Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako Temusta tilata? Ettei ala tililtä kadota sitten muutenkin rahaa...?

Vierailija
31.03.2024 |

Muutama kiva juttu kiinnostaisi ja ovat hyvän hintaisia.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa tilaa mistään mitään kiinakrääsää. Ekologinen ajattelu. Maksan sitten vähän enemmän kunhan on kotimaista ja lähellä tuotettua/valmistettua. Tai olen ilman.

Vierailija
62/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, tilataan usein sieltä, paljon halvempaa. Maksan aina paypallin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Temulta useammin kuin kerran. Suosittelen lämpimästi, jos haluaa edullisia tavaroita ja suhteellisen nopeaa toimitusta verrattuna muihin samankaltaisiin nettikauppoihin.

Vierailija
64/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenna mielellään TEMU appi luuriisi jotta saat kaupan päälle ilmaisen itsesi seurannan.

Edellinen TEMU ketju eiliseltä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18313415/tilasin-tanaan-temusta

Painu 👧🏻VITTUUN kiinalainen!

Vierailija
65/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Temulta useammin kuin kerran. Suosittelen lämpimästi, jos haluaa edullisia tavaroita ja suhteellisen nopeaa toimitusta verrattuna muihin samankaltaisiin nettikauppoihin.

Ajatelkaa että kiinalaisten tekoäly osaa jo lähettää av:lle tällaisia. 

Vierailija
66/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tukea lapsi- ja orjatyövoimaa. Siellä ne ihan oikeilla keskitysleireillä tekee sulle niitä halpoja tuotteita, jotka heität vuoden päästä roskikseen. Tai heti, kun toteat että paskaa on.

Samaa kamaa myydään suomalaisissa kaupoissa, mutta moninkertaisella hinnalla.

Tää on kyllä ikävää. Viime aikoina olen alkanut kiinnittää huomiota siihen, etten ostaisi kiinalaisia tuotteita, mutta kaikki tehdään nykyään siellä! Jopa kirjat painetaan Kiinassa.

Vierailija
67/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu on kiva, jos haluaa tukea lapsityövoimaa ja minimaalisen pieniä palkkoja.

Missähän ne lapset olisivat jos eivät saisi rahaa töitä tekemällä? Maailmassa on paljon asioita joilla on kaksi puolta. Länsimaalaisen on vaikea ymmärtää sitä.

Vierailija
68/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä ihania paitoja ja puseroita. Ihan erilaisia ja kauniita toisin kuin marimekon kaavut.

Vierailija
69/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut sieltä ihania paitoja ja puseroita. Ihan erilaisia ja kauniita toisin kuin marimekon kaavut.

Saat niistä syövän. Onko sitten ihanaa?

Vierailija
70/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Xi Jinping tässä huoneessa? Naurattaa hernekeittopröötien psykoosit.

Vierailija
71/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä antaisi luottokorttitietoja millekään kiinalaisfirmalle, niillä tiedoilla voivat kupata tililtä loputtomasti varoja enkä voi estää sitä mitenkään.

Vierailija
72/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tukea lapsi- ja orjatyövoimaa. Siellä ne ihan oikeilla keskitysleireillä tekee sulle niitä halpoja tuotteita, jotka heität vuoden päästä roskikseen. Tai heti, kun toteat että paskaa on.

Ne Gigantissa myytävät 30e silikonipuhelinsuojuksetko on sitten tehty aikuisten voimin Länsimaassa? Ehkä firmat täällä sitten maksavat paremmin eivätkä tee vain suurta voittoa. 

Ihan tiedoksi että se Gigantista ostettu puhelinkuori kesti kolme vuotta. Kiinasta suoraan ostettu alkoi rispaantuvat nurkasta muutaman kuukauden päästä. 

Vierailija
73/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että jotkut Amazonit on parempia kun on muutama länsimainen välikäsi vetämässä samoista tuotteista välistä vielä? Ne palkat jotenkin nousee siinä tekijöiltä?

Vierailija
74/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi Temua haukutaan. Varmaan jotkut tahot ovat ryhtyneet likakampanjaan sitä vastaan, mutta kuluttajana teen ostopäätökseni lompakollani. 

Vierailija
75/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän ne lapset olisivat jos eivät saisi rahaa töitä tekemällä? Maailmassa on paljon asioita joilla on kaksi puolta. Länsimaalaisen on vaikea ymmärtää sitä.

Niinpä, lapsiraukat siellä keskitysleirillä. Kyllä on parempi vaan jatkaa tilaamista.

Vierailija
76/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Gigantissa myytävät 30e silikonipuhelinsuojuksetko on sitten tehty aikuisten voimin Länsimaassa? Ehkä firmat täällä sitten maksavat paremmin eivätkä tee vain suurta voittoa. 

Ihan tiedoksi että se Gigantista ostettu puhelinkuori kesti kolme vuotta. Kiinasta suoraan ostettu alkoi rispaantuvat nurkasta muutaman kuukauden päästä. 

No kyllä mulla on kestänyt tämä Temun silikonisuojus ihan yhtä hyvin kuin kotimaisen elektroniikkaliikkeen myymä. Samoin näytönsuojus. Sain parilla eurolla viisi kpl, kun täällä sellainen maksaa varmasti 20e kappale.

Vierailija
77/96 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Xi Jinping tässä huoneessa? Naurattaa hernekeittopröötien psykoosit.

Nyt sulla meni alustat sekaisin. Takaisin sinne ylikselle. 

Vierailija
78/96 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun katselette ostamaanne tavaraa jonka tiedätte olevan orjatyövoimalla tuotettua?

Itse en sellaista halua katsella. Kuinka matala teille pitää hinnan olla jotta omatunto hiljenee?

Vierailija
79/96 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran, kun en löytänyt sopivaa muualta. Kaduttaa silti vähän, koska en halua tukea mitään Kiina-pa s kaa. Parasta olisi, kun kaiken saisi ostettua kotimaasta. Toki mahdotonta, mutta siihen suuntaan pitäisi maailma saada menemään.

Vierailija
80/96 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ikinä antaisi luottokorttitietoja millekään kiinalaisfirmalle, niillä tiedoilla voivat kupata tililtä loputtomasti varoja enkä voi estää sitä mitenkään.

Estäminen onnistuu ainakin minulla omasta verkkopankista. Yksi klikkaus ja kortin käyttö on estetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi