Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet tori.fissä kauppoja aikaiseksi tuon surkean uudistuksen jälkeen?

Vierailija
03.04.2024 |

Omia ilmoituksia ei juurikaan enää edes katsota.Ennen uudistusta sain useita kymmeniä katsojia viikossa, nyt ehkä 5 kertaa per viikko.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut usein tämän uudistuksenkin jälkeen torista tuotteita. Ei minkäänlaisia ongelmia ole tullut. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
22/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudistukset eli huononnukset tehdään ihan tarkoituksella vaikeiksi käyttää. Se antaa nimittäin huijareille paremmat toimintaedellytykset. Ikävää tässä on se, että kierrätysidea kuolee ja ylimääräiset kamat kipataan vaan kaatopaikoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran korjattiin jotain joka ei ollut rikki.

Vierailija
24/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Ostajana kokemuksia. Harvoin jaksan myydä mitään.

Vierailija
25/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin torin käytön kokonaan. Facebook-kirppis nyt käytössä, helpompikin kun pelataan lähinnä paikallisten kanssa eikä tarvitse postittaa.

Vierailija
26/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin palvelua ennen uudistusta. Joku runkkari vain alkoi tinkaamaan ja tinkaamaan, oli lopulta hakemassa tingattuun hintaan, sitten tekee oharit, heitän tavarat roskiin, runkkari alkaa vänkäämään perään.

Vierailija
27/27 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on tori.fi:n tilanne nyt? Yritin pari vuotta sitten, tuskastuin uusiin sääntöihin - ihme koukeroita, sitä paitsi en luovuta tietojani minnekään. Pitäisi olla yksinkertainen helppo paikka myydä. Meitä vanhempia ihmisiä on Suomessa paljon. Kuka perustaisi uuden alustan? Vai onko tori.fi uudistunut - ja voiko sinne laittaa ilmoituksen ilman ylimääräistä it-tietojenluovutuspuolta?

Minä olen jatkanut ilman tunnistautumista, mutta en tiedä saako enää luotua tiliä ilman pankkitunnuksia. Jos on vanha tili niin pitäisi voida jatkaa ilman vahvaa tunnistusta, mutta muistan lukeneeni, että uutta tiliä ei voi tehdä ilman niitä pankkitietojen jakamista.