CHAR AND THE CITY- bloggari
Kappas vaan, ko bloggari on taas kerran poistanut itsestään tulleet kommentit.
Eivät ilmeisesti vastanneet hänen itsestään luomaa kuvaa, joka oli kaikkea muuta kuin uskottava. Vuosien varrella on "ihmetelty" hänen julkaisujaan aika runsain mitoin ja elämäntyyliään. Luulusi ettei ole noin herkkähipiäinen kun kerran itse suoltaa julki "kepeän elämänsä". Viimeksikin mielipiteitä oli pitkälti yli toista sataa.
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Tämä bloggari ei kestänyt:)
Kommentit (99)
Vuosikoosteessa oli, että heräsi uuteen vuoteen yksin. Sitten ollut uusperheterapiaa. Ilmeisesti jonkinlainen erotilanne oli. Mutta nyt menee hyvin ja on vietetty miehen 50-vuotisjuhlia. Hmm, onko sormus sormessa? Sitä en katsonut. Menikö ne siis kihloihin jossain kohtaa?
En löytänyt tätä tiliä instasta, onko lopettanut?
CHAR AND THE CITY- bloggari
Väärässä kohdassa sinulla tuo yhdysviiva tuossa.
Insta on omalla nimellään Carita Alftan
Koskahan saa kihlasormuksen. Sitten voidaan alkaa odotella täykkyjä häitä ja viininhuuruisia polttareita.
Olen seurannut tätä ikuista nuoruutta elävää keski-ikäistyvää leidiä jo blogin alkuajoilta saakka. Ainahan hän on viihtynyt viinilasien äärellä, mutta viimeisen vuoden ajan olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kuinka paljon alkoa hänellä oikein kuluu?! Joka viikonloppu (ja välillä viikollakin) juomassa ainakin somen perusteella, skumppalasi käteen liimautuneena joka kuvassa.
Teen päihdetyötä työkseni ja ei voi muuta sanoa, kuin että itse ainakin olisin huolissani tilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä ikuista nuoruutta elävää keski-ikäistyvää leidiä jo blogin alkuajoilta saakka. Ainahan hän on viihtynyt viinilasien äärellä, mutta viimeisen vuoden ajan olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kuinka paljon alkoa hänellä oikein kuluu?! Joka viikonloppu (ja välillä viikollakin) juomassa ainakin somen perusteella, skumppalasi käteen liimautuneena joka kuvassa.
Teen päihdetyötä työkseni ja ei voi muuta sanoa, kuin että itse ainakin olisin huolissani tilanteesta...
En hirveästi ole seurannut tekemisiään, mutta onko koskaan pitänyt tipatonta tms? Nykyään on paljon alkoholittomia tuotteita ja ovat suosittuja, lieneekö niitä koskaan hehkuttanut? Kuoharia ja viiniä vaikuttaisi kuluvan.
Pöydillä tanssiminen ollut näköjään tänä kesänä kova juttu.
Glorian koti-lehdessä on juttu tämän daamin ja partamiehen kodista. Just juu mikä juttu nyt kun ovat eronneet. Mutta tämä daami edelleen bailaa Hangossa yhtä täynnä itseään kuin ennenkin. Ja kenenkähän nurkissa viettää aikaansa kun ei ilmeisesti ole miehen kanssa. Hyvin ui Hangon hyvätuloisten piiriin tämä bloggari, jolla ei ole omaa kotia ollut aikoihin aina jonkun muun luona. Mutta hinnalla millä hyvänsä haluaa pysyä "linjoilla".
Eikö hän vähän aikaa sitten myynyt jotain Hangon kodin kalusteita 🤔 liekö ero tullut.
Mistä te laseja kyttäävät tiedätte, onko niissä alkoholia vai holittomia juomia?
On holillista tai holitonta, niin taas tänään skumppalasi kädessä. Tällä viikolla aiemmin oli jo rapujuhlat. Onhan toki jo torstai.
Vierailija kirjoitti:
On holillista tai holitonta, niin taas tänään skumppalasi kädessä. Tällä viikolla aiemmin oli jo rapujuhlat. Onhan toki jo torstai.
mä tykkään hänestä, mutta kiinnitin itse samaan. Joka päivä kuva (alkoholi) juomasta?!
Sama juttu, minustakin hän on positiivisen ja ystävällisen oloinen, mutta nyt arjessa(kin) näyttää olevan harva se päivä after workit.
Vierailija kirjoitti:
Glorian koti-lehdessä on juttu tämän daamin ja partamiehen kodista. Just juu mikä juttu nyt kun ovat eronneet. Mutta tämä daami edelleen bailaa Hangossa yhtä täynnä itseään kuin ennenkin. Ja kenenkähän nurkissa viettää aikaansa kun ei ilmeisesti ole miehen kanssa. Hyvin ui Hangon hyvätuloisten piiriin tämä bloggari, jolla ei ole omaa kotia ollut aikoihin aina jonkun muun luona. Mutta hinnalla millä hyvänsä haluaa pysyä "linjoilla".
Onko ero varma tieto? 🤔
Nämä on näitä suuren egon omistavia keski-ikäisiä, joilla päiväys "parasta ennen" mennyt. Pitää sitten caan tyytyä mitä käteen jää ja missä. Tyhjää elämää tällä bloggarilla.