Puolisolla ollut salasuhde koko avioliittomme ajan
Vanhin lapsemme 19 v ja nuorin 16 v muuttivat jo pois tässä paljastushässäkässä .
nyt tämä samainen uusvanha kumppani (naimisissa oli hänkin) vie lapsiamme risteilylle, lounaille ja elokuviin.
Ensin vei puolisoni, nyt vielä lapsenikin.
Maailma on pahuutta täynnä ja en pääse sitä edes pakoon.
Miten selvitä tästä tervejärkisenä?
Kommentit (20)
Olisit antanut enemmän pillua ja nalkuttanut vähemmän. Mies lähti sen perään mitä kotoa ei saa
Miten joku jaksaa roikkua naimisissa olevaan noin kauan. Mielenvikainen, pakko olla. Ehkä sillä oli useita puolisosi lisäksi. Ansaitsee kynnysmattomitalin.
Sellaista se on, joskus naimisissa olevien sivusuhde on avioliittoja vahvempi.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa roikkua naimisissa olevaan noin kauan. Mielenvikainen, pakko olla. Ehkä sillä oli useita puolisosi lisäksi. Ansaitsee kynnysmattomitalin.
Nainenhan oli itsekin tahollaan naimisissa. Samalla lailla se ap:n mieskin kynnysmattoili roikkumalla varatussa.
Tiedän muutaman tällaisen suhteen.
Jotenkin säälittää, ainakin se toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit antanut enemmän pillua ja nalkuttanut vähemmän. Mies lähti sen perään mitä kotoa ei saa
Puoliso ei antanut seksiä vuosiin. Hän ainoa, joka nalkutti=huusi. Minun olisi pitänyt pettää, mutta ois tullut turpiin, jos niin olisin tehnyt, luulen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, joskus naimisissa olevien sivusuhde on avioliittoja vahvempi.
Kyllä ilman muuta, koska siinä on romanttisia salatapaamisia ym ihanaa, ei arkea ollenkaan.
Oikeesti olet parempi ihminen kuin nuo. Pidä se mirlessä. Mutta voin kuvitella että sinua kuvottaa, kun ovat lastesi ksnssa.
Miksi päästät lapsesi sen salarakkaan kanssa leffaan ja jopa laivaristeilylle?
Tulet aina olemaan vanhempi lapsillesi eikä kukaan voi viedä sitä pois sinulta.
Nyt voit keskittyä omaan hyvinvointiisi ja tehdä juuri niitä asioita mitä haluat tehdän.
Entisestä puolisostasi ei tarvitse enää välittää eikä hänen kumppanistaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi päästät lapsesi sen salarakkaan kanssa leffaan ja jopa laivaristeilylle?
Eihän isoja lapsia voi määrätä. Kyllä nr lähtee, kun ostetaan ja tarjotaan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kanssa tuli ekana mieleen. Miehen täytyy olla poikkeuksellisen viriili, jos tarvitsee kaksi naista.
Tämä nainen alkoi käydä hoidoissani (olen yksityisyrittäjänä) vuosia sitten n. pari krt vuodessa. Oli erittäin ystävällinen ja jutteli paljon. Muistelen, että myös kyseli elämästäni. Pelottavaa, kuin kauhuleffasta. Ei tietenkään enää käy, ei pariin vuoteen.
Helevata nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä. Todensanoen ei kannata murehtia sulle sattu huono yksilö. Toivotaan parempaa tuuria seuraavaan ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso ei antanut seksiä vuosiin. Hän ainoa, joka nalkutti=huusi. Minun olisi pitänyt pettää, mutta ois tullut turpiin, jos niin olisin tehnyt, luulen.
Onko roinaaja?
Uus yritys kun eka ei lähtenyt lentoon?