Onpa kaunis vartalo tolla Karoliinalla (tv2)
Kommentit (42)
välttämättä se paras ja lahjakkain laulaja! Ei täällä ole edes mahdollisuus kellään tosi kauniilla päästä voittamaan mitään tollasia kisoja sillä kateelliset suomalaiset ei sellasia äänestä vaikka olisivat kuinka hyviä.
Musta se on kyllä ihan nättikin, laihahan tuo, mutta ei kuitenkaan liian laiha. Korostu vielä vähän kun Hanna oli musta hiukan pyöristyny --> oli kuitenkin ihan jees edelleen...
t: läski Karoliina-fani
Vierailija:
välttämättä se paras ja lahjakkain laulaja! Ei täällä ole edes mahdollisuus kellään tosi kauniilla päästä voittamaan mitään tollasia kisoja sillä kateelliset suomalaiset ei sellasia äänestä vaikka olisivat kuinka hyviä.
Vierailija:
Muutenkin, Hanna Pakarinen voitti skaban, mutta sen levyjä on myyty joku kolmannes sille hävinneeseen Antti Tuiskuun verrattuna... Eli miten tästä pitäisi tulkita kansan tahto kontra kansan tahto?!
pitäähän sitä kaveria yrittää jelppiä...
Joo Tuiskulla on tosi vankkumaton pikkutyttöjen kannattajakunta. Ollut jo niistä kisoista lähtien. Hannan levy taisi olla aika floppi. Mutta eihän Hanna mikään säveltäjä, sanoittaja tai biisien tekijä olekaan vaan laulaja.
leimataan kaveriksi. Oon vaan ainakin tykänny siitä jo sillon kun siinä yhdessä ylen ohjelmassa oli se flipperi taustabändinä.
Tänään ainakin Karoliina oli ehdottomasti paras, kaikki muut laulo surkeesti, oli todella pettyny --> odotin enemmän kaikilta
tykkään ja on monia jotka on mulle aika neutraaleja, mutta tää Karoliina on jotenkin vaan niin yököttävä. Koko olemus on niin ruma, että hyi olkoon. Varmaankin on kaverina ihan kiva, mutta ei minusta oikein sovi esiintymistyöhön. Tai ainakin voisi edes yrittää kaunistua jotenkin. Vaihtaisi hiustyyliä, muutama kilo lisää ja toisenlaiset vaatteet niin ehkä voisi tilanne parantua.
kiksit tällaisesta " unelmien otuksesta" .
Että onhan sekin tosiaan mahdollista että joku saa kiksejä, omituisen näköisestä nälkäkurjesta, jolla on pullottavat silmät sekä rumat hiukset ja sopimattomat vaatteet.
Juuri näin. Laita oma kuvasi arvosteltavaksi.
" herranjumala miten lihava se olikaan, hyvä ääni mutta liian lihava... miehenikin sanoi että laihempi on kaunis"
itse olen myös hioikka mutta teininä kärsin siitä kun olin liian laiha, kaikki aina epäili syömishäiriötä ym mutta en vaan lihonnut vaikka kuinka söin.. nyt vanhemmiten olenkin sitten saanut lihaa luitten ympärille, luojan kiitos! pointti siis se että kyllä voi hoikka olla ihan tahtomattaankin..
sanokaa pliis, ettette ole vanhempia/kasvattajia, jotka tästäkin aiheesta keskustelette??
Kait ny jokainen AIKUINEN ymmärtää jotta ihmisillä erilaisia makuja, ts. toinen tykkää rinnoista, toinen ei sen kummemmin, joku rakastaa persettä, toinen six-päkkiä, jollekkin kolahtaa suuret lanteet, joku tykkää pienistä pystyrinnoista ja läskistä reisissä tai sen vähyydestä :)
että hän kuuluu näihin ikilaihoihin siroihin tyttöihin/naisiin ketkä eivät liho vaikka mitä tekisivät. Ja mitä väliä jollain rintojen koolla, tuskin silikonit koska ei esitellyt rintojen ihoa... joten varmaan silikoniRINTSIKAT!!! Nykyään mulla on samaa vartalotyyppiä edustava kaveri ja hän on ainakin tuskaillut että haluaisi muodokkaat reidet ja takamuksen mutta ei onnistu lihomaan. Joten kateuden piikkiin todellakin teidän ilkeät puheet. JOku kommentoi karoliinaa laulukoneeksi: NO EHKÄPÄ ON JOS ON COVERBÄNDIN SOLISTI....;))))
Itseäni miellyttävät hoikat, mutta treenatut ja timmit kropat (minkä olen itsellenikin saanut vuosien työn jälkeen ; )), eli lihaksia täytyy olla. Stacy Keiblerilla esimerkiksi on juuri tuollainen vartalo.. Karoliina on tyypillinen " laiha läski" , eli lihaksia ei yhtään -> mielestäni ei näytä hyvältä. Olkapäistäkin luut paistavat läpi ja ryhti tosi huono. Kasvoiltaan kyllä kaunis ja osaa laulaa, eikä minulla sinänsä ole mitään ko. ihmistä vastaan.
Makuasioitahan nämä ovat, huvittavaa miten jotkut toitottavat sitä omaa mielipidettään faktana ja ainoana oikeana näkemyksenä : D
Se vaatii tiukkaa salitreeniä ja oikeanlaisen ruokavalion.
terveisin yksi entinen laiha riukuperse, nykyään melko täydellisen pepun omaava ; )
Mutta sitten muistin että tässä maailmassa ihannoidaan lähes luurangon laihoja " naisia" .
varsinkaan hoikassa kropassa. Karmean näköistä! Naiset saa olla naisia! Ei läskit tee naista, vaan siro vartalo!
Kateellisia mammoja!
Vai oletko todella niin tyhmä, että kuvittelet SINUN mielipiteesi olevan se ainoa oikea? Googletapa esimerkiksi tuo Stacy Keibler, niin ymmärrät mitä tarkoittaa treenattu, timmi kroppa - ei todellakaan rumasti erottuvia lihaksia. Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni, en oleta että kaikki ajattelevat samoin ; )
Muutenkin, Hanna Pakarinen voitti skaban, mutta sen levyjä on myyty joku kolmannes sille hävinneeseen Antti Tuiskuun verrattuna... Eli miten tästä pitäisi tulkita kansan tahto kontra kansan tahto?!