Kutsu 60v juhliin
Siellä saa kuulla olevansa tyhmä ja lihava. Menisitkö?
Kommentit (22)
No jos tuo on totta, niin älä mene.
En tietenkään menisi kuuntelemaan haukkumista. Älä sinäkään.
Onko siellä vieraina Manninen ja Heiskari kavereineen?
Ihana "juhlat". Vai onko roustaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi he sanovat niin?
Koska molemmat asiat pitää paikkansa.
Jopa on erikoiset juhlat. Sankariko siellä haukkuu kaikki vieraansa?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minua vaan haukkuvat.
Miksi oot moisten ihmisten kanssa edes tekemisissä? En todellakaan menis juhliin haukuttavaksi.
Vai onko sen vain sinun pääsi sisällä, sinä pelkäät että sanovat niin, luulet että ajattelevat. Jos on noin, niin ei kannata sellaisia pohtia. Juhliin vaan! Mut jos oikeasti on haukkumista, niin eihän silloin tarvitse osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko sen vain sinun pääsi sisällä, sinä pelkäät että sanovat niin, luulet että ajattelevat. Jos on noin, niin ei kannata sellaisia pohtia. Juhliin vaan! Mut jos oikeasti on haukkumista, niin eihän silloin tarvitse osallistua.
Ei ole mitään päänsisäisiä asioita. Ihan sanovat nuo asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta haukkuvat, sellaisia te persusaastat olette, lisäksi olet ää liö ja haiset pahalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta haukkuvat, sellaisia te persusaastat olette, lisäksi olet ää liö ja haiset pahalle
En ole mitään noista.
En tajua aloitusta. Joku siis viettää kuusikymppisiään, ja haukkuu paskaksi kaikki vieraansa?
Vierailija kirjoitti:
En tajua aloitusta. Joku siis viettää kuusikymppisiään, ja haukkuu paskaksi kaikki vieraansa?
Ei hauku kuin minua. Minua haukkuu tyhmäksi ja lihavaksi. Muutkin vieraat kehottavat laihduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hauku kuin minua. Minua haukkuu tyhmäksi ja lihavaksi. Muutkin vieraat kehottavat laihduttamaan.
Aaa - ymmärsin väärin! Luulin että juhlakalu on narsistinen apina!
Eihän juhlissa laihduteta, ompa epäkohteliaita tuttuja jos suoraan haukkuvat, uskon että sulla pahamieli. Itsekin olen ylipainoinen, mutta mun tutut korrekti, emme hauku ketään,
Mitä??