Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen,tajuatko itse oletko hyvännäköinen vai et?

Vierailija
01.04.2024 |

Onko itsetunto mitä,etsitkö vikoja peilillä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, että en ole. Minulla on vahvat, maskuliinisetkin piirteet.

Vierailija
62/63 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan, että olen ihan hirveän ruma. Monesti kun listataan ulkonäköjuttuja, jotka ovat rumia, joku minun ulkonäkööni liittyvä asia on sillä listalla. Itsetunto lähestulkoon täysi nolla ellei jopa miinuksen puolella. Ei ole koskaan tullut kehuja yhdeltäkään mieheltä ja kukaan ei ole pyytänyt treffeille eikä yhtään mitään. Toki en ikinä käy missään ja en katso ihmisiä silmiin elleivät nämä puhu juuri minulle. Ja olen ujo ja uusien ihmisten seurassa aika hiljainen etenkin jos he eivät ensin minulle jutustele. Toki osa tästä johtuu menneisyydestä ja siitä, että minua on kiusattu. Ei toki yhtä pahasti kuin joitakuita muita, mutta pikkuisen. Silti, olen varmasti lähestulkoon kaikkien mielestä ihan hirviön näköinen kun en edes meikkaakaan. Ei se meikkaaminen tosin auttaisi ja saisi minut vain enemmän masentuneeksi. Ei ole kivaa olla näin ruma. Haluaisin uskoa toisin, että oikeasti olen vain tavis. Vaikka itse toki ajattelen, ettei kukaan ihminen ole ruma, ehkä usea saattaa olla tylsä/perusnäköinen, muttei ikinä ruma. Tai no, ainut ruma olen minä.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se huono näkö optikolla paljastuu.