Topi Sukari järkyttyi kouluampumisesta lahjoittaa 70 000 euroa lasten ja nuorten mielenterveystyöhön
https://fuengirola.fi/topi-sukari-jarkyttyi-kouluampumisesta-lahjoittaa…
liikemies Toivo "Topi" Sukari haastaa kaikki suomalaiset mukaan auttamaan nuoria ja lapsia.
Kommentit (38)
Topi olisi hyvä puhuja kouluihin. Elävä esimerkki, että tuollaisistakin lähtökohdista voi ponnistaa pitkälle.
Upeaa Topi!
Nyt kaikki huolestuneet avaamaan lompakkonsa. Paljonko Petteri lahjoittaa? Entä Riikka? Arto varmasti rahamiehenä rikkoo heti Topin ennätyksen?
Topi on hyvä mies. Kaveri piti joskus polttareita ja siinä piti kerätä rahaa jollain hassuttelulla niin ne törmäs Topiin nii se anto vaan 20€ joka oli enemmän ku kukaan koko iltana.
Mites muut yrittäjät? Näyttäkää esimerkkiä.
Jos nykyään ek määrää politiikan niin yrittäjien pitäisi myös kantaa kortensa kekoon lahjoituksilla.
Kannattaisiko mielummin itse perustaa joku alan järjestö niin pystyisi paljon paremmin valvomaan todellista rahan käyttämistä ja sitä, että toivottu käyttö todella toteutuu? Miehellä on myös liiketoimintaa, joten eikö myös tätä kautta voisi itse järjestää jotain toivomaansa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko mielummin itse perustaa joku alan järjestö niin pystyisi paljon paremmin valvomaan todellista rahan käyttämistä ja sitä, että toivottu käyttö todella toteutuu? Miehellä on myös liiketoimintaa, joten eikö myös tätä kautta voisi itse järjestää jotain toivomaansa toimintaa.
Onhan se nyt järjestänyt vaikka mitä kotipaikkakunnalleen Maskuun. Mikään ei täällä riitä. Aina täytyy märistä jostain.
No, onhan toiminnanjohtaja palkankorotuksensa ansainnut, tai jotain.
Halleluja! Joku sentään toimii muidenkin kuin oman navan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on täynnä asiantuntevia järjestöjä. Miksi pitäisi perustaa yksi lisää?
Arvostan, että tässä (Toivo) on yksi, joka tekee jotain, eikä vain esitä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Mieli Ry:lle on kyllä turvallista lahjoittaa. Tosin näitäkin ollaan säästösyistä leikkaamassa.
Itse palautan pulloja Lidliin ja sieltä voi lahjoittaa Mielinry:lle nuorten mielenterveystyöhön.
Mikäli lahjoittaja olisi ollut fiksu, olisi osannut pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mites muut yrittäjät? Näyttäkää esimerkkiä.
Jos nykyään ek määrää politiikan niin yrittäjien pitäisi myös kantaa kortensa kekoon lahjoituksilla.
Sukari on ilmoittanut tästä 70 000 euron lahjoituksesta jo ajat sitten, ei liity tähän ampumistapaukseen mitenkään.
Mielestäni ihan fiksua ilmoitella isoista lahjoituksista. Se voi kannustaa muitakin hyväntekeväisyyteen.
Ihme jeesustelua. Toi summa ei riitä edes minkään toiminnan aloittamiseen. Välistävetäjiä löytyy. Nuoret saa murusia.
Hyvä ja kiitos Topi. Onneksi Suomessa on edes joku rikas jolla on sydäntä. Orpo purra satonen Häkämies ja muut ei lahjoita tuollaiseen centtiäkään. Korkeintaan juonivat miten nuoki rahat saatas huijattua kokoomuslaisille.
Kiitos Topi. Mutta rahan levittely vasemmalle ja oikealle ei nytkään auta asiaa. Topi vaan hakee huomiota itselleen ja isolle omaisuudelleen. Rahalla ostettua mielenrauhaa. Voi sitten saunaillassa elvistellä muille neuvoksille.
Se mikä oikeasti hyödyttäisi, on se että yhteiskunnan arvot kehittyisivät terveempään suuntaan. Tätä voi jokainen meistä edesauttaa, aloittamalla itsestään. Muuttamalla omaa käytöstään, hyödyttää koko maailmaa enemmän, kuin kirjoittamalla hienoja periaatteita sadoille nettisivuille.
Hienoa Topi. Odotan Sannulin nokittavan ja tuplaavan tuon summan.
Toimitusjohtaja kiittää 60 000e "bonuksesta". Työntekijöiden loppuvuoden kampaviinereihin 9000e ja loput sit varsinaiseen toimintaan?
Hienoa Topi!