Hermo menee tuon 5½ v:n kanssa!!
Uhmaa vai mitä, mutta kamala komentelija tullut! Viimeeksi nyt aamulla tuli taistelu siitä, voiko herra kävellä noin 1km:n matkaa pelkissä farkuissa ja toppatakissa. Olemme menossa kyläilemään ja poika ei millään usko, että kun pakkasta on -10 niin hän EI VOI kävellä noin vähissä vaatteissa vaan toppapuku on ehdoton.
Juuri kun pikkuveljensä uhma alkoi hellittää, niin toinen aloittaa... AARGH!
Vääntää ja kääntää ja huutaa. Olisko kellään sitä superNannyn numeroa?
Kommentit (2)
Pikemminkun ihmetystä herättää ne lapset, jotka aina tekee kaiken kiltisti ja hangoittelematta. Minusta se on epänormaalia...
Pointti vaan olikin siinä, että kuinka itse pysyisi viilipyttynä, kun ilta päättyy ' tappeluun' (no sovussa kuitenkin mennään nukkumaan :) ja aamulla sama tahtojen taisto alkaa uudestaan *huokaus*
Ja eikös sitä sanota, että lapset kasvattavat enemmän vanhempia kuin vanhemmat lapsia tjsp =)
ap
Minua ihmetyttää miten nykyään pidetään lapsen normaalia uhmaa/tunteen ilmaisua häiriintyneen lapsen käytöksenä tai huonon kasvatuksen merkkinä. Lasten persoonallisuuksissakin on eroja, kaikki ei ole niitä viilipyttyjä.
Sanot vaan nyt pistät sen toppapuvun päälle ja sillä siisti. Ja myös huolehdit että lapsi sen pukee ylleen vaikka kuinka kiukuttaisi.
Kait tuo on sitä kun alkaa kasvaa isoksi mutta ei vielä ihan ymmärrä mitä taitoja hän itse on kykenevä hallitsemaan ja mitä ei ;) Samahan se on 2v ja murrosiän kuohuissakin.
Tsemppiä!
Meillä kanssa tahtojen taistelua. Ei anneta periksi mutta ei tuomita lastakaan epänormaaliksi normaalin kasvun vuoksi.