Mukavimmat julkkikset, keitä olet tavannut?
Aloitan Janina Frostellista. Aikaa jo 25 vuotta kun odoteltiin yhdessä odotushuoneessa ja niin alkoi vain rennosti heittää läppää kanssani (olen samanikäinen nainen) ja lopulta meillä oli hervottoman hauskat jutut yhdestä aiheesta (ei siis mitään kaksimielistä kuitenkaan :D ) ennenkuin toinen meistä kutsuttiin pois.
Kommentit (37)
Ismo Alanko, Aikakoneen Sani, Michael Monroe, Jani Wikholm, Ville Valo, Leo Raivio, Eeki Mantere, Pentti Siimes, Liana Kaarina, Teuvo Tulio
Kirka. Tervehti aina kadulla hymy naamassa vastaantulijoita.
Linda Lampenius. Oli kohtelias ja ystävällinen asiakas.
Paavo Lipponen. Aikaa tosin jo reilut parikymmentä vuotta. Vähän yrmeän ulkokuoren alla varsin ystävällinen ja kohtelias herra. Itse olin asiakaspalvelutehtävässä silloin ja hoidimme useita hänen asioitaan. Erittäin kunnioittava ja suhtautui minuun, silloin vielä nuorehkoon naiseen hienosti ja arvostavasti.
Veeti Kallio. Oli todella sydämellinen ja mukava.
Michael Monroe, Anneli Saaristo, Mauri Pekkarinen vaimonsa kera, Veeti Kallio... onhan noita.
Katri Helena, Arja Koriseva, Matti Nykänen.
Ikävin Mauri Pekkarinen.
T. Keskisuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Ismo Alanko, Aikakoneen Sani, Michael Monroe, Jani Wikholm, Ville Valo, Leo Raivio, Eeki Mantere, Pentti Siimes, Liana Kaarina, Teuvo Tulio
Eeki Mantere täälläkin.
Markku Aro oli aivan ihana ja auttoi roudaamisessa muinoin Käenkoskella. Matti Nykäsestä mulla myös oikein mukava muisto, oli tosi ystävällinen ja kohtelias.
Riku Sorsa ja vanhempansa Esko Sorsa ja Margaretha von Bahr. Äärimmäisen mukavia ja herttaisia ihmisiä.
Juhani Laitala, erittäin mukava ja tavallinen. Hyvä huumori.
Reijo Taipale, miellyttävä herrasmies.
Olivat asiakkaita firmassa, jossa työskentelin.
Vierailija kirjoitti:
Riku Sorsa ja vanhempansa Esko Sorsa ja Margaretha von Bahr. Äärimmäisen mukavia ja herttaisia ihmisiä.
Juhani Laitala, erittäin mukava ja tavallinen. Hyvä huumori.
Reijo Taipale, miellyttävä herrasmies.
Olivat asiakkaita firmassa, jossa työskentelin.
Ja vaikka autocorrect ei sitä halua uskoa, kyseessä oli Riki Sorsa.
Varmaan Ville Ranta, enkä paljon muita sitten ookkaan. No Leif Segerstamin näin kerran Bottanissa syömässä
Lasketaanko poliitikot?
Jos lasketaan, niin Ben Zyskowicz ja Presidentti Stubb ovat molemmat oikein mukavia