Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi Sukari järkyttyi kouluampumisesta lahjoittaa 70 000 euroa lasten ja nuorten mielenterveystyöhön

Vierailija
03.04.2024 |

https://fuengirola.fi/topi-sukari-jarkyttyi-kouluampumisesta-lahjoittaa…

liikemies Toivo "Topi" Sukari haastaa kaikki suomalaiset mukaan auttamaan nuoria ja lapsia.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Topi!

Vierailija
2/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi olisi hyvä puhuja kouluihin. Elävä esimerkki, että tuollaisistakin lähtökohdista voi ponnistaa pitkälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa Topi!

Nyt kaikki huolestuneet avaamaan lompakkonsa. Paljonko Petteri lahjoittaa? Entä Riikka? Arto varmasti rahamiehenä rikkoo heti Topin ennätyksen?

Vierailija
4/38 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi on hyvä mies. Kaveri piti joskus polttareita ja siinä piti kerätä rahaa jollain hassuttelulla niin ne törmäs Topiin nii se anto vaan 20€ joka oli enemmän ku kukaan koko iltana.

Vierailija
5/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut yrittäjät? Näyttäkää esimerkkiä.

Jos nykyään ek määrää politiikan niin yrittäjien pitäisi myös kantaa kortensa kekoon lahjoituksilla. 

Vierailija
6/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mielummin itse perustaa joku alan järjestö niin pystyisi paljon paremmin valvomaan todellista rahan käyttämistä ja sitä, että toivottu käyttö todella toteutuu? Miehellä on myös liiketoimintaa, joten eikö myös tätä kautta voisi itse järjestää jotain toivomaansa toimintaa.

Vierailija
7/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko mielummin itse perustaa joku alan järjestö niin pystyisi paljon paremmin valvomaan todellista rahan käyttämistä ja sitä, että toivottu käyttö todella toteutuu? Miehellä on myös liiketoimintaa, joten eikö myös tätä kautta voisi itse järjestää jotain toivomaansa toimintaa.

Onhan se nyt järjestänyt vaikka mitä kotipaikkakunnalleen Maskuun. Mikään ei täällä riitä. Aina täytyy märistä jostain.

Vierailija
8/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan toiminnanjohtaja palkankorotuksensa ansainnut, tai jotain.

Vierailija
9/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja! Joku sentään toimii muidenkin kuin oman navan hyväksi.

Vierailija
10/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä asiantuntevia järjestöjä. Miksi pitäisi perustaa yksi lisää? 

Arvostan, että tässä (Toivo) on yksi, joka tekee jotain, eikä vain esitä puheita. 

Vierailija
11/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Topi.

Vierailija
12/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli Ry:lle on kyllä turvallista lahjoittaa. Tosin näitäkin ollaan säästösyistä leikkaamassa.

Itse palautan pulloja Lidliin ja sieltä voi lahjoittaa Mielinry:lle nuorten mielenterveystyöhön.

Vierailija
13/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lahjoittaja olisi ollut fiksu, olisi osannut pitää suunsa kiinni.

Vierailija
14/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muut yrittäjät? Näyttäkää esimerkkiä.

Jos nykyään ek määrää politiikan niin yrittäjien pitäisi myös kantaa kortensa kekoon lahjoituksilla. 

Sukari on ilmoittanut tästä 70 000 euron lahjoituksesta jo ajat sitten, ei liity tähän ampumistapaukseen mitenkään.

Vierailija
15/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan fiksua ilmoitella isoista lahjoituksista. Se voi kannustaa muitakin hyväntekeväisyyteen. 

Vierailija
16/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jeesustelua. Toi summa ei riitä edes minkään toiminnan aloittamiseen. Välistävetäjiä löytyy. Nuoret saa murusia.

Vierailija
17/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja kiitos Topi. Onneksi Suomessa on edes joku rikas jolla on sydäntä. Orpo purra satonen Häkämies ja muut ei lahjoita tuollaiseen centtiäkään. Korkeintaan juonivat miten nuoki rahat saatas huijattua kokoomuslaisille.

Vierailija
18/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Topi. Mutta rahan levittely vasemmalle ja oikealle ei nytkään auta asiaa. Topi vaan hakee huomiota itselleen ja isolle omaisuudelleen. Rahalla ostettua mielenrauhaa. Voi sitten saunaillassa elvistellä muille neuvoksille.

Se mikä oikeasti hyödyttäisi, on se että yhteiskunnan arvot kehittyisivät terveempään suuntaan. Tätä voi jokainen meistä edesauttaa, aloittamalla itsestään. Muuttamalla omaa käytöstään, hyödyttää koko maailmaa enemmän, kuin kirjoittamalla hienoja periaatteita sadoille nettisivuille.

Vierailija
19/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Topi. Odotan Sannulin nokittavan ja tuplaavan tuon summan.

Vierailija
20/38 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja kiittää 60 000e "bonuksesta". Työntekijöiden loppuvuoden kampaviinereihin 9000e ja loput sit varsinaiseen toimintaan?