Nainen, kuinka moni mies on vannonut sinulle rakkauttaan samaan aikaan?
Oletko siis ollut samanaikaisesti useammankin miehen piirittämä ja miltä se on tuntunut?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pari miestä on ollut samaan aikaan, ei enempää. Ex-aviomiehiä: 4 kpl. Lapsia: 4 kpl.
L u m p p u !
Olen ja kauhealta on tuntunut, kun en olisi halunnut olla heistä kenenkään kanssa tekemisissä. Lopulta uskoivat että ei kiinnosta, kun menin naimisiin ihan eri miehen kanssa.
Ei yksikään edes eri aikaan. Eikä ole kyllä näyttänyt rakkauttaan millään muillakaan tavoin.
Se limanuljaska oli vain rahan perään.
Ei naisia parane lähestyä. Muuten voi tulla syyte seksuaalisesta häirinnästä.
Kerran nuoruudessa kolme yhtäaikaa. Se oli itseasiassa aika ahdistavaa. En olisi ketään heistä halunnut loukata, pidin kyllä heistä kaikista. Yhdestä vähän enemmän ja hänen kanssa olen naimisissa nyt parikymmentä vuotta myöhemmin. Toinen "rannalle jääneistä" ymmärsi asian hyvin ja toinen otti sen aika huonosti. Haukkui minut kaikille tutuille jne. Asiat sovittiin kyllä sitten myöhemmin, kun suurin tunnekuohu oli ohi.
Viisi miestä on parhaillaan rakastuneita minuun. En oikein edes tiedä, miten niin pääsi käymään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari miestä on ollut samaan aikaan, ei enempää. Ex-aviomiehiä: 4 kpl. Lapsia: 4 kpl.
L u m p p u !
😂😂😂
En ole moista luonnonilmiötä päässyt kokemaan.
Kuulostaa kakofonialta.
Voin jo nähdä sieluni silmin kakomista.
Vierailija kirjoitti:
Viisi miestä on parhaillaan rakastuneita minuun. En oikein edes tiedä, miten niin pääsi käymään...
Tässä se taas nähdään, että tasa-arvo on (vasemmistolaista) utopiaa.
"Se jolla on, sille annetaan", sanoi Jeesus aikanaan.
Se on ahdistava tilanne, niin kuin yksi tänne jo kirjoitti. Js ei itse ole ihan 100% kiinnostunut kenestäkään heistä tai on liian kiltti ja kohtelias loukatakseen. Varmasti moni mielensä pahoitti, mutta minusta deittimaailmassa ei kuulu herätä suuria tunteita ja odotuksia muutaman tapaamiskerran jälkeen. Se on aivan eri asia, kun on parisuhde ja ehkä lapsiakin ja petetään puolisoa.
Ex sano kerran kännissä ja laitto joulahjaan hyvää joulua rakas, se kai lasketaan. Muuten mä oon aina se jolla on tunteita.
yksi, mutta myöhemmin se paljastui pettäjäksi, joten sanansakin oli valetta