Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Malla ottanut jotain..?
Sitä minäkin katsoin, ei ollut kyllä oma itsensä. Olisiko vetänyt pari viivaa...
Ehkä ne pari viivaa oli vedetty alaluomelle meikkikynällä, joka ei hänelle sopinut ja katse ja olemus oli siksi niin outo? Jos tuntuu että silmät palaa irti päästä, mutta pitää vaan esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikähän ihme tuolla Mallalla oli. Silmät oli ihan ok laulaessa mut sit ku tuomarit puhu, siristi ohueks ja piti ylhäällä iiriksiä. En oikein tiedä mitä tuo oli. Flirttailua?
Paksut mustat rajaukset alaluomella.
No kyllä minä erotin mikä niissä silmissä oli valkuaista..eli ei rajaus selittänyt
No mulla vähän samanlaiset silmät kuin Mallalla ja paksu musta rajaus saa näyttämään kuin olis silmät nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Idolsit ja Voice finlandit erikseen. Tässä ei laulutaito ole se ratkaisevin.
No kyllä Jennikan esiintyminen ja kokonaisuus oli kymmenen kertaa uskottavampi ja viihdyttävämpi kuin Karman esitys, joka oli amatöörimäisen hutera, kuin koulun kevätjuhlasta. Kyllähän se laulukin jotain merkitsee, nämähän laulavat kaikki. (paitsi Nieminen, of course)
Rohkeata ihan jokaiselta lähteä tuollaiseen kisaan. Ihmetyttää kyllä ketä siellä yleisössä oikein istuu ja äänestää, kun karismaton Karma pysyy ja parempia putoilee.
Ei voi mitään, mun katse kiinnittyy aina suurimpaan mokaan tässä ohjelmassa: Susannan jalat. Vielä valkoiset lenkkarit, että oikein lonksut loistaa. Roivainen veti miehekkäästi iki-ihanan Smoothin. Samin silmissä ylimääräistä kipinää, kun puhuu Mallalle. Hyvä pudotus, Vikman ei persoonallaan säväyttänyt, tasapaksu suorittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, mun katse kiinnittyy aina suurimpaan mokaan tässä ohjelmassa: Susannan jalat. Vielä valkoiset lenkkarit, että oikein lonksut loistaa. Roivainen veti miehekkäästi iki-ihanan Smoothin. Samin silmissä ylimääräistä kipinää, kun puhuu Mallalle. Hyvä pudotus, Vikman ei persoonallaan säväyttänyt, tasapaksu suorittaja.
ihan eri mieltä! Susanna ehdottomasti paras juontaja tähän skabaan ja Jennika huikeesti osoittanut kehityskelpoisuutensa! Tää latinoesitys oli Jennikalta nappisuoritus! Roivainen on tangomies ja latino ei nyt ihan mennyt putkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan eri mieltä! Susanna ehdottomasti paras juontaja tähän skabaan ja Jennika huikeesti osoittanut kehityskelpoisuutensa! Tää latinoesitys oli Jennikalta nappisuoritus! Roivainen on tangomies ja latino ei nyt ihan mennyt putkeen!
Jos saisi Laineen tuolta huuthittoon, niin pystyisi oksentamatta katsoon ohjelmaa. Nyt ei pysty!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä on todella erikoista että tuo Noora on tuolla vielä, mitä ihmettä tapahtuu??? =(
Ei tunnu tietävän Karma itsekään, yllättyi ettei tippunut.
Miksihän Ellen Jokikunnas ei enää juonna Nelosella? Mitä se tekee nykyisin työkseen?
Hanna lauloi ja liikkui upeasti, todella pehmeä ja viehkeä. Aivan selvästi paras esitys tällä kertaa. Ihan fiiliksissä edelleen
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Ellen Jokikunnas ei enää juonna Nelosella? Mitä se tekee nykyisin työkseen?
Korjaa ja remontoi viinitilaa miehensä ksnssa.
Näyttelijät otti suorastaa kiusallisen rennosti tämän. Ei taida olla latinot heidän suosikkimusiikkia.
Mallan Isla Bonita oli yllättävän heikko esitys. Ihan kun olisi penkiltä ja pöydässä istuen päättänyt laulaa karaokea. Huonoa englantia ja laulamista. Tai ne aikaisemmat kappaleet sopivat hänelle niin hyvin, ettei keskinkertaista laulamista huomannut aikaisemmin.
Tylsää kun Riku päätti vetää tuollaisen ohiveto homman. Putouksessakin oli välillä noita "luotan omaan karismaan enkä viitsi harjoitella" juttuja.
Tämän kauden säännöt on "hippasen " erikoiset. Koko kauden äänet kun vaikuttaa. Ekoissa jaksoissa on ollut yleisössä ilmeisesti paljon taikurin faneja, jokka tykkäsi Nooran tempuista, ja nyt ne silloin annetut äänet kantavat vieläkin,vaikka noora unohtaisi sanat ja vetäisi täysin vihkoon. Käsittämätön floppi tää ohjelma
Mallalla hyvä reaktio kun kuulee että Vikman tippuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mikä vitsi yleisöltä. Wikman tänään selkeästi parempi kuin Karma.
Miks Karma ei jo tipu, paljon tuttuja yleisössä?Ehkä hän mentalistina osaa manipuloida äänestäjiä.
Lauloi kuitenkin paremmin verrattuna 2 edelliseen kertaan. Ja nyt oli taikatemppukin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään yleisössä on pieniä lapsia. Pitäisi olla ikäraja äänestykseen.
Ihmettelen myös, miksi tämä EI voisi olla vain aikuisten ohjelma. Lapsenomaista äänestyskäyttäytymistä, kun sirkustempuilla/mukahauskoilla taikatempuilla pääsee jatkoon. Karman ääni on k a r m e e t a kuunneltavaa! Eikö äänellä todellakaan ole tässä ohjelmassa mitään merkitystä? Itseäni kiinnostaa esiintymisen ohella äänenkäyttö ja eri genrejen taitava haltuunotto (myös laulullisesti!). On mielenkiintoista nähdä joidenkin artistien kehittyvän ohjelman myötä - mutta mitä v*ttua: juuri kun joku on kehittymässä kiinnostavaan suuntaan, tapahtuukin pudotus. Jatkoon jää keikkumaan surkeaääninen lastennaurattaja. Miksei Karmaa viedä pikkukakkoseen ja jätettäisiin tämä skaba aikuisille? Jotenkin tämä kausi on ollut masentava, mennyt paljolti maku koko konseptiin. Juontajan hyperventiloiva keikkuminen ja kiljahtelu vain korostaa pettymystä. Se mikä on viihdyttävää, on suhteellista. Minua viihdyttää hyvä laulu, se on itsessään riittävästi, ei siihen sirkustemppuja eikä taikatemppurekvisiittaa mukaan tarvita. Karma voisi häippästä todellakin pikkukakkosen puolelle ja viedä suurieleinen Laine mukanaan.
Kelaan Karman esitykset yli, kun ei vaan pysty kuuntelemaan sitä kiekumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallan huonoin esitys.
Ottikohan jännitys vallan? Näytti vähän samalta kuin minä pitämässä esitelmää paniikkikohtauksen hiipiessä päälle. :D
Mallalla hyvä biisi, mutta Mallan huonoin esitys. Sekosi laulutekstissä ja lausui englantia todella tökerösti.
"Where a girl loves a boy, and a girl loves a boy" lauloi Malla.
Vierailija kirjoitti:
Mallalla hyvä reaktio kun kuulee että Vikman tippuu :D
Niin oli. Hämmästyi niin että suu loksahti auki. 😁
Niin kyllä mullakin, käsittämätöntä ettei Kaamea Karma vielkään pudonnut. Surkea laulaja, surkeat "taikapemput". Mun mielestä ei ollenkaan viihdyttävä, mutta temput tepsii lapsiin, ikävää mutta totta.
Tätä vauhtia Karma vielä voittaa koko kinkerit. Apua sentään!
Nyt kyllä on todella erikoista että tuo Noora on tuolla vielä, mitä ihmettä tapahtuu??? =(