Olin järkyttynyt Lidl kuittilöydöstä lapsen taskuissa pelkkiä herkkuja 10llä eurolla
kaksi munkkia pussi sipsijä ja kaksi limsapulloa ILTAPÄIVÄLLÄ ennen päiväruokaa olin järkyttynyt
Kommentit (51)
Toi todistaa sen, että teet huonoa ruokaa. Opettele tekemään parempaa.
Nuoriso lihoo kyllä hyvin noilla valinnoilla. Ei hyvältä kansanterveys.
Minä olen järkyttynyt miten kaksi munkkia, kaksi limsaa ja sipsipussi maksaa 10 euroa ja vielä lidlissä.
Pettynyt saa olla, mutta kyllähän sinä itsekin välillä varmaan otat olutta tai mässäät mäkkiruualla, karkilla, jäätelöllä, sipsillä yms. Ehkä jos kouluruoka ei maistu muutenkaan niin ajatteli ettei sillä ole väliä syökö ennen vai jälkeen. Miksi oli pitänyt kuitin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka yläasteella livahdettiin lähikauppaan ostamaan tuoreita, ihania munkkeja jo 80 -luvulla. Ja suklaata, ja jätskiä, ja sipsejä. Vielä hengissä ja hoikka ja perusterve yli 40 vuotta myöhemmin
Jo 70-luvulla. Paistopisteitä ei oltu keksitty, joten tuotteet tuli lähileipomosta vastapaistettuina. Kyllä oli hyvää.
Miten tämä eroaa nykyajasta? Millä tavoin on parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen järkyttynyt miten kaksi munkkia, kaksi limsaa ja sipsipussi maksaa 10 euroa ja vielä lidlissä.
Sepä juuri paljasti tämän aloituksen täysin keksityksi. Tosin onhan näitä vastaavia täällä lähes päivittäin. Tällä kertaa olikin lapsi, eikä aina vaan li-ha-vat äm-mät.
Tulipas nälkä. Täytyypä käydä vielä hakemassa Lidlistä jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuinka yläasteella livahdettiin lähikauppaan ostamaan tuoreita, ihania munkkeja jo 80 -luvulla. Ja suklaata, ja jätskiä, ja sipsejä. Vielä hengissä ja hoikka ja perusterve yli 40 vuotta myöhemmin
Jo 70-luvulla. Paistopisteitä ei oltu keksitty, joten tuotteet tuli lähileipomosta vastapaistettuina. Kyllä oli hyvää.
Miten tämä eroaa nykyajasta? Millä tavoin on parempaa?
Paistopistetuotteet eivät ole samaa tasoa kuin oikeiden leipomoiden tuotteet. Nykyään monista kaupoista ei saa kuin paistopistetuotteita tai sitten isojen tehdasleipomoiden muovipussivirityksiä.