Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset lopettaa viestittelyn heti kun ehdottaa tapaamista?

Vierailija
01.04.2024 |

Kotoa oveltako pitäisi tulla hakemaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin/miten äkkiä, ja millä lailla AP ehdottaa tapaamista? Veikkaan että joko a) heti b) ehdottaa jomman kumman kotoa tapaamispaikaksi, tai muuten jotain creepyä kuten metsään kävelylle lähtemistä. Molemmista joitakin menettää matchi.

Vierailija
22/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole riittävän hyvännäköinen. Ne naiset käyttävät sinua viihdykkeenään viestittelyssä niin kauan kunnes ehdotat tapaamista, ja sen jälkeen ghostaavat sinut. Leikkivät siis käytännössä sinulla, kuin kissa leikkii saaliillaan.

Tinder on oikeasti aivan reunojaan myöten täynnä kusipäitä, tämä on vain yksi esimerkki. 

Juuri näin. Monet hakevat vain ja ainostaan huomiota ja itsetunnon kohotusta ilman mitään aikeita tavata matchejaan.

Tämän huomaa nopeasti kun vastaukset ovat yhden sanan tai lauseen vastauksia ilman mitään vastakysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko täällä joku mies, joka osaisi vastata, että miksi pitää heti tavata? Onko kyse vaan ulkonäöstä, ettei haluta tuhlata energiaa jos nainen ei livenä ole hyvännäköinen?

Eräs mies Tinderissä sanoi minulle, että hän haluaa heti tavata siksi, koska hänellä on sellainen aiempi huono kokemus, että hän on viestitellyt naisen kanssa ensin pitkään ja sitten livenä tavatessa onkin huomannut, ettei ole yhtään kemiaa , niin se on tuntunut turhauttavavalta.

Mä itse olen naisena sitä mieltä, että haluan ensin vähän aikaa viestitellen tutustua, että miten se mies kirjoittaa jne. Se on ollut ihan hyvä , koska joskus on käynyt niin että mies on muutaman viestin jälkeen alkanut puhua seksijuttuja, jolloin Match on mennyt heti poistoon.

24/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisena myös huomannut, että Tinderissä on paljon miehiä, jotka eivät kuitenkaan halua tavata meikäläistä, vaikka oltaisiinkin viestitelty. Voihan se olla, että he ovat vaan niin suosittuja, että he löytävät mielenkiintoisempaakin seuraa kuin minut.

Vierailija
25/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten nro 1 ärsyttävin piirre Tinderissä yms! Heti hirveä painostus tavata! Jos yritän vähän kysellä että kertoisitko edes jotain itsestäsi niin ei millään!

Olen käynyt lukuisilla treffeillä "turhaan" kun mies ei ole vaivautunut kertomaan että hänellä on kissa, hän tupakoi, juo paljon alkoa, hänellä ei ole luottotietoja, 4 lasta 4 eri mamman kanssa, muuttamassa Australiaan, etdiikin vain fuckbuddya, asuukin yhä exän kanssa jne...

En lähde enää yksillekään turhille treffeille! Jos ei voi edes vähän kuvailla itseä ja elämäntyyliään niin antaapa olla. En meikkaa 3 tuntia ja aja 30min keskustaan epätoivoetsimään parkkipaikkaa ihan pienestä syystä!

Miksi pitää meikata 3 tuntia? Siinä ajassa muutat itsesi aivan erinäköiseksi mitä olet oikeasti. Ja tiedän, että jotkut naiset eivät meikkaa ollenkaan ja ovat silti upeita.

Vierailija
26/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jännänaisia,pelaavat vain sun tunteilla.

Vierailija
27/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin siksi, että mies ehdotti ensitreffejä kotinsa viereiseen ostoskeskukseen ja minulla on sinne matkaa julkisilla 2 h. Hän ei suostunut tulemaan yhtään vastaan edes vähän minua lähempänä olevaan kauppakeskukseen niin lopetin viestittelyn. Muutenkin tuntuu, että pk-seudulla asuvilla miehillä on joku oletus, että aina nainen matkustaa heidän luokseen. Kun on niin vaivalloista ja kallista tulla vastaan. No ei ne bussit ja metrot ilmaisia ole minullekaan...

Vierailija
28/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko täällä joku mies, joka osaisi vastata, että miksi pitää heti tavata? Onko kyse vaan ulkonäöstä, ettei haluta tuhlata energiaa jos nainen ei livenä ole hyvännäköinen?

Ei haluta alkaa mitään hirmu syvällisiä pohtimaan chatissä. Kasvotusten mukavampaa, näkee ne "kemiat" samalla ja mikä tärkeintä, saa varmuuden, että juttelee profiilissa olevan henkilön kanssa.

Vierailija
29/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tästä päätellä, että tapaamista ehdottavat nopeimmin keskivertoa komeammat miehet, jotka haluavat hurmata ulkonäöllä, koska kokevat sen kirjallista ilmaisua vahvemmaksi ominaisuudekseen?

Kuin useammat yllä niin haluaisin itsekin tietää vähän perustietoja enemmän ennen kun lähden tapaamaan. 

Vierailija
30/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten nro 1 ärsyttävin piirre Tinderissä yms! Heti hirveä painostus tavata! Jos yritän vähän kysellä että kertoisitko edes jotain itsestäsi niin ei millään!

Olen käynyt lukuisilla treffeillä "turhaan" kun mies ei ole vaivautunut kertomaan että hänellä on kissa, hän tupakoi, juo paljon alkoa, hänellä ei ole luottotietoja, 4 lasta 4 eri mamman kanssa, muuttamassa Australiaan, etdiikin vain fuckbuddya, asuukin yhä exän kanssa jne...

En lähde enää yksillekään turhille treffeille! Jos ei voi edes vähän kuvailla itseä ja elämäntyyliään niin antaapa olla. En meikkaa 3 tuntia ja aja 30min keskustaan epätoivoetsimään parkkipaikkaa ihan pienestä syystä!

Minä taas en halua treffata naista, jolla menee yli 10 min ulkonäkönsä ehostukseen.

Hienoa, ethän sitten swaippaa meitä hyvännäköisiä, laittautuneita naisia Tinderissä :) 

Vierailija
31/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin 25-70-vuotiasta naista seurustelusuhteeseen kanssani.

Vierailija
32/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi lopetti, niin sain tapailumiehen itselleni!

🥰😍😜

Tämä kun sai seuranhakuunsa toisenkin vastauksen. Mies ehdotti treffejä mutta nainen ei enää kommentoinut.

Eipä tiedä, mitä menetti. 

Vierailija
33/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he ajattelee että oot kaverimiestyyppiä ja ajattelivat vain jutella. Tai tutustua ensin. Ehkä miehet ovat olleet vain seksin perässä.

Vierailija
34/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää meikata 3 tuntia? Siinä ajassa muutat itsesi aivan erinäköiseksi mitä olet oikeasti. Ja tiedän, että jotkut naiset eivät meikkaa ollenkaan ja ovat silti upeita.

Koska mä voin ja mua huvittaa! :) Ei ole pakko tosiaan tykätä minusta Tinderissä! Minulla on siellä melko meikatut kuvat että kierrä vaan suosiolla minut kaukaa ;) 

Vierailija
35/35 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en halua treffata naista, jolla menee yli 10 min ulkonäkönsä ehostukseen.

Hienoa, ethän sitten swaippaa m

En ole koskaan edes käyttänyt  kyseistä pasnosovellusta.