Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Kiva kun Lilli Paasikivi on tuomaristossa.
Osaa antaa hyviä neuvoja laulajille, kun vain ottaisivat neuvosta vaarin.
Huvitti Kake Randelinin vastakomentti: olen kokenut jo kaiken
[ todentotta lauloi tän laulun samalla lailla kuin edellisen]
Ehkä Helena laulaa Euroviisujaksossa Anneli Saariston La Dolce Vitan tai Laila Kinnusen Valoa ikkunassa, ne sopisivat hänelle hyvin. Voi tietenkin ottaa jonkun ulkomaalaisen biisinkin - Loreenia?.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole Maija Vilkkumaa rokkia. Voi pyhä yksinkertaisuus. Sun mielestä varmaan Sannikin on rock laulaja.
Ei ole mielipidekysymys.
Mää luulin jotta kaken biisiin oli tarkoituksella tehty erilainen rytmi tai tahti tms. Eihän se muuten voi noin pieleen laulaa?
Hauska nähdä, miten innoissaan Jorma on Helenan esityksistä.
Eihän ole tarkoituskaan esittää juuri samalla tavalla kuin alkuperäinen.
Ei kait oo helppo biisi toi laura ingalss
Helena oli paras! Roivainen voisi nyt jo uskoa että örinätyyli ei sovi sen äänelle, oli taas alisuoriutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait oo helppo biisi toi laura ingalss
No, Helena on pitkänlinjan laulaja, joten ei pitäisi olla vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Hanna lauloi tosi hyvin ja esiintyi humoristisen rohkeasti. Arvostan!
Hiukan pelotti, ettei pääse kyykystä ylös, mutta hyvinhän meni. Notkea on.
Ihme ettei sanaakaan Teemun nahkahamosesta,kunnes....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salkkareissa Hanna stailataan karmeasti.
Mun mielestä se näyttää Salkkareissakin ihan hyvältä. Itse olen ylipainoinen enkä näytä missään vaatteissa, meikeissä ja kampauksista hyvältä. :(
Pönäkkä, tanakka jne. Hyvältä ei todellakaan näytä ja se nariseva ääni.
Hengenvaarallisen lihava!!!! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Roivainen jatkaa peränpitäjänä Karman, Randelinin ja Saran ohella.
Roivaisella päällään hame ja polvisukat. Oliko asu kappaleen mukainen. Hyvää yötä ja huomenta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Hannan paino aiheuttaa tommosta kommentointia, jotenkin surullista. No ehkä se on kateutta kun nainen on lahjakas niin monella alalla, myös laulussa :)!!
Ruma ja l ä s k i.
Vilkaisepa peiliin, niin sieltä se rumilus katsoo takaisin. Ja sitten siellä on myös sisältä ruman näköinen ihminen. Et varmaan löydä tyttöystävääkään, kun useimmat nuoret naiset ovat nykyisin hieman hm pyöreitä.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Karrikaan osaa laulaa yhtään. Karsea.
No ei se Pellekään osannut laulaa. Punkkarit ei ole tunnettuja laulutaidostaan vaan ihan muusta.
Kyllä nuotilleen meni!
Vierailija kirjoitti:
Noi Saran huulet on kun paviaanin tulehtunut se 🐒 Eikä tuo lauluäänikään mikään hääppöinen ole
Vetää nuotin vierestä! Taito sekin! 👍
Yllättäen tykkäsin tän illan esityksistä eniten Helenan ja Hannan rock-henkistä esityksistä. 🥰
Miksi Sami Yaffa kiroilee hlvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roivainen jatkaa peränpitäjänä Karman, Randelinin ja Saran ohella.
Roivaisella päällään hame ja polvisukat. Oliko asu kappaleen mukainen. Hyvää yötä ja huomenta
Kalle Ahola esiintyi aikoinaan hameessa.
No ei ole Maija Vilkkumaa rokkia. Voi pyhä yksinkertaisuus. Sun mielestä varmaan Sannikin on rock laulaja.