Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tinderistä etsiä tiettyä henkilöä jotenkin? Naapuri eli välimatkaa ei ainakaan olisi juuri mitään :D

Vierailija
31.03.2024 |

Keksin että tuostahan saisin hyvän saunakaverin mutta miten lähestyisi... Ollaan tunnettu joskus kauan kauan sitten nuorina muttei enää. Huomasin muuttaneen lähitalooni joku aika sitten ja tuo on sellainen poikamiesboksiyhdyskunta että veikkaan vastikään eronneen, oli naimisissa ja pari lastakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki käytä tinderiä. Tervejärkiset pysyvät sieltä visusti poissa.

Vierailija
2/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkeri

Ei en mä ole, olen vaan törmännyt sen verran usein parkkiksella ettei erehtymisen mahdollisuuttakaan ole. Toki voisin etsiä hänet Facebookistakin (tiedän nimen) ja/tai tehdä tikusta asiaa sokeria lainaamaan mutta vähän liian epätoivoista...

Vierailija
4/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki käytä tinderiä. Tervejärkiset pysyvät sieltä visusti poissa.

Niin no enpä ole itsekään vielä...

Vierailija
5/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tinderin päälle ja välimatkan minimiin, kun naapuri on kotona. Ei ole hakutoimintoa. 

Parempi törmätä irl ja kysyä vaikka jokin kysymys, tiedätkä saako täältä kiviarinapizzaa tai oletko nähnyt lähimetsän lehtopöllöä. 

Vierailija
6/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat tinderin päälle ja välimatkan minimiin, kun naapuri on kotona. Ei ole hakutoimintoa. 

Parempi törmätä irl ja kysyä vaikka jokin kysymys, tiedätkä saako täältä kiviarinapizzaa tai oletko nähnyt lähimetsän lehtopöllöä. 

Ai siinä pystyy hakemaan tosi läheltäkin? Ehkä voisin harkita. Tuollainen viaton ravintolakysely ei varmaan enää olisi mukamas viaton kun ollaan tässä jo pitempään asusteltu naapureina, minä yli 10 vuotta :D

Vierailija
7/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siinä pystyy hakemaan tosi läheltäkin? Ehkä voisin harkita. Tuollainen viaton ravintolakysely ei varmaan enää olisi mukamas viaton kun ollaan tässä jo pitempään asusteltu naapureina, minä yli 10 vuotta :D

Miksi sen pitäisi olla viaton? Mutta kysy vaikka kadonneita hanskoja jos et kehtaa kysyä ravintolaa. Avataanhan niitä uusiakin. 

Tinderin miehet käyttäytyvät ihan hirveän huonosti, reaalimaailmassa ei näin ole samassa mittakaavassa. Siksi parempi ilman sovelluksia. 

Vierailija
8/8 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla viaton? Mutta kysy vaikka kadonneita hanskoja jos et kehtaa kysyä ravintolaa. Avataanhan niitä uusiakin. 

Tinderin miehet käyttäytyvät ihan hirveän huonosti, reaalimaailmassa ei näin ole samassa mittakaavassa. Siksi parempi ilman sovelluksia. 

Niin siis tätä yhtä tiettyä sieltä Tinderistä etsisinkin enkä mitään random miehiä. Vähän tuollainen keskusteluavaustilaisuus meni jo ohi kun eka kerran parkkiksella törmättiin, ei oikein enää ole luontevaa esittää yllättynyttä tai mitään. Kun emme kuitenkaan tervehdikään niin vähän tyrkky olo tulisi, muistaako edes minua tai muutakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi