Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänsurut ja lamaantuminen

Vierailija
01.04.2024 |

Nyt jo kohta kaksi kuukautta mennyt siitä, kun suhde miehen kanssa päättyi. Olen päivittäin itkenyt, tuijottanut lamaantuneena vaan puhelinta ja sairaslomaakin ottanut töistä. En saa mitään aikaiseksi, ajattelen vain häntä. Mikä auttaa? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on hyvä tuntea ne tunteet kuin on kulloisenakin hetkenä. Eli surra surut pois jos surettaa jne. Mutta sulla menee aika ihan hukkaan tuossa märehtimisessä. Mikset suuntaa enemmin katsetta eteenpäin? Elämä on liian lyhyt siihen että käyttää johonkin suremiseen mittaamattomat ajat kun asioille harvoin mahtaa mitään. 

Siihen suruun on helppo käpertyä, mutta kun se ei lopulta auta sen enempää. Tsemppiä!

Vierailija
42/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus sinulle.

Minut jätettiin vajaa 2kk sitten ja olo on lelut aivan hirveä. Nyt alkaa jo valoa näkyä tunnelin päässä vaikka edelleen fiilikset vaihtelee. Eilen iski taas ahdistus ja ikävä vaikka suurimman osan ajasta olen jo ihan positiivisin mielin ja ajatukset Tulevaisuudessa.

Mulle kävi niin, että olin itse jo ehtinyt miettiä eroa ja että en ole suhteessa onnellinen. En kuitenkaan olisi halunnut erota, mutta mies laittoi pitkä suhteen poikki. Samalla multa katosi kaikki ne eroajatukset mitä oli ollut aikaisemmin. Ex ei ärsyttänytkään enää yhtään, rakastan häntä sydämeni pohjasta ja suhteenkin näin vain positiivisessa valossa. Mihin ne kaikki aikaisemmat tyytymättömyyden katosivat eron myötä. Ihmismieli on kumma.

Olen varma, että tästä selvitään kaikki me eronneet. Kun mietin aikaisempia suhteitani jotka päättyneet, niin olen vain tyytyväinen että niin kävi. Ajan kanssa ajattelen tästä samalla tavalla. 

Olisi vain ajanhukkaa olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei halua olla sun kanssa, eikä ole sun kanssa onnellinen.

Tunteet pitää tuntea ja surut surra, mutta loputtomiin ei kannata jäädä vellomaan. Sekin on vain ajanhukkaa. 

Aurinkoisia päiviä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pystytkö avaamaan eron taustoja?

Meinaan että täällä on niitä jotka tukee mutta sanat olisi helpompi kohdistaa jos eron syyt tiedossa

Vierailija
44/48 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pystytkö avaamaan eron taustoja?

Meinaan että täällä on niitä jotka tukee mutta sanat olisi helpompi kohdistaa jos eron syyt tiedossa

Eikai niillä taustoilla ole väliä, ei se tätä kipua toiseksi muuta. Alkoi olla jo parempia päiviä kunnes sattumalta näin hänet uuden kumppaninsa kanssa. Taas alkoi itkut itsellä, tulee uniin lähes joka yö ja aamulla olen monesti herännyt unissani itkeneenä. Vähän helpottaa kun on kesäloma niin ei tarvitse työpaikalla ahdistella ja itkeskellä.

Ap

Vierailija
45/48 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole ollut vastaavassa tilanteessa?

Ap

Heh, juu ei ole koskaan. Olet ainoa maailmassa joka on kärsinyt sydänsuruista.

Oikeasti, siihen menee aikaa ja on yksilöllistä. Yritä keksiä kivaa tekemistä ja anna myös tunteiden tulla silloin kun tulevat, älä taistele vastaan. Mutta älä provosoi itseäsi turhaan esim. stalkkaamalla somea.

Vierailija
46/48 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa kirjastosta Erosta eteenpäin (Stolbow)

Vierailija
47/48 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta. 

Vierailija
48/48 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krintin Neff: Itsemyötätunto -kirja oli minulle hyödyksi erossa ja madennuslääkkeet ja terapia. Joskus aallonpohjalta ei pääse pelkästään omin voimin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan