Mitkä asiat auttavat arjessa, kun uutiset on ikäviä ja elämä muutenkin jaksamista päivästä toiseen
Siinä, että miten jaksaa arkea ja päivästä toiseen mennä eteenpäin.
Kommentit (22)
Muistaa olla aamulla kiitollinen, että saa taas uuden päivän. Auttaa muita ihmisiä, on jäntevä ja hymyilee.
Tätä mietin itsekin. Liikunta, ulkoilu, lemmikit, perheen ja ystävien kanssa oleminen. Vähemmän uutisia ja kännykällä olemista. Se että alkaa tehdä jotain, vaikka sitten siivota jotain, tulee hyvä mieli kun näkee muutosta.
Päikkärit jos uni vaan tulee, nam.
Sopiva känni silloin tällöin irrottaa ajatukset arjesta ja rentouttaa.
Hyvä ruoka, elokuvat, kirjat, saunominen ja luonnossa kävely. Ruutuaika mahdollisimman minimiin.
Aina voisi olla asiat lopulta huonomminkin, ei kannata murehtia tulevasta, tulee ehkä murehdittua joku turhaan tai kahdesti.
Vodka. Saksasta kotiovelle 3 litran pönttö 32e.
Tarkkailen muuttolintuja. Näin eilen västäräkkejä ja tänään kuulin kiurun. En katso YLEN uutisia. Luen kirjoja. Kudon villapaitaa. Joka päivä on vähän valoisempaa. Kesällä voi kuunnella yölaulajia, siis lintuja. Ihanaa aikaa luonnossa.
Älä lue uutisia. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Television sulkeminen.
Ja muu media myös. Paluu 80-luvulle tekisi hyvää. Täysi uutispimento auttaa kyllä kummasti.
Lukeminen, käsityöt, puuhastelu, lautapelit, ulkoilu, luonnon tarkkailu...
Keskity tekemään niitä asioita joista nautit. Älä katso ja/lue synkkiä uutisia, jos niistä ahdistut. Ulkoilua pikkuhiljaa kevääseen heräävässä luonnossa suosittelen ja reipas liikunta on aina hyvästä.
Ei katso uutisia ja yrittää vaan jaksaa
Halaus auttaisi. On surullista, kun juuri alkoi meidänkin kulttuuriin tulla tuo halaus tuttujen ja sukulaisten kesken, niin sitten iski nämä taudit. Itse olen halinkipeä ja onneksi on tuo mies, jonka kanssa halaillaan.
Uutiset on aina olleet ikäviä, niitä tuutataan nykyisellä someaikakaudella kahta kauheammin.
Kun oikein mietin, minulla ei ole mitään mistä valittaa. Työelämä on mitä on, mutta siihenkin voi vaikuttaa edes vähän.
Voin elää rauhassa, on oma asunto, toimiva auto, ruokaa ja kykyä hoitaa asioita. Elän lähellä luontoa ja kulttuurimaisemaa. Pääsen helposti pienille matkoille ja kesämökille.
Manga, anime, videopelit. Noissa pääsee karkuun uutisilta feministeiltä, miesvihalta ja muslimeilta. M25
Liikunnallinen rutiini, joku missä huomaa kehityksen.