Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti laulajana Hanna on todella hyvä. Ymmärrän hänen suitsutuksen. Muuten muuntautumiskykyisin oli ehdottomasti Tidjan. Harmi että matka tyssäsi. Toinen Salkkarit tähti siis voittaa Nelosen puolella kisan :D
Hanna on ihan taustalaulaja-ainesta. Esiintyminen puuttuu.
Todella valovoimainen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Roivainen tänään parempi kuin Riku ja Hanna paras.
Musta Hanna oli kolmonen. Roivainen paras ja Riku myös kosketti. Yvä kakkonen. Tykkäsin tulkinnasta enemmän kuin alkuperäisestä.
Riku paras, Hanna kakkonen, Roivainen hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Roivainen on noista paras. Kaksi muuta ovat laulavia näyttelijöitä.
No Roivainen on näyttelevä "laulaja". Surkein finalisteista. Eli olisi edes kuulunut finaaliin.
Hanna ei uskalla laittaa vyötä jos ei mahdukaan
Olipas kiusallinen ja vaivaannuttava toi loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilli on ollut viulisti-miehensä kanssa naimisissa jo vuodesta 1996. Silti hän ohjeo flirttailee nuoremmille miehille melko avoimesti. Kaipa miehensä kotisohvalla luottaa Lillin leikkivän vain?
Tuntuu olevan kovasti miesten perään. Tulee melkoinen myötähäpeä häntä katsellessa.
Otatteko te kaikki elämässä aina noin tosissaan? Eiköhän ole hänessä hieman leikkisyyttä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hannalla oli vuosi tai kaksi sitten Hadele keikkoja eli veti pelkkää Adelen tuotantoa. Ne oli kaikki loppuunmyytyjä. Kysyntää kyllä tulee riittämään laulunkin saralla.
Hyvä laulaja kyllä, mutta en pitänyt valitsemistaan biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannalla oli vuosi tai kaksi sitten Hadele keikkoja eli veti pelkkää Adelen tuotantoa. Ne oli kaikki loppuunmyytyjä. Kysyntää kyllä tulee riittämään laulunkin saralla.
Hyvä laulaja kyllä, mutta en pitänyt valitsemistaan biiseistä.
Roivaisen ja Rikun biisit nappasi enemmän ja myös kosketti.
Paras voitti, onnittelut Hannalle. Teemu oli minusta toiseksi paras, Riku on minulle aina se tylsä munamies, jota en halua katsoa.
Rikun oli hyvä niissä show-jutuissa. En kuitenkään tykännyt äänestä paljoa.
Teemun ääini oli ihanan rouhea. Mutta siitä loppui välillä voima.
Hannassa taas ei ollut mitään vikaa.
Nostan vielä finaalin tärkeimmän asian esiin: Susannan hiukset. On aivan ihanat. Ja hyvät raidat, toisin kuin joku täällä lällätteli. Mietin koko ohjelman ajan, missäköhän Suski käy kampaajalla. Mun kampaaja tekee aina keltaiset raidat, kun haluaisin juuri tuollaiset kuin Susannalla on. Ja mun lähtökohta on samanlainen maantienharmaa kuin Susannallakin. Eikä oo mikään halpa kampaaja. Taidan ohjelman rohkaisemana vaihtaa kampaajaa...
Ooppera ja hevimetalli jakso jatkossa mukaan.. nyt kun oli mukana sara chafakii ja Noora karmaa.. nii olisivat olleet heille vaan mahdottomat? Toki ooppera esim kun olis top5..eli heikoimmat olis jo tippuneet
Vierailija kirjoitti:
Nostan vielä finaalin tärkeimmän asian esiin: Susannan hiukset. On aivan ihanat. Ja hyvät raidat, toisin kuin joku täällä lällätteli. Mietin koko ohjelman ajan, missäköhän Suski käy kampaajalla. Mun kampaaja tekee aina keltaiset raidat, kun haluaisin juuri tuollaiset kuin Susannalla on. Ja mun lähtökohta on samanlainen maantienharmaa kuin Susannallakin. Eikä oo mikään halpa kampaaja. Taidan ohjelman rohkaisemana vaihtaa kampaajaa...
Raidat kääntyy kellertäviksi, jos ei sävytä välillä.
Paska ohjelma. Onneksi loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teatraalista Hanna. Jotenkin huolimaton ääni. Ei ole paras.
Musta siellä oli väärin laulettuja kohtia. Ja taas sitä mummoäshää ja karjumista.
Tai eri nuotit kuin Popedan Ukkometsolla eli Pate Mustajärvellä.
Laskelmoitu veto. Ja koko tämä kehopostiivisuus homma, Olen tykännyt Hannasta mutta alkoi ärsyttämään nyt tämän ohjelman takia.
Voitti syyllistämällä. Kyllähän se on ihan tunnettu fakta, että myös esiintyjän ulkonäöllä on vaikutusta. Miksi se pitää kieltää? Eikö halua kehittyä siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes!! Oikea voitti!
Nyt vaan mukava lukea, kun täällä muutama avohoidosta karannut märisee :-DD
Miten avohoidosta karataan?
Ei saavuta vastaanotolle ja puretaan omaa pahaa oloaan vauvvat foorumilla :-D