Mitä mieltä olet ihmisistä jotka käyvät Lidlissä?
Mun mielestä he ovat toisen tai kolmannen luokan kansalaisia.
Kommentit (67)
Ikinä en ole lidlissä käynyt enkä käy!
Kävin tänään Lidlissä. Mitä siitä pitäisi ajatella? Itselleni asia on yhdentekevä.
Tolkun porukkaa ovat. Onneksi on LIDL, sieltä saa ruokien lisäksi vaatetta todella edullisesti ja ovat laadukkaita.
Ihania ihmisiä. Fiksuja ja kauniitakin.
S a d i s t i t , jotka nauttivat myyjien ja palkattomien "harjoittelijoiden" tuskasta ja kärsimyksestä.
Soita teveysasemalle. Mieluiten vasta keskiviikkona, siis jos et ole jo vaaraksi muille.
Aivan normaaleja ihmisiä siellä käy kuten muissakin kaupoissa.
Missä kaupassa ap itse käyt? Mielesi ei vaikuta kovin terveelta.
Vierailija kirjoitti:
Ässällä ja saksalaisessa käyvät huonosti toimeentulevat kansalaiset. Ässällä surkeat tuotteet etenkin hevi osasto myy sekundaa mätiä tomaatteja sekä salaatit todella huonolaatuisia. En antaisi niitä kenellekään. Ässäryhmä todella pohjanoteeraus.
Parempi toimeentuleva väki asioi K- ryhmän kaupoissa sekä Citymarketeissa. Laatu ja kotimaisuus tärkeä asia sekä lähialueen tuottajien ruoat. Ruokaostoksiin menevät eurot vien K- ryhmälle ja Citymarkettiin.
Kauppias hoitaa hommat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti väitän tienaavani huomattavasti enemmän kuin tämä aloituksen tehnyt reppana ja silti käyn mieluiten Lidlissä ruokaostoksilla.
Saanen epäillä. Laitas lukema ruutuun.
En koe sitä tarpeelliseksi. Toimeentulotuella täällä aamusta iltaan roikkuva luuseri ei kuitenkaan tuloissa minua ohita. Ja nyt sitten sieltä alkaa tulla näppis sauhuten jälleen utopistisia lukemia palkka- tai muista tuloista. Anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti väitän tienaavani huomattavasti enemmän kuin tämä aloituksen tehnyt reppana ja silti käyn mieluiten Lidlissä ruokaostoksilla.
Saanen epäillä. Laitas lukema ruutuun.
78647474784854527e/kk
En mitään mieltä. Kävisin itsekin, jos olisi sopivassa paikassa. Ihan tavallisia ihmisiä ja laidasta laitaan. Tällaisten kyselyiden aloittajat ja ihmisten mollaajat sitä vastoin ovat sitä "alinta kastia" ja heillä on jonkinlaista vikaa korvien välissä.
Kävisin Lidl:ssä, mutta on liian kaukana kun taas S- ja K-kauppaa löytyy useampikin ihan kävelymatkan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ässällä ja saksalaisessa käyvät huonosti toimeentulevat kansalaiset. Ässällä surkeat tuotteet etenkin hevi osasto myy sekundaa mätiä tomaatteja sekä salaatit todella huonolaatuisia. En antaisi niitä kenellekään. Ässäryhmä todella pohjanoteeraus.
Parempi toimeentuleva väki asioi K- ryhmän kaupoissa sekä Citymarketeissa. Laatu ja kotimaisuus tärkeä asia sekä lähialueen tuottajien ruoat. Ruokaostoksiin menevät eurot vien K- ryhmälle ja Citymarkettiin.
olikos se kauppias itse, kun tuli tänne kommentin kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä halvimmat pähkinät? Esim. macadamia jotka ovat aivan saata nallisen kalliita.
Ostin viimeksi kolme pussia macadamianpähkinöitä, mitä siitä?
Käyvätkö ihmiset vain yhdessä kaupassa?
Miksi?
Itse käyn missä kaupassa milloinkin.
Orjuuttaako joku bonus,plussa tai kelakortti käymään vain yhdessä kaupassa ja käyttämään vain yhtä kauppaketjua?
Kävin ostamassa litlistä kortonkeja. Minähän se en ole ennen naista saanutkaan, että ihan jännittää.
Itse lähinnä ihmettelen kuinka he löytävä kaiken tarvitsemansa sieltä, koska valikoimat ovat suppeat. Itse käyn joskus Lidlissä, mutta yleensä teen ruokaostokset muualta, koska en löydä tarvitsemiani asioita Lidlistä. Esim. Lidlin mausteosasto on aivan onneton.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin Lidl:ssä, mutta on liian kaukana kun taas S- ja K-kauppaa löytyy useampikin ihan kävelymatkan päästä.
Miksi et mene autolla? Vai säästätkö bensaa lakon takia?