Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitaloni on omalla tontilla. Mitä ajatuksia herättää? Onko omakotitalo omalla tontilla suurin haaveesi?

Vierailija
31.03.2024 |

Omakotitaloni on omalla tontilla joten kiinnostaa mitä ajatuksia se herättää

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, onko tosiaan noin tyhmiä ihmisiä kuin ap olemassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sepä kiva. Next.

Vierailija
4/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suurin haaveeni. Kun lapset lähtivät kotoa muutimme kerrostaloon. Mies ei viihdy, joten palaamme omakotitaloon. Itse olisin halunnut jäädä kerrostaloon.

Vierailija
5/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Perin omakotitalon parin hehtaarin tontilla, mutta myyntiin meni samantien. Ympärillä olevat metsät pidin itselläni. 

Vierailija
6/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden vietin sellaisessa joten ei.

Vierailija
7/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - omakotimörskäsi taajama-alueen ulkopuolella jossain muuttotappiokunnassa suon vieressä olevalla omalla tontilla ei kiinnosta kovin paljoa ketään. Ei edes kunnanviskaaleita.

Vierailija
8/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma tontti olis kyllä hyvä. Meillä on talo vuokratontilla. 10 vuoden vuokra näin alkuun ja jatko katsotaan sitten. 

Vierailija
9/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa, ihan kivaa on ollut jo muutama vuosikymmen.

Vierailija
10/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omakotitalo omalla tontilla, ja haaveilen muutosta kaupungin keskustaan. Täytyy varmaan muuttaa miehen kanssa eri osoitteisiin koska olen inhonnut tätä taloa siitä lähtien kun tein elämäni typerimmän myönnytyksen.

Vierailija
11/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Omakotitalossa on paljon tekemistä. En oo koskaan haaveillu edes omistuasunnosta. Pidän siitä, että vuokralta on helpompi tosta vaan vaihtaa jos haluaa. En muutenkaan oo oikein koti ihminen, mieluummin meen ja teen muualla, kokeilen uusia asioita. Koti on mulle vaan maalaamista ja nukkumista varten.

N34

Vierailija
12/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tontilla omakotitalo toki kiinnostaa

Vierailija
13/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap - omakotimörskäsi taajama-alueen ulkopuolella jossain muuttotappiokunnassa suon vieressä olevalla omalla tontilla ei kiinnosta kovin paljoa ketään. Ei edes kunnanviskaaleita.

Muuhun en ota kantaa, mutta on äärettömän lapsellista ja kateellista luokitella kaikki omakotitalot muuttotappiokunnissa oleviksi. Sinun kateutesi loistaa kauas. Kidu sinä siellä kerrostaloläävässäsi rassukka. Ja ei, minä en enää itse asu omakotitalossa, ikääntyessäni myin sen pois, iso tontti ja iso talo on liikaa yksinelävälle. Rahaa sain talon myynnistä 467500 €, rakennuskulut aikoinaan murto-osan tuosta. 

Vierailija
14/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä tontti ja hyvä talo niin silloin tuo on paras vaihtoehto.

Vierailija
15/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä omarantaisella kiinteistöllä on velattomana asustellessa.

Vierailija
16/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä montako metriä lähimpään rantaan on ja onko näköetäisyydellä muita taloja. Mieluummin vuokratontti hyvällä paikalla kuin oma tontti jossakin täyteen ahdetun järven rannassa.

Vierailija
17/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Omakotitalossa on paljon tekemistä. En oo koskaan haaveillu edes omistuasunnosta. Pidän siitä, että vuokralta on helpompi tosta vaan vaihtaa jos haluaa. En muutenkaan oo oikein koti ihminen, mieluummin meen ja teen muualla, kokeilen uusia asioita. Koti on mulle vaan maalaamista ja nukkumista varten.

N34

Jos on omalla tontilla rahaa maalaamiseen jää enemmän!

Vierailija
18/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa, etkö ääliö muuta keksi, suurin osa omakotitaloista sijaitsee ihan muualla, mutta tokihan se kateellisen kerrostalossa asuvan roskan on jotain keksittävä. 

Vierailija
19/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita sen pitäisi herättää? 25 vuotta omakotitalo r hehtaarin tontilla eli ikuinen työleiri. Ei kiitos! Kerrostalo hyvällä paikalla lähes ison kaupungin keskustassa, ihanat naapurit <3

Vierailija
20/119 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan elämästäni olen viettänyt ok-talossa, nykyisin omassani. Tällä hetkellä sopivin asumismuoto itselleni mutta voi olla että mieli muuttuu sitten joskus. Kukin tyylillään, näistä asioista on turha kiistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan