Mukavimmat julkkikset, keitä olet tavannut?
Aloitan Janina Frostellista. Aikaa jo 25 vuotta kun odoteltiin yhdessä odotushuoneessa ja niin alkoi vain rennosti heittää läppää kanssani (olen samanikäinen nainen) ja lopulta meillä oli hervottoman hauskat jutut yhdestä aiheesta (ei siis mitään kaksimielistä kuitenkaan :D ) ennenkuin toinen meistä kutsuttiin pois.
Kommentit (37)
Jussi Vatanen, Jore Marjaranta, Meiju Suvas, Matti Esko, Helena Lindgren muutaman mainitakseni. Ystävällisiä, "tavallisia" ihmisiä. Edesmenneistä täytyy erikseen mainita Kirka ja Vesa-Matti Loiri. Lämmin muisto jäi heistä.
Michael Monroe. Kerran bändin takahuoneeseen tuppautuneena sain kokea miehen aidon, miellyttävän ja herrasmiesmäisen luonteen. Jutteli rennosti mukavia, esitteli soittajansa ja vaimonsa. Antoi nimmarin, otettiin valokuvia. Hieno mies!
Voisitko muotoilla kysymyksesi kieliopillisesti oikein?
Jaana Pelkonen on kivoimpia, ketä olen tavannut. Toista ääripäätä edustaa Martina Aitolehti.
Kiva et luetellaan nimiä, mut perustelut tai tarina mitä on tapahtunut ois viä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva et luetellaan nimiä, mut perustelut tai tarina mitä on tapahtunut ois viä parempi.
Minä olen tehnyt työni hotelli- ja ravintolamaailmassa ja siellä tavannut mm. V-M Loirin ym. Ei mitään raflaavia eikä dramaattisia tapahtumia, ainoastaan kohteliaita ja toistensa työtä kunnioittavaa käytöstä. Siitä tulee hyvä ja lämmin olo.
Elvis presley. Tavattiin vuonna 1970 Vegasissa.
Juteltiin niitä näitä...
Jeesus oli tosi kiva, muutti veden viiniksi.
Aikapäiviä sitten palvelin usein Nalle Wahlroosia, joka ei silloin ollut vielä mikään tunnettu. Olin vielä harjoittelija ja töppäilin paljon. Hän oli uskomattoman kannustava ja kärsivällinen.
Kauheinta ei kysytty, mutta Pekka Himasesta jäi todella ikävä fiilis. Ylimielinen kyykyttäjä, joka todella osoitti, että olin hänen silmissään roskaa.
Kirsi Ylijoki! upea nainen ja helposti lähestyttävä.
T: setämies
Ville Valo. En tosin ole tavannut