Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun työkaverilla on joka päivä sama talvitakki päällä.

Vierailija
03.04.2024 |

Eikö sillä ole kuin se yks takki vaan. Kummallista. Mulla ainakin on muutamia takkeja ja eri värisiä niin ei kyllästy. 

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vau huikeaa kun kerroit 

Vierailija
22/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillasi on tyylitajua, niin ei kyllästy vaatteisiin ja kun ostaa laatua, kestää vuosikymmeniä, eikä kuormita luontoa kertakäyttövaatteilla. 

Ruotsin kuningatar Silvian päällä nähtiin talvihaalari, jota hän on käyttänyt ensimmäisen kerran julkisuudessa jo 36v sitten ja sitä samaa haalaria käytti tänäkin pääsiöisenä. Ihailtavaa. 

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/267ae264-12b4-4f01-917b-4f281…;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelisin miksi jollakin on monta takkia? Ja joka talvi uudet. Eiväthän ne mene talvessa miksikään. Mulla on ollut pian 10 vuotta sama. 

Vierailija
24/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä 2 talvitakkia, joista toista olen käyttänyt ehkä pari kertaa tänä talvena. Eli käytännössä on vain yksi talvitakki. En ole ajatellut, että niitä tarvii montaa olla enkä ole kyllästynytkään, kun en ole talvitakki kokoajan päällä.

Vierailija
25/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat ajat, monella rahat lopussa. 🙄

Mulla on yksi takki ja se on Joutsen takki. 

Vierailija
26/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Jotkut eivät vaan häpeä.

Vierailija
27/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuupussitakin voi näköjään kaivaa takaisin kaapista.

Vierailija
28/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on vain yksi talvitakki per talvi. Kasvaa sellaista vauhtia, et joka talveksi ostettava uusi. Rahan hukkaa olisi ostaa useampi.

Vierailija
29/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi. Toppatakki, joka on hyvä ulkoillessa ja villakangastakki, jonka voi laittaa päälle kun pitää olla siistimpi (esim. kun menen asiakkaan kanssa lounaalle tms). Enempää ei tartte. Aikaisemmin mulla oli vain toppatakki, kun ei tarvinnut olla ikinä kovin siistinä liikenteessä. 

Vierailija
30/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä talvitakkia, mutta käytännössä vain yhtä. Osa on liian kuumia ja yksi jäänyt vähän pieneksi.

Vierailija
31/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on (oli) tänä talvena jo KOLMATTA TALVEA   käytössä sama ja ainut talvitakkini.  Joka päivä .

Tosin ei oo musta. En laita mitään mustaa päälleni.

Vierailija
32/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varaa useampiin takkeihin, vaikka töissä käynkin. 

Kotona (pihalla ja metsässä) käytän ikivanhaa kulahtanutta vähän rikkinäistäkin takkia. 

Töissä ja kaupassa sitä siistimpää. 

Lisäksi kaapissa on 25 vuotta sitten ostettu juhlatakki, minkä siis puen juhliin, sopii myös hautajaisiin.

Vierailija
33/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minusta ajatellaan kun minulla on joka päivä töissä samanlaiset sisävaatteet?

Omistan kahdet samanlaiset farkut ja kolme samanlaista T-paitaa sekä yhden villaneuletakin, jota tykkään käyttää töissä. Aina siis päällä puhdas T-paita, farkkuja saatan käyttää muutaman päivän ja neuletakkia viikon tuulettaen välissä. Mutta asu siis joka päivä samanlainen, koska en tykkää siitä, että pitää miettiä mitä laittaisi päälle. 

Vierailija
34/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minusta ajatellaan kun minulla on joka päivä töissä samanlaiset sisävaatteet?

Omistan kahdet samanlaiset farkut ja kolme samanlaista T-paitaa sekä yhden villaneuletakin, jota tykkään käyttää töissä. Aina siis päällä puhdas T-paita, farkkuja saatan käyttää muutaman päivän ja neuletakkia viikon tuulettaen välissä. Mutta asu siis joka päivä samanlainen, koska en tykkää siitä, että pitää miettiä mitä laittaisi päälle. 

Sama. Mulla on 4 samanlaista hupparia:) Ja sitten farkut. Joku voi luulla ettei vaatteita vaihdeta koskaan....

Vierailija
35/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samat pikkarit ja käännän niitä vain ympäri pesemättä.

Olisko ne kaupan? Jos laitat vaikka R-pussissa tulemaan mutta älä vaan pese niitä.

Tuosta tuli mieleen prnolehdessä töissä olevan henkilön haastattelu: Teki lisäansioita ostamalla naisten pikkuhousuja ja uittamalla niitä miesten vessan pisuaarissa jonka jälkeen myi lehdessä niitä 🤣🤣🤣

Vierailija
36/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelisin miksi jollakin on monta takkia? Ja joka talvi uudet. Eiväthän ne mene talvessa miksikään. Mulla on ollut pian 10 vuotta sama. 

Sama täällä.

Lisäksi mulla on vähintään 15 vuotta vanha, musta "juhlatakki", joka soveltuu juhlatilaisuuksiin syksystä kevääseen. Ei ole paljon käyttöä. Tarkoitus onkin, että kestää koko elämän.

Vierailija
37/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole kyse siitä, että ei olisi mitenkään varaa ostaa uutta takkia, mutta jos ei hirveän hyvissä varoissa, sitä yrittää pärjätä ehkä mahdollisimman kauan sillä mitä on. Monet ostaa uuden vasta kun edellinen käyttökelvoton.

Mulla on 2. talvitakkia ja mustia mutta erimallisia, joten ei pitäisi sekaantua samoiksi.

Toista en vaan laita kovin usein ulos esim. kauppoihin, kun on sellainen nilkkaan asti lumimyrskytakki. 

Jos olisin paremmissa varoissa, olisi varmaan ainakin pari talvitakkia lisää. 

Vierailija
38/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö kannattaisi käyttää 100€ vähemmän ruokaan ja juomaan ja ostaa vaatteita."

Ei, jos multa kysytään. Jos isommat tulot, voisin käyttää enemmän toki. 

Vierailija
39/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vaan yksi talvitakki. Ja nätti onkin. 

Vierailija
40/78 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vain yksi talvitakki