Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Susannalla tarkoituksella tuo Hessu Hopomainen tyyli heitellä kinttujaan ja seistä jalkaterät sojottaen? Maksetaanko hänelle erikseen noiden ihme kenkien esittelystä? Aina jotkut möhkälepopot jalassa.
Tuo on sellainen tavallaan sellainen pikkutyttömäisen itsevarma tyyli seistä. Kaikkea muuta kuin se naisellinen jalat yhdessä sievästi nöpöttäminen, joka meille koetetaan opettaa.
No Susanna onkin sellainen pikkutyttömäisen itsevarma. Joku aikuinen ja itsevarma tyyppi olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä pettymys Riku oli. Odotin niin hänen esitystään. Ja mitä lauloi? Huudahti pari kertaa Tequila.😳
Pohjanoteeraus, täydellinen riman alitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Susannalla tarkoituksella tuo Hessu Hopomainen tyyli heitellä kinttujaan ja seistä jalkaterät sojottaen? Maksetaanko hänelle erikseen noiden ihme kenkien esittelystä? Aina jotkut möhkälepopot jalassa.
Tuo on sellainen tavallaan sellainen pikkutyttömäisen itsevarma tyyli seistä. Kaikkea muuta kuin se naisellinen jalat yhdessä sievästi nöpöttäminen, joka meille koetetaan opettaa.
No Susanna onkin sellainen pikkutyttömäisen itsevarma. Joku aikuinen ja itsevarma tyyppi olis kiva.
Mut ajatelkaapa, kuin erilainen hän on juontaessaan farmia. Ajattelisin tässä ohjelmassa hänen roolissa on tuollanen hyppivä höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, mun katse kiinnittyy aina suurimpaan mokaan tässä ohjelmassa: Susannan jalat. Vielä valkoiset lenkkarit, että oikein lonksut loistaa. Roivainen veti miehekkäästi iki-ihanan Smoothin. Samin silmissä ylimääräistä kipinää, kun puhuu Mallalle. Hyvä pudotus, Vikman ei persoonallaan säväyttänyt, tasapaksu suorittaja.
Kaksinaismoraali kukkii. Jos mies seisoisi noin, ei kukaan puhuisi asiasta mitään, mutta, kun nainen kehtaa seistä jalkaterät ulos päin niin voi hävytön!!!!
Huomasitko muuten tarkkailla Roivaisen jalkateriä?? Ettei vaan olis olleet ulospäin ???
Huomasin kyllä, kun olivat kaikki rivissä, että Paleface seistä tönötti samalla lailla kuin Susanna. Ei haittaa samalla lailla kuin naisella, koska miehet usein pullistelevat haara-asennossa. Jalkaterät ulospäin -tyyli tuo
No mutta, annetaan naistenkin pullistella jalat haara-asennossa/jalkaterät ulospäin, niin kohta se ei haittaa yhtään. Koska se on normaalia. Kun naiset alkoi pitämään pitkiähousuja oli sekin joidenkin mielestä miesmäistä ja kamalaa. Yksikin kylänukko oli näsanonut hneensä itse pirun, kun oli nähnyt naisen pitkissähousuissa joskus 50-luvun maaseudulla. (kuulin tämän yhdeltä jo edesmenneeltä ihmiseltä)
No siiis :D itse asiassa sävelkorvaa löytyy ja paljonkin ja olen harrastanut ja opiskellut musiikkia jollain tapaa koko elämäni ja kuulen tasan tarkkaan, ketkä osaa laulaa, ketkä ei ollenkaan ja kenessä on potentiaalia. Taidat itse vaan niin syvästi jostain syystä vihata Saraa, että et näe tilaa muunlaiselle mielipiteelle. Kai tiedät, että kaikkien ei tarvitse kuulostaa Whitneyltä, jotta voi sanoa, että osaa laulaa. Kuten sanoin, Sara ei kaikissa biiseissä onnistunut, mutta pidän silti kiinni mielipiteestäni, että hän ei ole tällaista joukkolynkkausta ansainnut. Ei myöskään Vikman. Kai sitten itse olet joku kultakurkku, että on varaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No siiis :D itse asiassa sävelkorvaa löytyy ja paljonkin ja olen harrastanut ja opiskellut musiikkia jollain tapaa koko elämäni ja kuulen tasan tarkkaan, ketkä osaa laulaa, ketkä ei ollenkaan ja kenessä on potentiaalia. Taidat itse vaan niin syvästi jostain syystä vihata Saraa, että et näe tilaa muunlaiselle mielipiteelle. Kai tiedät, että kaikkien ei tarvitse kuulostaa Whitneyltä, jotta voi sanoa, että osaa laulaa. Kuten sanoin, Sara ei kaikissa biiseissä onnistunut, mutta pidän silti kiinni mielipiteestäni, että hän ei ole tällaista joukkolynkkausta ansainnut. Ei myöskään Vikman. Kai sitten itse olet joku kultakurkku, että on varaa sanoa.
Noniin tosta jäi sit puuttumaan se teksti mihin tän vastasin mutta ihanpa sama. En jaksakaan tästä enää jauhaa. Ihmiset ei mitään muuta osaa kun haukkua ja olla ilkeitä ja sitten naamatusten kuitenkin kehuttais maasta taivaisiin.
Mielestäni Hanna jos kuka ansaitsisi voiton. Osaa laulaa ja ääni on ihana, on myös aina mennyt genren mukaan ja panostanut esitykseensä.
Palefacella meni mielestäni jossain kohtaa nuotin vierestä.
Mallassa ei ole yhtään karismaa. Erikoisuudella yrittää, mutta nyt meni kyllä täysin pieleen Madonnan hieno kappale. Oli kuin muissa maailmoissa.
Eihän Paleface osaakaan laulaa,esittää vaan.Sais tippua.
Malla Malmivaara näyttää jännästi hiukan drag-artistilta esiintyessään. Vain se tyypillinen meikki puuttuu. Ja tätä en tarkoita pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Hanna jos kuka ansaitsisi voiton. Osaa laulaa ja ääni on ihana, on myös aina mennyt genren mukaan ja panostanut esitykseensä.
Suorastaan alkaa jo ärsyttämään liika äänenkäytön kikkailu. Narinaa on jo liikaa.
Aikaisempina vuosina artistit todella ylittivät itsensä ja heistä tuli uusia puolia esiin. Sillanpää opetteli jopa korean kieltä (vaikka nyt hänen ellämänsä on mitä on). Nyt Rikulla ja Mallalla meni rimanalitukseksi, Noora Karma ei opettele tarpeeksi hyvin laulunsanoja. Luotetaan vaan maineeseen. Ja aikaisempiin pisteisiin. Tuollainen syö muistakin kilpailijoista intoa, Ehkä aikaisempien pisteiden paino voisi jatkossa jättää pois, tai ainakin siinä vaiheessa kun aletaan tiputtamaan pois kilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempina vuosina artistit todella ylittivät itsensä ja heistä tuli uusia puolia esiin. Sillanpää opetteli jopa korean kieltä (vaikka nyt hänen ellämänsä on mitä on). Nyt Rikulla ja Mallalla meni rimanalitukseksi, Noora Karma ei opettele tarpeeksi hyvin laulunsanoja. Luotetaan vaan maineeseen. Ja aikaisempiin pisteisiin. Tuollainen syö muistakin kilpailijoista intoa, Ehkä aikaisempien pisteiden paino voisi jatkossa jättää pois, tai ainakin siinä vaiheessa kun aletaan tiputtamaan pois kilpailusta.
Maikkarin aikoina tämä oli vielä laulukilpailu, nyt on yhdistetty Talent Suomi ja Tähdet Tähdet. Maikkarilla nähtiin jopa isojakin tähtiä kun taas Nelosella isot tähdet menee Vain elämään ja lopuista karsitaan pari artistia Tähtiin ja loput on sitten ammatiltaan jotain muuta tätä nykyä.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä pettymys Riku oli. Odotin niin hänen esitystään. Ja mitä lauloi? Huudahti pari kertaa Tequila.😳
Rikun esitys oli hauska, ei mitään laulamista, vaan kokonainen performanssi, viihdettä parhaimmillaan.
Riku osaa näyttelijänä käyttää niin ääntään kuin kehoaan erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikun esitys oli hauska, ei mitään laulamista, vaan kokonainen performanssi, viihdettä parhaimmillaan.
Riku osaa näyttelijänä käyttää niin ääntään kuin kehoaan erinomaisesti.
Oikea ohjelma Rikulle ois tässäkohtaa talent tai putous, ei laulukisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ajatelkaapa, kuin erilainen hän on juontaessaan farmia. Ajattelisin tässä ohjelmassa hänen roolissa on tuollanen hyppivä höpöttäjä.
Tuo "Hyppivä höpöttäjä"-rooli kertoo kyllä riittävästi sen, että ohjelma on suunnattu pitkälti lapsiyleisölle... Kamerakin mielellään näyttää lapsiyleisöä näppäilemässä kännyköitään ja äänestämässä hassun hassuja taikatemppuja. Laulun tasolla ei niin väliä - sitähän kovasti ohjelmassa korostetaan. Mutta miksi koko skaba mukamas laulu-teemalla? Onhan tai olihan taannoin tuo Talent-ohjelma, jossa jatkoon päästiin jos millä sirkustempuilla ja kärrynpyörillä. Tarvitseeko Tähdet tähdet-ohjelman toistaa tuota samaa konseptia? Vahva oletus on aina, että yleisö kaipaa sirkushuveja. Onkohan oikeasti niin? En usko, että olen ainoa, joka nauttii hyvästä laulusta. Median perusteella yleisössä moni muukin on pettynyt ohjelmaan nykyisellään. Jotenkin muistelen, että alkuvuosina esiintyjillä oli myös lupa laulaa hyvin ja musikaalisuudella pääsivät jatkopaikoille.
Voi kun Susanna leikkaisi hiuksensa sillä missitukka on niin vanhanaikainen. Ilmekin piristyisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Susanna leikkaisi hiuksensa sillä missitukka on niin vanhanaikainen. Ilmekin piristyisi.
Susannalla on todella kauniit hiukset! Sellainen elovenatyttö!