Mun työkaverilla on joka päivä sama talvitakki päällä.
Eikö sillä ole kuin se yks takki vaan. Kummallista. Mulla ainakin on muutamia takkeja ja eri värisiä niin ei kyllästy.
Kommentit (78)
Rahaa on mutta yksi takki on mun oma halu ja toista ei tule.
Ei tarvitse oikeasti kuin yhden talvitakin, siis kunnollisen talvitakin joka pitää lämpimänä. Se on toiminnallinen vaate, eikä esittelyvaate. Paitsi jos on joku urpo.
Mullon varmaan 10 talvitakkia mutta nyt tarkemmin ajatellen olen tänäkin talvena käyttänyt pelkästään yhtä ja samaa. No, eipähän sit keväällä tartte pestä kuin yksi takki.
Minulla on talvella joka päivä sama ulkotakki. So what. Tienaan 250k vuodessa.
Minulla on 2 takkia talveen/välikauteen. Toinen paukkupakkasille, toinen pienemmille pakkasille/sadesäähän/välikauteen, saa puettua tarvittaessa alle kerroksia. Tätä kevyempää takkia olen pitänyt oikeastaan joka päivä lokakuusta alkaen.
Eri värisiä? Jotain rumia burgundin värisiä ja vihreitä?
Minulla on kaksi talvitakkia. Toinen koville pakkasilla, toinen leudompaan säähän. Tänä vuonna on molemmille ollut käyttöä.
Näin eilen naapurin kaksi kertaa, ja hänellä oli SAMAT lenkkarit sekä kauppareissulla että juoksulenkillä, siis ihan kamalaa!! Eikö sillä ole eri kenkiä???!! Miten nyt saan yöllä unta?
Mulla on ain yksi talvitakki. En tarvi enempiä eikä tilaakaan säilytellä.
Minulla on kolme talvitakkia. Kaikki hiukan eri paksuisia keskenään. Kaksi on pidempää mallia. Ron täytyy silti olla musta!
AP on näköjään aikuiskiusaaja. Työpaikkakiusaaja. Aikuinen nainen, ja käyttäytyy kuin narsistinen 13v teinityttö. Sääliksi käy, ap:ta.
M43
Suurin osa myynnissä olevista vaatteista on niin huonolaatuisia, ettei niitä ostamalla tule kuin paha mieli. Siis mitä vähemmän ostaa, sitä vähemmän pettymyksiä.
No osta nyt hyvä ihminen hänelle uusi takki. Eihän se raukka muuten voi pärjätä elämässä. Voisit osan palkastasi hänelle suoraan antaa, vaikka 20%. Kyllä sen verran pitää kaveria auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelisin miksi jollakin on monta takkia? Ja joka talvi uudet. Eiväthän ne mene talvessa miksikään. Mulla on ollut pian 10 vuotta sama.
Ja mikä jätemäärä täyttää maapallon. Luonnonvarojen haaskaamista myös.
Jos talvi kestää sen parisataa päivää niin kyllä pitää se joku satakunta takkia olla. Ettei ole aina se sama. Muita vaatteita kolmisensataa erilaista että työkavereilla riittää katsomista. Vai mitä rytkyraati sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Näin eilen naapurin kaksi kertaa, ja hänellä oli SAMAT lenkkarit sekä kauppareissulla että juoksulenkillä, siis ihan kamalaa!! Eikö sillä ole eri kenkiä???!! Miten nyt saan yöllä unta?
Ei sulla olis unilääkettä, mitä ottaa? Koita hengitellä rauhallisesti. Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Makuupussitakin voi näköjään kaivaa takaisin kaapista.
Ei tarvi kaivaa takas kaapista, kun mä nukun siinä kesät talvet. Laitan vaan vetskarin kiinni kun lähden töihin. Joka päivä. Mä rakastan mun makuupussitakkia. Yritä kestää!
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni näyttää pitävän aina samaa talvitakkia. Vuosiansiot noin 100.000 euroa ja yliopistotutkinto suoritettuna kuten myös miehellänsä. He eivät myöskään vaatteilla prassaile. Eivät silti ole pihejä, kun on kyse esim. matkustelusta. Se on prioriteettikysymys. Ulkonäkö ja vaatetus ei määritä ihmistä. Enemminkin luonne ja äly.
Mietin myös sitä tätä kommenttia lukiessa, että aika harvat meistä muistaa enää vuosien jälkeen, että mitä oli päällä itsellä tai muilla. En minä ainakaan ja ehkä vähän järkytyin, että joku oikeasti seuraa ja miettii näin paljon toisen pukeutumista, jos se kuitenkin on tilanteeseen sopivaa (esim. ei pidä talvitakkia kesällä tai hiihtotakkia siistiä ulkoasua vaativassa työtehtävässä).
Paljastanen, että itselläni on vuorellinen takki eli pidän sanaa takkia siten kolmena kylmänä vuodenaikana töissä ;) Erikseen on sitten ihan kesätakki. Panostan enemmän lajiin sopiviin liikuntavaatteisiin. Sekin on peioriteettikysymys, kun työni on siistiä sisätyötä.
Vieläpä sellainen tuovaate takki heijastus nauhoilla...tällä mennään .ei kaappiin mahu montaa isoa takkia