku.

Jos minulla olisi ollut koti ja vanhemmat , olisin mennyt yliopistoon.

Nyt elätän itseni muodilla ja tällä mennään..

Toki en olisi uskonut olevani kaunis vielä 56 vuotiaana

Kiitos : Stephen Diez

Ap

Vierailija
22/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Miten elämäni muuttuisi ihalijoiden myötä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy

Sara Siepiltä

Anne Kukkohovilta

Ulkonäön voi muuttaa rahaksi.

Vierailija
24/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on kaltaisiasi.

Kaikki on hyvin

Huppari korville:)

Vierailija
25/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa, eli olisi varaa, mutta en mitenkään arvosta tai pidä haluttavana nuoren näköisyyttä, joten en tee mitään näyttääkseni nuoremmalta. Minusta tämä koko länsimainen ikääntymisen kammo on sairas ilmiö, jota haluan aktiivisesti vastustaa olemalla radikaalisti luomu, ryppyineen ja roikkumisineen. 

Mistä niin päättelet? Voi olla, että häntä on häiriköity koko elämänsä, vihdoinkin saa olla rauhassa. 

Vierailija
26/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen käynyt kasvojen kohoituksessa, mutta kommentoin omalta kohdaltani, että tämä ketju on minulle yllätys, sillä en käsittänyt, että näitä "kohotus leikkauksia" paheksuvia on näinkin paljon (ainakin tällä palstalla).

Minulla on monenlaisia ystäviä, paras ystäväni ei käytä meikkiä ollenkaan, itse ehkä olen eniten ulkoasuuni panostava, mutta en ole huomannut, että olisi yleistäkin viljellä näin räikeitä ja typeriä stereotypioita kuin mitä ketjussa ilmenee. Eipä ihme, jos elämä on vaikeaa, kun pelkästään ulkoasun perusteella luokitellaan noin rankasti muita - käsittämättömän lapsellista ilmeisesti ihan aikuisilta ja jopa keski-ikäisiltä ihmisiltä. Ja (pakko sanoa), että tuo on myös melkoisen tyhmää - sanotaan, että kateus tyhmentää, mutta voihan yksinkertainen olla myös olematta kateellinen, joten en pane kateuden piikkiin kaikkea.

En ole kohdannut kovin paljon kateutta, vaikka olen ns. kaunis ja suosittu ollut aina, ehkä siksi, että myös ystäväni ovat olleet kauniita (omasta mielestäni kauniimpiakin kuin minä), ja toisaalta olen myös ollut ihan napakka ulosanniltani, joten sen kerran kun oikein kunnolla kateus ilmeni, otettiin juorut ja nyrkit avuksi eli sain turpaani (litsareita vain) siksi, että olin liian suosittu poikien keskuudessa, kun olin ollut puoli vuotta uudessa koulussa. Aikuisessa maailmassa voi mättää litsareita vaikka keskustelupalstalla, mutta tämän keskustelun perustelut ovat kyllä olleet luokattoman huonoja. Pystytte parempaan kyllä.

Yleensä ottaen elämässä ei mielestäni pärjää hyvin, jos maailmankuva on kuin suomalaisesta vanhasta elokuvasta. Leikattu nainen on huono, turhamainen pahis ja se pyhimys on tietenkin meikitön nainen, jonka jumalat palkitsevat syvällisyydestään.

Vierailija
27/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet mammat täällä myisivät heti vaikka sielunsa nuorista kasvoista, jos siis näillä mammoilla sielua alkuunkaan olisi. 

Toisin kuin sulla. Kommentistasi päätellen olet hyvin sielukas ihminen. LOL

Vierailija
28/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuorista? Esim. 10-vuotiaan näköisenä työelämä voisi olla vähän vaikeaa. 

Vierailija
29/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelet? Voi olla, että häntä on häiriköity koko elämänsä, vihdoinkin saa olla rauhassa. 

Rauhassa voi olla kyllä.

Voi valita ystävänsä, miehensä työpaikkansa.

Ei normaalia AIKUISTA  kukaan ahdistele , oli kaunis tai tavis?

Vierailija
30/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo

40 vuotiaalta näytän

Tosin jos on kaunis 40 vuotiaalta näyttävä.niin voi käydä nuoremmasta.

Kauneus nuorentaa myös:)

Vierailija
31/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaneet mammat täällä myisivät heti vaikka sielunsa nuorista kasvoista, jos siis näillä mammoilla sielua alkuunkaan olisi. 

Kauhea hätä täällä miehillä, että naisten tulisi aina priorisoida ulkonäköään.Tiedoksi, että niin ei ole. Nelikymppisenä on mahtavaa, kun saa viimeinkin olla rauhassa. 

Vierailija
32/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Elätän myös veroillani ihmisiä , jotka ovat syntyneet naisille, joilla on kohtu..

Tyhmyys lisääntyy...

Ehkä hyvä että suomalaist kuolee sukupuuttoon.

Tyhmyys ei ole lapsen oma valinta..mutta se että on oppinut lukemaan ja kirjoittamaan ja

avautuu täällä..ilman oikeaa asiaa..

Hävettää...voi teitä raukkoja...

Ap

Vierailija
33/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhassa voi olla kyllä.

Voi valita ystävänsä, miehensä työpaikkansa.

Ei normaalia AIKUISTA  kukaa

No, millä nimellä tuota nyt sitten kutsuu. Naiivia ajatella, että ulkonäöstä johtuva huomio olisi ihmiselle aina positiivista. Ne normaalithan ei yleensä lähesty, vaan ne häiriköt... Ja häirikköjä tulee aina olemaan keskuudessamme. 

Vierailija
34/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo

40 vuotiaalta näytän

Eihän 40-vuotias ole edes erityisen nuori. 

Vierailija
35/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhassa voi olla kyllä.

Voi valita ystävänsä, miehensä työpa

Asun helsingin keskustassa..enpä juuri pokkeavia nää?

Ei ne käy stockkalla ja fatserilla.

Eivätkä varmaan kalliissa harrastuspaikoissa??

Ap

Vierailija
36/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo

40 vuotiaalta näytän

Eihän 40-vuotias ole edes erityisen nuori. 

Selvennän

Minulla oli silkkinen iho 40 vuotiaana

Täydellinen vartalo

Sain jatkuvaa ihailua

WT ihmisistä suurinosa lakastuu HETI murrosiän jälkeen

Kuulun siihen top 1 prosenttiin , jotka ovat kauniita.

SORI

Ap

Vierailija
37/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo

40 vuotiaalta näytän

Hehehe, täytin just 40 ja vähän on ikäkriisiä pukannut, mutta kummasti sitä piristyy kuullessaan että joku on maksanut 20 tonnia näyttääkseen näin "nuorelta". 

Vierailija
38/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea hätä täällä miehillä, että naisten tulisi aina priorisoida ulkonäköään.Tiedoksi, että niin ei ole. Nelikymppisenä on mahtavaa, kun saa viimeinkin olla rauhassa. 

Kaikki tykkää kun komea mies hymyilee ja katsoo silmiin:)

Ap

Vierailija
39/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo

40 vuotiaalta näytän

Hehehe, täytin just 40 ja vähän on ikäkriisiä pukannut, mutta kummasti sitä piristyy kuullessaan että joku on maksanut 20 tonnia näyttääkseen näin "nuorelta". 

Ei ole pakko uskoa.

Olisin saanut melkein kenet vaan 40 vuotiaana.

Se oli elämäni ihaninta aikaa.

Biletin miljoonäärien sviiteissä aviomieheni kanssa Vegasissa.

Meidät kutsuttiin, koska olimme mukavia ja kauniita.

Ja ei olleet seksibileitä:)

Ap

Vierailija
40/77 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan hyvältä ilman. Toki muita luomumpia keinoja käytän, jotta näin on: Elintavat on hyvät, geenit myös ja ihonhoito. Pidän niistä tarkasti huolta. Tuollaista summaa rahaa en kuitenkaan elämän kuuna päivänä käyttäisi mihinkään leikkaukseen, enkä ole ottamassa pistos- yms hoitoja. Syitä on monta.

1. En ole niin rikas, ettenkö pitäisi noita rahoja mieluiten sijoituksissa.

2. Toimenpiteet eivät ole riskittömiä terveyden tai estetiikankaan osalta. Moni maksaa ensin kyllä leikkauksen itse, mutta komplikaatioita sitten korjaillaankin verovaroin. 

3. En pidä nykyisestä estetiikasta, jossa kaikki näyttävät samalta. Minun käsitykseni hyvältä näyttämisestä on se, että on mahdollisimman terve ja hehkuva. Ei mahdollisimman yhdenmukainen, persoonaton ja muovinen. Kaikki toimenpiteiden tielle liian pitkäksi aikaa sortuvat sitä jossain vaiheessa ovat.

Rypyt ja harmaat hiukset saavat tulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme