"kun meet lenkille ja ei ala kulkea, mitä teet, lopetatko?" Mä vastaan tähän aloitukseen omalla tyylilläni
En lopeta, se on nimenomaan hetki millon mä jatkan sitä tekemistä. Kun mä oon paskana ja mikään ei onnistu, se on paras hetki treenaamiselle
Sillon sä käännät sen kaiken negatiivisen joksikin positiiviseksi. Se on se koko homman pointti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Treenaaminen ja liikkuminen on tylsää jos se on liian helppoa, sen pitää ollla välillä vaikeaa, jotta voi kehittyä !!!!!!!!!!!!!!!!
On myös hyvä muistaa, että alussa se on AINA vaikeaa !!!!
Mulla meni jalka paskaks kun mä kaaduin, mun ei kuulunut edes kävellä pariin kuukauteen, niin mulle sanottiin. Silti mä olin kävelyillä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä tiesin että jos mä nyt luovutan, niin mun on kahta vaikeempi enää aloittaa tätä kaikkea alusta 2 kk päästä !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei minkään ole tarkoitus olla helppoa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (3)
Pliiis pliiis pliiiis: vain yksi huutomerkki kerrallaan. Kiitos.
Minä juoksen lenkkini kallioisessa metsässä polkuja pitkin joten joudun välillä kiipeämään ja kävelemään, mukavaa vaihtelua juoksun lomassa. En juokse ikinä tasaisella alustalla, liian tylsää.
jep