Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka yhteinen lomareissu uuden miesystävän kanssa ja olen ihan hiilenä

Vierailija
01.04.2024 |

Vaikka olis miten kiire ja oltais jo myöhässä,  mies ei osaa yhtää nopeuttaa toimiaan. On verkkainen ja rauhallinen, mikä on hyvä ominaisuus, mut kyllä pitäis tarvittaesaa osata toimia myös nopeesti. Tässä nyt odotan kun herra ihan rauhassa ajelee partaa ym, kun piti olla vartti sitten jo jatkamassa matkaa. Oli minuuteista kiinni ettei tullessa myöhästytty laivasta. Mies vain tokaisi, hyvin ehdittiin. Niin kun olin just  pari tuntia potkinut ja hoputtanut häntä. Jatkuvasti unohtui lukemaan työsähköpostejaan

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä hoputat häntä kuin pientä lasta. Lähde meneen ja toinen tulkoon perässä. 

Tuo nyt on aika turha neuvo. Yleensä on suunniteltu yhteinen kyyti satamaan, kentälle tai mihin vain ja jos epäonnistuu jää kummankin reissu tekemättä.

No ottaisin riskin, että jäädään siitä reissusta. Ei kai tuollainen laivamatka paljon maksa. Olisin hiljaa ja antaisin herran hoitaa aikataulun ja katsoisin miten menee. Jos menee pieleen, niin eipä tarvitse toista kertaa lähteä hänen kanssaan reissuun. 

Vierailija
22/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo reissu oli siis todella hyvä antamaan sinulle tietoa kumppanistasi. Samoin se antoi sille toiselle tietoa sinusta. Jos päätätte jatkaa yhdessä, ei nuo asiat ainakaan tule enää yllätyksenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opeta häntä siihen, että sinä hoputat ja huolehdit kaikesta. 

Vierailija
24/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tullut mitenkään esiin arjessa aiemmin? Onko tullut ajoissa treffeille? 

Vierailija
25/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä hoputat häntä kuin pientä lasta. Lähde meneen ja toinen tulkoon perässä. 

Tuo nyt on aika turha neuvo. Yleensä on suunniteltu yhteinen kyyti satamaan, kentälle tai mihin vain ja jos epäonnistuu jää kummankin reissu tekemättä.

Jos vain mahdollista, niin kannattaa mennä julkisilla kentälle tai satamaan, niin sitten ei tarvitse jäädä odottelemaan. Tai sitten omalla autolla eikä sen toisen autolla ja sanoo vaan mihin aikaan auto starttaa ja toinen jääköön kyydistä. Ei ne muuten opi. 

Vierailija
26/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tullut mitenkään esiin arjessa aiemmin? Onko tullut ajoissa treffeille? 

En ole ap, mutta tapailin muutaman kerran miestä, joka ei osannut yhtään hallita ajankäyttöään. Hän tuli jokaisille treffeille myöhässä, jopa viimeisille, jotka olivat hänen KOTONAAN (soitin hänelle alaovelta, että tulisi avaamaan oven, ja hänellä kesti yli 10 minuuttia tulla avaamaan, kun minä odottelin ulkona pakkasessa). Itse olen täsmällinen ja mieluummin ajoissa, joten totesin kolmansien treffien jälkeen, että ei tule toimimaan. Voin kuvitella, että arki hänen kanssaan olisi juuri tuollaista ap:n kuvailemaa jatkuvaa hoputtamista, vaikka kiva mies oli muuten.

Vierailija
27/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihmistyyppi on todella rasittava, ex-mieheni on samanlainen. Hänellä ei ole muutenkaan minkäänlaista aikakäsitystä ja on lähes aina myöhässä joka paikasta. Itse taas olen aina sopivasti ajoissa, koska en halua juosta tukka putkella ja pelätä miten keretään. 

Yhteiset lomareissut ja ylipäätään kaikki menot olivat aikanaan juuri tuota jatkuvaa hoputtamista ja hirveää stressiä minulle, jonka piti huolehtia aikatauluista hänenkin puolestaan. Välillä myös mies selvästi alkoi tahallaan vitkutella, kun huomasi että olen ihan hiilenä, kun taas ollaan myöhässä. Mies ei jotenkin tuntunut ymmärtävän, että esim. lentokentälle ei voi mennä myöhässä, kone ei vaan odota. Ei myöskään keretä 20 minuutissa Helsingin keskustasta lentokentälle ja että muutenkin pääkaupunkiseudulla on varattava huomattavasti enemmän aikaa siirtymisiin. On myös noloa myöhästyä hääkirkosta, hautajaisista tai ihan mistä vaan, missä pitää olla ajoissa. 

Todella rasittavaa, onneksi ei tarvitse hänen kanssaan reissata enää minnekkään. 

Vierailija
28/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on, ettei ketään, joka hankaloittaa elämää ja aiheuttaa vitutusta, kannata roikottaa elämässään. Samanhenkisiä jämptejä ihmisiä kuin itse on, tulee kuitenkin vastaan myöhemmin. 

Vierailija
29/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Voi kun me kaikki voitais jättää Sut!

(Ja pyyhi se typerä virne naamaltasi, kakara!

Vierailija
30/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaisin riskin, että jäädään siitä reissusta. Ei kai tuollainen laivamatka paljon maksa. Olisin hiljaa ja antaisin herran hoitaa aikataulun ja katsoisin miten menee. Jos menee pieleen, niin eipä tarvitse toista kertaa lähteä hänen kanssaan reissuun. 

En todellakaan anna yhdenkään äijän sotkea lomasuunnitelmia, sulle ainäköjään tullut mieleen, että ihminen voi matkustaa muuallekin kuin jollekin pienelle laivareissulle. Voi olla vaikka Nykin lennot, joilla ei vaihto- oikeutta ja mahdollisesti jää maailman luokan ooppera näkemättä, liput ostettu ajat sitten.

Vierailija
31/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiire" ja "myöhästyminen" ovat sanoja jotka ei ainakaan mun lomaan kuulu. Taidat olla ap aika suorittaja?

Todella typerä kommentti. Taidat viettää itse lomasi kotona yksinäsi, jos ei ikinä tarvitse toisten aikataulun mukaan mennä? Jos reissuun ollaan lähdössä, niin laiva/lentokone/juna/bussi eivät odota, vaikka sinä ehkä maailmannapana niin voit kuvitellakin. Silloin on kiire, jos laivasta myöhästyminen uhkaa.

Vierailija
32/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisen kanssa yhdessä 35v (ja sitten hän kuoli). Tosin me ei matkustettu mihinkään - paitsi sukulaisiin, mutta sinne ei ollut aikatauluja.

Oli kyllä ärsyttävää kun lomapäivänä piti lähteä Ikeaan ja hänen piti käydä vessassa, suihkussa, tupakalla, ajaa parta, juoda kahvia, katsoa dokumentti.... päästiin liikenteeseen joskus klo 15-16 eli koko päivä meni lähtöä tehdessä. 

Vierailija
33/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 ajattelin että ryyppäs koko loman ja tiiraili vieraita naisia. 

Vierailija
34/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo kylläkin eksä, mutta hän kyllä oppi tulemaan ajoissa, kun en vaan jäänyt häntä odottamaan. Soitti sitten perään ja ihmetteli missä olen, kun häivyin treffipaikalta pois ennen hänen tuloaan. 

Vierailija
35/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä mies onkin normaali mies ja tietää, koska pitää minnekin lähteä.

Vierailija
36/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos teillä olisi vielä lapsia. Jos jatkat suhdetta niin älä ainakaan tee lapsia hänen kanssa. Hän on juuri sellainen tyyppi josta huomaat lapsen saatuasi että hänkin on lapsi ja joudut hoivaamaan molempia.

Vierailija
37/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan anna yhdenkään äijän sotkea lomasuunnitelmia, sulle ainäköjään tullut mieleen, että ihminen voi matkustaa muuallekin kuin jollekin pienelle laivareissulle. Voi olla vaikka Nykin lennot, joilla ei vaihto- oikeutta ja

No kalliit reissut tietysti eri, mutta eipä haittaisi joku laivamatka mitään, kun ei siellä yksin viihtyisi kuitenkaan tai ainakaan minä en lähtisi yksin laivalle. Joku muu reissu ihan eri juttu. No luin nyt myöhemmin, että ap:n laivamatka on vain osa reissua. Kannattaakin tehdä joku pieni reissu ensin ja katsoa miten menee eikä harmita, jos meneekin pieleen. 

Vierailija
38/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollaisen kanssa yhdessä 35v (ja sitten hän kuoli). Tosin me ei matkustettu mihinkään - paitsi sukulaisiin, mutta sinne ei ollut aikatauluja.

Oli kyllä ärsyttävää kun lomapäivänä piti lähteä Ikeaan ja hänen piti käydä vessassa, suihkussa, tupakalla, ajaa parta, juoda kahvia, katsoa dokumentti.... päästiin liikenteeseen joskus klo 15-16 eli koko päivä meni lähtöä tehdessä. 

Tuo Ikea juttu oli kyllä jo passiivista vastarintaa. Näen tuota omassa teinissäni. Kun hän ei halua lähteä johonkin niin lähteminen kestää ja kestää. Kun lähdetään jonnekin mieluisaan juttuun niin lähteminen kyllä kestää mutta selvästi lyhyemmän aikaa.

Vierailija
39/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytä miestä, älä nalkuta!

https://youtube.com/shorts/K3WBkhue6Lk?si=vsNBrT0EONVvgP51

Vierailija
40/59 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon miehelle tärkeimmissä asioissa usein väärän ajan. Voin sanoa esimerkiksi, että lento lähtee klo 10, jos se lähtee klo 11. Muuten menee hermo ja on riita pystyssä ennen kuin ollaan kentällä.