Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saran ääni ei vaan soi ja siitä puuttuu kaikki. En uskaltaisi tuolla lauluäänellä laulaa itse edes karaokea
Joo jotenkin ohut ääni.
Liikaa kontrollia, kuten tuomarit sanovat. Äänikin vapautuu, kun uskaltaa irrotella.
Sara ei osaa laulaa. Muut teki vaikutuksen.
Oikeesti: mitä tuo sara tekee tässä ohjelmassa?
Sara, ei osaa laulaa eikä esiintyä. Miksi otettu mukaan?
Kai täältä joku aina tippuu pois? Sara saisi tippua kun oli niin huono
Liikaa kilpailijoita. Sara Chafakin kohdalla en enää jaksanut katsella.
Sara oli nyt pohjanoteeraus. Tyyliin koskaan.
Nooralottako se opettaa tanssimaan?
Hyvä että tuomarit antoivat kritiikkiä. Moni lahjakas laulaja ei välttämättä koskaan pääse televisioon ja sitten Sara saa ruutuaikaa vain julkkisstatuksella
Musiikkiyliopistossa ei näköjään ollut laulutunteja tarjolla. Noora Karmaan viittaan.
Karmalle ehkä napsun matalemmalta olisin laittanut laulamaan...
Ei tähän ohjelmaan kukaan ole itse ilmoittautunut. Heitä on pyydetty ja voin arvata ettei tämän kaltaiseen ohjelmaan hirveästi halukkaita ole. Siksi tässä ei enää ole ykkösluokan artisteja kuten Maikkarin aikana eikä tämä ole enää suora lähetys vaan nauhoitettu. Ei toki tässä haeta parasta laulajaa vaan parasta viihdyttäjää. Varmasti ohjelmaan osallistuvat toivovat että voivat yllättää myös katsojat siitä että he osasivatkin laulaa tai olivat yllättävän hyviä viihdyttäjiä.
Tyyppi leuhkii, että musiikki on hänen toinen ammattinsa ja sitten laulaa huonommin kuin moni keskikaljakuppilan karaoke"tähti".
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, jotka tulette ketjuun haukkumaan, dissaamaan ja puuttumaan ulkonäköasioihin tai mahdollisesti inhoatte ohjelmaa. Miksi teidän pitää tulla kommentoimaan? Ei tarvitse katsoa, eikä kommentoida.
Muuten, jatkakaa. 😎👍
Kiitos kaikille kommentoijille. Ihmettelen vain, että usein tullaan kommentoimaan: huono ohjelma, huonot esiintyjät, rumia ja tyhmiä ja en tykkää. Ei todellakaan tarvitse katsoa, jollei tykkää,
Ei minua kiusaa kriittiset kommentit, paitsi jos ne kohdistuu kaikkeen viihdeohjelmassa. Kaikkea hyvää kaikille kuitenkin. 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Johan on saran huuliin pumpattu täytteitä
Katso missi aikaista kuvaa, huulet kapeahkot.
Voi Sara. 😔