Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna jää vuokra ja puhelinlaskun jälkeen 27euroa tilille, kiitos tukien leikkaamisen

Vierailija
31.03.2024 |

27 eurolla pitäisi pärjätä koko kuukausi?

Onko tämä jotain painajaista? Mitä ihmeen järkeä on näissä tukien leikkauksissa???

Mulla ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa varastamaan ruokaa.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpönpöppö. Se pienenee vasta seuraavan tarkistuksen yhteydessä, viimeistään Ensi vuoden maaliskuussa.  Eli nyt ei kaikki ole edes ymmärtänyt koko asiaa, mutta pakko silti  tänne vaan trollata.  

Vierailija
202/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää rupeen kans ryösteleen mut vaan ruokaa ja vaan varakkaiden näkösiltä, en missään nimessä köyhiltä.

ekaks turpaa sit poliisit paikalle.työn tekeminen ei näillä paska luusereilla ole  vaihtoehdoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä raha huomenna pyhäpäivänä liikkuu?

Pärssemyyntiraha ainakin ja huimausaineraha. 

Vierailija
204/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenellekkään jää niin vähän kun 27 euroa. Tuista jää yleensä vähintään 400 euroa laskujen jälkeen . Oma vikas jos asuu yli 800 euron vuokra asunnossa.

Vierailija
205/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huomenna tule mitään tukia. 

Tukia ei tule ollenkaan, niillekään, joille lain mukaan pitäisi tulla. 

Sanopa muuten mistä saa siisti, asiallinen, ystävällinen  päihteetön, nuhteeton, hiljainen, tupakoimaton, luottotiedoton kantasuomalainen asunnon jos nykyinen vuokra-asunto menee alta, Ruusulankadulta?

Vaikka mistä. Eikö Ruusulankatu ole ydinkeskustaa? Muutat kauemmas keskustasta. Luottotiedottomuus ei ole ongelma. Kela maksaa kuten muidenkin lusmujen kulut. Olen itse vuokrannut kämpän luottotiedottomalle juurikin niin, että sossu/kela maksoi takuuvuokran ja ties mitä. 

Vierailija
206/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi köyhän ja tai luottotiedottoman pitäisi olla aina päihdeongelmainen, rahapeliongelmainen pultsari, joka on maannut lätäkössä viimeiset vuodet ja nukkunut roskiksessa?

Osa porukasta näkee kaiken aina niin mustavalkoisena, josta sitten syntyy mitä ihmeellisimpiä luuloja ja uskomuksia. Muistan 1980-luvun loppupuolelta, kun olin amispoika, ajatusmallin, että alkoholisteja ovat vain veneen alla asuvat puliukot, jotka hakevat lähimmältä Essolta Lasolia viinan korvikkeeksi. Nyt, kun aikaa on kulunut melkein 40 vuotta ja on tullut ikää, järkeä päähän, nähnyt kaikenlaista laidasta laitaan ja on tullut asioista kasapäin jopa omaa kokemusta, niin tietää, kuinka naurettava ajattelua se oli silloin. Hitto silloin 1989 alkoholisti saattoi olla se joka ajoi kaupungilla uudella Mersulla ohi. Ne pultsarit, joita näkyi pyörimässä linja-autoaseman lähistöllä, olivat vain pieni otanta kaupungin alkoholisteista. Ei kaikista alkoholisteista tule pultsareita, niitä tulee vain niistä, joiden juominen johtaa siihen jamaan, että päädytään puliukoksi. Alkoholismia on niin monenlaista ja toiset pärjää viinan kanssa paremmin kuin toiset. Joidenkin alkoholismi on absolutismia verrattuna sen kaikista onnettomimman alkkiksen juomisiin ja elämänmenoon. 

Olen kohdannut myös sellaisen ajattelutavan, ettei ihminen voi olla alkoholisti, jos ei se ole ryypännyt ainakin puolen miljoonan omaisuutta. Se on kanssa niin hullua ja päätöntä ajattelua, jolla todennäköisesti puhuja haluaa viedä huomion pois omasta päihdeongelmasta. "Eihän mulla mitään ongelmaa ole, kun ei minulla vaan ole mennyt mitään puolta miljoonaa, kuten sillä yhdellä siellä silloin." Ja varmasti olisi mennyt, jos olisi ollut se puoli miljoonaa päihteillä tuhottavana. Sitten tuolla kyseisellä ajattelutavalla, halutaan mahdollisesti myös vähätellä toisen alkoholiongelmaa ja saada näyttämään asia siinä valossa, että syynä ei olisikaan alkoholiongelma vaan jokin muu syy, syyt, mikä olisi vielä pahempi juttu kuin alkoholiongelma. No, ihmisethän näkevät asiat niin kuin haluavat nähdä. Uskotaan vain se mikä halutaan uskoa.

Vierailija
207/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan ei tule sinulle muita kustannuksia kuten lääkärin tai hammaslääkärin tarvetta.

Köyhillä kun ei ole nyt varaa sairastaa.

Tsemppiä.

Nyt on tärkeää tukea kaikkien lakkoja.

Eriarvoistaminen ja rikkaiden suosiminen veroalein on aloitettu sekä omien etujen ajaminen "mandaatilla eli kansan tuella". Ek jopa uutisissa puhuu miten englanti otettaisiin kolmanneksi kieleksi. Milloin ek sai mandaatin politiikan uudistuksiin..?

Demokratia ja hyvinvointivaltio menee Bernerin taksiuudistuksen tavoin viemäriin.

Kuten Ps kokoomus on monesti sloganeissaan sanonut valtio on vahvojen ei heikkojen.

Niin ja olen töissä, mutta en pidä tälläisestä härskistä toiminnasta joka ajaa kansamme kahtia.

Kaikkien kannattaisi seuraavissa vaaleissa äänestää oppositiota mutta ei kepua. Se kääntää aina kelkkansa kannattaa muistaa Sipilän toimet. Työntekijöitäkin koskettaa heikennykset työn suhteen..Ek sanellut mitä haluaa.

Vierailija
208/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti köyhä, niin saat toimeentulotukea. Oma vika, jos asut liian kalliissa asunnossa. Me muualla kuin pääkaupunkiseudulla asuvat olemme joutuneet jo monta vuotta maksamaan paikkakuntakohtaisen vuokrakaton ylittävän osan vuokrasta maksamaan muista tuista. 

Suomessa ei ole halpaa asumista. Oma ok-talo on vihon viimonen rahareikä. 

Vierailija
209/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ryösteleen ja kattokaa kuinka käy.

Vierailija
210/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo v enään t rollit jaksa joka uutisista lukea, eikä varsinkaan milloin mikäkin tulee voimaan.

Vierailija
211/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lakot lisää jaettavaa rahamäärää, päinvastoin, yhä enemmän työttömiä niistä seuraa.

Vierailija
212/212 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole melkein huomannut edes lakkojen olemassa oloa, sen verran vähän vaikuttavat mun arkeen tai elämään. Hyvä, ettei lakkoilijoille anneta nyt periksi. Leikkauksia tarvitaan kipeästi, joten toivon, että ne toteutuvat. Aina ne johonkin ryhmään kolahtavat ja tulee huutia. Pakko niitä leikkauksia silti on tehdä, että saadaan valtion talous parempaan jamaan.