Deittimies mainitsi asuvansa omakotitalossa omalla tontilla. Kiinnostuisitko jos olisit tilanteessani?
Mietin vielä kiinnostunko, toki varallisuutta tuntuu olevan
Kommentit (96)
No onko se mies kiinnostava. Siitähän se on kiinni, eikä mistään omakotitalosta. Omakotitalo jos palaa, niin sitten ei ole sitä omaisuutta enää, mutta kiinnostava mies auttaisi pysymään järjissään siinäkin kohtaa.
Ota se. Jos aikuinen "terve" mies asuu kerrostalossa, siinä on jotain vilunkia.
Vierailija kirjoitti:
No onko se mies kiinnostava. Siitähän se on kiinni, eikä mistään omakotitalosta. Omakotitalo jos palaa, niin sitten ei ole sitä omaisuutta enää, mutta kiinnostava mies auttaisi pysymään järjissään siinäkin kohtaa.
Eiköhän vakuutukset ole kunnossa ettei tulipaloa tarvitse pelätä
Vierailija kirjoitti:
varoissaan
Mainitsi vielä että omalla tontilla
Niin minäkin asun, talo tontteineen maksoi 55k€. Maksan 15v lainaa normaalisti 250e/kk (toki nyt vähän enemmän korkojen takia). Tileillä yhteensä 8000e eikä muuta varallisuutta, auto tonnin pommi.
Mutta yleensä varallisuudellaan kehuvat miehet ovat epävarmoja itsestään.
Älä anna omaisuuden sokaista. Mielestäni naisella tulisi olla itsellä varallisuutta niin ettei miehen talot ja tavarat säväytä. Miehen pitää säväyttää.
Sitten kun muutat sinne niin mies pyytää ostamaan puolet talosta, joka ihan ok.
Hyvä, ettei vahingossa ole naapurin tontille rakentanut.
Vierailija kirjoitti:
Ota se. Jos aikuinen "terve" mies asuu kerrostalossa, siinä on jotain vilunkia.
Minä varmaan voisin ostaa tämän helsinkiläisen kerrostaloasunnon hinnalla viisi samanlaista omakotitaloa, jollainen sinulla on. Kerroin tämän saman totuuden joskus kaverini maalla-asuville kavereille ja uhkasivat jo väkivallalla.
Aiotko deittailla sitä taloa, vai sitä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varoissaan
Mainitsi vielä että omalla tontilla
😂
Minkään omistaminen ei tee ihmisestä kiinnostavaa.
Käy nyt vielä ajelulla ja katso, tankkaako huoltamolla tankin reteästi täyteen.
Mun viimeisin deittimies asui myös omakotitalossa omalla tontilla. Tyylikäs pitkä mies ja aina kauluspaita. Joten tottakai oli tietysti odotukset asuinpaikankin suhteen. Ja kun pääsin paikan päälle..yli 20 km keskustasta kohti korpea. Vanha omk talo, jota oli itse remontoitu ja lisätty saunasiipi. Pesuhuoneen alimpien laattojen saunat ja suihkuverho oli homeessa. Ylävintti oli osittain remontoitu, mutta loppuosaa ei. Oli täynnä erilaista romua vuosien varrelta ja kesäaika kun oli, myös täynnä kärpäsiä. Huonejärjestys oli todella outo. Vesi tuli kaivosta, ja siinä "lievä" sivumaku. Parin päivän kuluttua olinkin sitten jännästi vatsa sekaisin.
No en todellakaan kiinnostuisi jos mies olisi muuten epäkiinnostava. Oikeastiko joku kiinnostuu omakotitalon perusteella?!
Ei se talo pitkään ilahduta jos mies on täysi pönttö. Siellähän sitten istuisit isossa talossa jonkun taukin kanssa - mietipä hetki ihan itseksesi että onko järkeä.
Etkö osaa itse päättää kiinnostuksistasi vai ootko mies joka luulee että talot kiinnostaa naisia?
varoissaan