Pääsiäisvapaat seksikumppanin luona, haluankohan enää ikinä seksiä...!?
Olen tapaillut yhtä ihanaa miestä seksin merkeissä. Aivan valtava kemia ja intohimo meidän välillä, seksi on aina ollut todella hyvää. Sovittiin sitten pääsiäiseksi pitkät treffit miehen luona. Olin ihan kiimassa koko viikon enkä meinannut jaksaa odottaa pyhiä.
Nyt on sitten neljä päivää ja yötä nussittu. Aivan sekopäinen olo. Uskomattoman ihanaa seksiä, rajua ja hellää ja herkkää ja kaikkea siltä väliltä. Nyt on takki Aivan tyhjä, tuntuu että en varmaan enää ikinä halua seksiä. Niin täydellisen tyydytetty olo jokaista solua myöten. Haluan vaan nukkua! 😂 Pillu ja perse ja tissit ja kaikki paikat hellinä, ei pahalla vaan hyvällä tavalla.
Vieläköhän tää joskus haluksi muuttuu?? Miehen kalun näkeminenkin aiheuttaa tunteen että apua Älä vaan tule lähemmäs, mä en enää Jaksa! 🙈
Kommentit (14)
Pääsiäisetkin on erilaisia Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikke teitte sitten?
Vähän runkkailtiin kumpikin eri huoneissa, kun ujous iski!
Mä tein tämän aloituksen kun olen vuosia ollut ihan hukassa seksuaalisuuteni kanssa. Pitkä avioliitto jossa en halunnut seksiä, mutta harrastin sitä silti. Jätti omansalaiset traumat. Kuvittelin etten edes nauti seksistä ylipäätään. Nyt sitten pitkään sinkkuna ja olen onnistunut löytämään tuon uskomattoman seksikumppanin, ja kaikki on kääntynyt ihan päälaelleen.
En ihan pysy kärryillä että mitä tässä juuri tapahtui, olinko se todella minä joka niitä asioita tuossa juuri teki. Ja nyt, todellakin vaan makaan taju kankaalla. Tuntuu että joka ikinen himon pisara on musta ulos tiristetty enkä voi tästä enää palautua 😳 Nyt kun tässä asiaa ajattelen, niin nousee myös jollain tavalla vähän huono fiilis, en ymmärrä
Ap
Luterilainen ikävänpito sikseen ja toteat Teletappiäänellä: Uudestaan! ; )
Vierailija kirjoitti:
Mä tein tämän aloituksen kun olen vuosia ollut ihan hukassa seksuaalisuuteni kanssa. Pitkä avioliitto jossa en halunnut seksiä, mutta harrastin sitä silti. Jätti omansalaiset traumat. Kuvittelin etten edes nauti seksistä ylipäätään. Nyt sitten pitkään sinkkuna ja olen onnistunut löytämään tuon uskomattoman seksikumppanin, ja kaikki on kääntynyt ihan päälaelleen.
En ihan pysy kärryillä että mitä tässä juuri tapahtui, olinko se todella minä joka niitä asioita tuossa juuri teki. Ja nyt, todellakin vaan makaan taju kankaalla. Tuntuu että joka ikinen himon pisara on musta ulos tiristetty enkä voi tästä enää palautua 😳 Nyt kun tässä asiaa ajattelen, niin nousee myös jollain tavalla vähän huono fiilis, en ymmärrä
Ap
Olet uupunut. Muista syödä ja levätä välillä. Ja kun odotat pari päivää, olet taas hulluna himosta.
Täällä mies kateellinen. Tuollaisesta ei ole kuin muistot ja alkaa kiristää hermoja kun muistelee. Vaikka ei seksiä ole kuin nimeksi niin kalun näyttäminen naiselle aiheuttaa TURHAUTUNEEN OLON. Kääntää pään muualle.
Kuka tunnistaa itsensä
Vierailija kirjoitti:
Täällä mies kateellinen. Tuollaisesta ei ole kuin muistot ja alkaa kiristää hermoja kun muistelee. Vaikka ei seksiä ole kuin nimeksi niin kalun näyttäminen naiselle aiheuttaa TURHAUTUNEEN OLON. Kääntää pään muualle.
Kuka tunnistaa itsensä
Mun exä usein vilautteli kaluaan, esim suihkusta tullessaan. Kuvitteli, että mulla heti halut nousee nollasta sataan ihan siitä, että näen hänen kalunsa. Sitten oli ihmeissään kun niin ei käynyt. Hän ei yhtään osannut eikä ymmärtänyt viettelyn tai esileikin konseptia. Suudelmat, eroottinen kosketus, vihjailevat sanat/eleet, nämä oli liikaa hänen käsityskyvylleen. Koko homma kuivui suht nopeasti kasaan kun alkuhuuma meni ohi.
Muistan ikuisesti, kun olin täysin syventynyt tärkeän sähköpostin kirjoittamiseen. Hän tuli eteeni ja pyöritteli helikopteria kalullaan. Katsoin tätä näkyä hämmästyneenä, enkä edes saanut sanottua mitään siinä parin sekunnin aikana. Hän loukkaantui ja poistui paikalta. Oli sitten närkästynyt kun oli ilmeisesti odottanut, että olisin heti himoissani kiinni hänessä.
Kokeileppa laittaa stay-up sukkikset ja seksikkäät alusvaatteet itsellesi, niin alkaa taas tekemään mieli 😊
Olet vain tyypillinen suomalainen nainen. Kotona haluton lahna mutta kun vähän vierasta saa niin kyllä haluja rupeaa löytymään. Aivan sama mitä temppuja tai kykyjä kotona olisi ollut tarjolla niin ei nähdä vaivaa tai kiinnosta senvertaa että otettaisiin mitään vastuuta seksistä nauttimisesta.
Kertakaikkiaan säälittävää settiä.
Hyvä seksi lisää halua hyvään seksiin, muutaman päivän kuluttua huomaat jotta haluat yhä enemmän ja vartalosikin osaa ottaa aina hienommin osaa, vrt. kun alkaa kuntoilemaan niin lähtee vartalokin kehittymään. Onnea, tuollainen on ihanaa!! 😍
Oliko teillä leluja? Millaisia leluja?
Kyllä se kiinnostus seksiin taas puolen vuoden sisällä loppuu.
Täysin turha avaus!