Huhtikuun liikuntahaaste, lähekkö mukaan?
Joka päivä jotain liikuntaa 1.4.-30.4.
Kaikki lasketaan, kunhan itse katsot sen liikunnaksi eli jos sulle 15min kävely on liikuntaa, niin se on.
Tehdään tässä samalla tutkimus, että vaikuttaako päivittäinen liikunta oikeasti mielialaan, terveyteen tai kehoon.
Kommentit (23)
No hitto. Tää päivä kyl menee darras viel. Mut vois ottaa taas salikortin taskust ja alkaa käymään salil ku tuli tauko niin jäi
Vierailija kirjoitti:
No hitto. Tää päivä kyl menee darras viel. Mut vois ottaa taas salikortin taskust ja alkaa käymään salil ku tuli tauko niin jäi
No niiin, sain kaverin jeeeeeee! Mut muista, että tänään voit tehä himassa vaikka 10 punnerrusta tai jotain vatsoja tms ja saat tällekin päivälle merkinnän <3
Joo voin lähtee. itseasias mä oon tehny tota haastetta jo pari vuotta ja todennu sen todellakin auttavan. Mutta mä lähen silti ! Hyvä aloitus, nyt jokaiselle vaan oma rutiini päälle ja suorittamaan !
Miten tämä käytännössä toteutetaan? Kirjatataanko johonkin ylös paljonko ja mitä liikuntaa ja sit mieliala vai miten?
Oon viherrakentaja, eli tulee automaatisti liikuttua työn puolesta - I'm in.
Heti löhden kun flunssa paranee! Ainakin huominen pakko ottaa vielä parantelun kannalta. Keskiviikkona toivottavasti jo pyörällä töihin!
Lasketaanko risusavotta? Sitä painoin pari tuntia aamupäivällä.
Jesssss, meitä on monta. Kirjoitellaanko tänne ketjuun aina, mitä ollaan tehty ja sit arvioidaan sitä oloa vaikka kuun puolivälissä ja lopussa?
Ja jos joku sairastuu tai muuta, niin sit vaan tulee mukaan, kun pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko risusavotta? Sitä painoin pari tuntia aamupäivällä.
Tietenkin lasketaan eli 1/30 suoritettu, hyvä sinä!
Mukana!
Tänään 6 km leppoisa kävely.
Minna
Mukana. Oon työkyvytön, kipeä ja väsynyt mutta aloitan kevyellä jumpalla tänään. Huomenna kauppaan ja kuukauden ruokaostokset, käy kuntoilusta sekin tässä terveydentilassa. Loppukuusta pitää jaksaa kävellä muutama kilometri muutamassa pätkässä. Tämä haaste tuli sopivasti tsemppaamaan. Toivottavasti ei taas käy niin että menee vaan huonommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jesssss, meitä on monta. Kirjoitellaanko tänne ketjuun aina, mitä ollaan tehty ja sit arvioidaan sitä oloa vaikka kuun puolivälissä ja lopussa?
Ja jos joku sairastuu tai muuta, niin sit vaan tulee mukaan, kun pääsee.
Hyvä idea! Saa toisetkin vinkkejä mitä vois puuhastella/kuntoilla. Eikä sitten lytätä ketään!
Mukana. Tänään pyöralenkki 15km tehty ja iltakävelylle vielä.
Joo, oon mukana.
Lasketaanko navetta-askareet aamuin illoin? Meillä on maitotila, joten liikkumista tulee jonkin verran joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon mukana.
Lasketaanko navetta-askareet aamuin illoin? Meillä on maitotila, joten liikkumista tulee jonkin verran joka päivä.
Sä saat ite päättää lasketaanko ne!
Ekan päivän liikunta oli kotipilates: https://www.youtube.com/watch?v=C2HX2pNbUCM
Tästä se lähtee!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huhuu! Onko liikuttu?
Kevyttä jumppaa ja käveleskelyä, kipujen mukaan. Pari huonosti nukuttua yötä takana. Tänään lisää kävelyä ja iltapäivällä lyhyt pyörälenkki.
työkyvytön
Viime viikolla päivittäinen kävelylenkki, paitsi lauantaina satoi koko päivän, niin tein vain venyttelyn.
Tänään taas kävelemässä, oli vaihteeksi mukavan leutoa.
Minna
En