Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapohjat sattuu, syöminen väsyttää,paino 110kg

Vierailija
01.04.2024 |

Polvet ja selkä sattuu ajoittain, silti en saa laihdutettua. Mistä motivaatio?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita lyhyellä paastolla. Kickstart.

Vierailija
22/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkapohjien kipeytyminen voi johtua kengistä. Moni normaalipainoinenkin kärsii siitä. Mitä teet työksesi? Millaiset työkengät?

Joo, kenkien vika kaikki tuo.

Mitä teet työksesi?

Minäkö, tuo oli sarkasmia, 🥴

Täällä kaikki lihavuuden syyt ovat jossain muualla kuin liikaa syömisessä ja liian vähäisessä liikunnassa.

Mitä teet työksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkapohjien kipeytyminen voi johtua kengistä. Moni normaalipainoinenkin kärsii siitä. Mitä teet työksesi? Millaiset työkengät?

Joo, kenkien vika kaikki tuo.

Mitä teet työksesi?

Minäkö, tuo oli sarkasmia, 🥴

Täällä kaikki lihavuuden syyt ovat jossain muualla kuin liikaa syömisessä ja liian vähäisessä liikunnassa.

Mitä teet työksesi?

Jos nyt välttämättä haluat tietää niin eläkkeellä maanviljelijän työstä ja sivutoimisena olen ollut keittityössä 25 vuotta, teen sitä kylläkin edelleen kun pyydetään ja kerkeän.🤗

Vierailija
24/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloillani olen koko päivän 

Oikea ap

Vierailija
25/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Lidleen, ostat tomaattia, paprikaa, salaattia, hummusta pari purkkia,  kilon pakastepakkauksissa kukkakaalia, parsakaalia sekavihanneksia ja papuja ja viinirypäleitä ja jos ei ole rahasta tiukkaa niin tuoreita mansikoita ja mustikoita.

Aamupalalla syöt yhden leipäviipaleen runsaalla hummuksella + kinkulla tai kalkkunalla ja kasaat viereen pilkkomasi kokonaisen suippopaprikan + 5-6 mansikkaa tai kourallisen viinirypäleitä. Juomana juot teetä.

Normaalia kotiruokaa teet lounaaksi, mutta mitoita annos  200 gr + keität kilon paketin niitä pakastevihanneksia, joita kasaat puoli lautasta täyteen. 

Iltapala sama kuin aamupala.

Itse syön vielä iltapäivällä herkkuannoksen, johon kuuluun 2 dl vaniljajäätelöä, pieni pala suklaakakkua, mustikoita/mansikoita ja puoli kourallista suolattuja pähkinöitä.

Hyvin laihduin tällä ruokavaliolla 67 kg:sta 63 kiloon. Harrastan kävelyliikuntaa 4 krt viikossa 1 h - 1,5 h (4,5 - 6 km per lenkki) + haen lapsen tarhasta 4 krt viikossa kävellen (yht. 1,5 km kävelyä).

Olen 45 v 4 lapsen äiti.

Mulle tämä liikunta- + ruokavaliokombo on helppoa, koska tykkään tosi paljon kasviksista ja sauvalenkkeilyä olen harrastanut jo 27 vuotta. 

Vierailija
26/26 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on henkimaailman juttuja. Paitsi Paremmille Ihmisille, jotka vaan ottavat itseään niskasta kiinni vai miten se menikään. Mutta meille tavan kuolevaisille, no niin. Itse olen aina ollut ylipainoinen, joskus enemmän, joskus vähemmän. Olen aina viihtynyt nahoissani minkä kokoisena vaan. Mieskin on ja rakkautta ja seks iä. Viime vuodet olen ollut sarjassa enemmän lihava. Keski-ikäinen. Riesana jatkuva hiiva. Ja luulin asian liittyvän keski-ikään ja alkaviin vaihdevuosiin, mutta jostain luinkin että ei, tämä on diabeteksen oireita. Jalkapojkia kuumottaa ja pistelee. Meni vielä jonkun aikaa, mutta sitten tuli se piste, jolloin minä olin valmis. Aloin pätkäpaastolle vähähiilarisesti. Kaksi ekaa päivää söin niin paljon kuin mieli teki, halusin tappaa nälän. Ja se kuolikin. Tai, jos nykyään on nälkä, sen sietää. Nyt syön 2 tai 3 ateriaa päivässä klo 10-18 välillä. Viikonloppuisin saattaa mennä jotain ns herkkuakin, mutta aina kunnon aterian jälkkäriksi. Viikossa katosi hiiva, kahdessa jalkojen pistely. Vaakaa en omista, mutta vaatteet on löystyneet selkeästi. Energiaa on enemmän kuin ennen. Liikunnan kanssa aloittelen, mutta laihtumiseen vaikuttaa ruokavalio.