miksi naiset lopettaa viestittelyn heti kun ehdottaa tapaamista?
Kommentit (35)
Iso vaiva naiselle laittautua treffeille. Lisäksi deittisovelluksista löytyy paljon kyseenalaisia miehiä, eikä sitä kaikista heti huomaa. Kokeile ehdottaa puhelimessa puhumista ensin?
Et anna riittävästi :( Nykyään naiset tarvitsevat rahaa pukeutumiseen ja meikkeihin... Jos et anna etukäteen niin harva jaksaa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Et anna riittävästi :( Nykyään naiset tarvitsevat rahaa pukeutumiseen ja meikkeihin... Jos et anna etukäteen niin harva jaksaa vaivautua.
Niin, mies voisi lupautua tarjoamaan vaikka illallisen, jos todella haluaa naisen treffeille.
Tämä on miesten nro 1 ärsyttävin piirre Tinderissä yms! Heti hirveä painostus tavata! Jos yritän vähän kysellä että kertoisitko edes jotain itsestäsi niin ei millään!
Olen käynyt lukuisilla treffeillä "turhaan" kun mies ei ole vaivautunut kertomaan että hänellä on kissa, hän tupakoi, juo paljon alkoa, hänellä ei ole luottotietoja, 4 lasta 4 eri mamman kanssa, muuttamassa Australiaan, etdiikin vain fuckbuddya, asuukin yhä exän kanssa jne...
En lähde enää yksillekään turhille treffeille! Jos ei voi edes vähän kuvailla itseä ja elämäntyyliään niin antaapa olla. En meikkaa 3 tuntia ja aja 30min keskustaan epätoivoetsimään parkkipaikkaa ihan pienestä syystä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miesten nro 1 ärsyttävin piirre Tinderissä yms! Heti hirveä painostus tavata! Jos yritän vähän kysellä että kertoisitko edes jotain itsestäsi niin ei millään!
Olen käynyt lukuisilla treffeillä "turhaan" kun mies ei ole vaivautunut kertomaan että hänellä on kissa, hän tupakoi, juo paljon alkoa, hänellä ei ole luottotietoja, 4 lasta 4 eri mamman kanssa, muuttamassa Australiaan, etdiikin vain fuckbuddya, asuukin yhä exän kanssa jne...
En lähde enää yksillekään turhille treffeille! Jos ei voi edes vähän kuvailla itseä ja elämäntyyliään niin antaapa olla. En meikkaa 3 tuntia ja aja 30min keskustaan epätoivoetsimään parkkipaikkaa ihan pienestä syystä!
Hyvin kuvailtu, tämä tunne itselläkin :D yksi mies sanoi, ettei anna puhelinnumeroaan ennen ekaa tapaamista ja minä taas en tapaa ennen numeroiden vaihtoa :D haluan kuulla toisen äänen ensin, enkä ihan ostaa sikaa säkissä.
Tinderissä varmaan kymmenen mimmiä kysyi mun WA:ta.
Sanoin ettei mulla sellaista ole, annoin numeron josta saa kiinni.
Ilmeisesti olivat kaikki niin persaukisia, ettei saldo riittänyt soittamiseen kun ghostasivat kaikki.
M41
Tää ei ehkä vastaa sun kysymykseen, mutta mä haen kaveria. Ihmistä jonka kanssa jutella toisinaan, vaikkapa kalsarikänejä viritellä yhdessä ja kuunnella musaa. Eli chattailla siinä sivussa ja jutella kivoja.
Mä en hae ihokontaktia, panoa tms. Aina sanon alussa.
Miksi aina pitäisi kaikki hauska pilata jollain helvetin vaivaantuneella tapaamisella. Entiset kaveritkin toisinaan ensin höpötellään hauskoja koneella ja sitten tulee taas se tapaamispakko. Aletaan kärttää, että voitaisko tavata? Lähetäänkö laivalle? Kiinnostako lounastreffit? Tuu meille ensi viikonloppuna koko viikonlopuksi.. tehdään hyvää ruokaa, saunotaan ja juodaan viiniä, turistaan "vanhoista hyvistä ajoista"!
Joo, ei kiitos. Ei kiinnosta tapaamiset, eikä saunat, yökylät..
Olisiko täällä joku mies, joka osaisi vastata, että miksi pitää heti tavata? Onko kyse vaan ulkonäöstä, ettei haluta tuhlata energiaa jos nainen ei livenä ole hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitt? Mä ostan kaiken omilla rahoilla. En käytä meikkiä. Ja treffeillä mä maksoin kulut.
Koska et ole riittävän hyvännäköinen. Ne naiset käyttävät sinua viihdykkeenään viestittelyssä niin kauan kunnes ehdotat tapaamista, ja sen jälkeen ghostaavat sinut. Leikkivät siis käytännössä sinulla, kuin kissa leikkii saaliillaan.
Tinder on oikeasti aivan reunojaan myöten täynnä kusipäitä, tämä on vain yksi esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kokemus treffipalstojen miehistä, ja ihan sama syy että vaikenen, jos joku ehdottaa heti treffejä. Mullakin menee laittautumiseen monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täällä joku mies, joka osaisi vastata, että miksi pitää heti tavata? Onko kyse vaan ulkonäöstä, ettei haluta tuhlata energiaa jos nainen ei livenä ole hyvännäköinen?
Olen mies. Tiedän lukuisten pieleen menneiden deittien kautta että liika ruuneberointi netissä viestien näkemättä naista voi maksaa potentiaalisen naisen menetyksen. Treffeille olisi hyvä päästä ajoissa jotta tietää livenä onko ko. jutussa potentiaalia jatkoon vai pelkästään kamu-tasolle. Siellähän sitten voi henkilökohtaisempia asioita jutella läpi. Toki yleiset perustiedot mieluusti itsekkin selvitän naisesta ja se sopii kyllä.
Joku Muu tekee sen treffeille pääsyn kuitenkin jos itse möhlää tilaisuuden kun sellainen edes olisi ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät että painostat heidät seksiin.
Eli toisin sanoen mielenterveys prakaa, kun ei kykene yhdenvertaiseen kanhden aikuisen väliseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en halua treffata naista, jolla menee yli 10 min ulkonäkönsä ehostukseen.
Olen nainen ja ihmettelen mikä ongelma on, jos mies ehdottaa tapaamista. Ei nettitreffit ole mikään kirjekamupalsta. Mua taas ärsyttää miehet, jotka vaan jauhaa turhanpäiväisyyksiä eivätkä ehdota tapaamista. Livenä vasta tietää synkkaako. Kun perusasiat (eli ne, mitkä itselle on nk. deal breakereitä) on selvitetty, ei muuta kuin treffeille!
Minulla oli joskus profiili City-lehden Netti-deitissä. Moni nainen jaksoi kirjoitella pitkäänkin, mutta se loppui, kun ehdotin tapaamista. Epäilen, että moni vain huvitti sillä itseään. Turvallista jännitystä elämäänsä etsineitä varattuja jne.
Löysin sitten heilan baarista ja loppui kiinnostus kirjoitteluun.