Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette pääsiäisenä?

Vierailija
31.03.2024 |

Tiistaina vasta töihin ja aika välillä pitkää. Olen lähinnä ottanut rennosti, eli katsonut hyvä sarjoja ja syönyt hyvin. Mietin vain, että kun olin viime vuoden lopulla ulkomailla, niin olin koko ajan ulkona joko rannalla tai kierrellen paikkoja. Ei mitään tekemistä täällä pienellä paikkakunnalla jossa asun, ulkona kylmä eikä illan istujaiset kiinnosta jossa jauhetaan toisten ihmisten asioista viinan huurussa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä. Yritän saada yhtä ongelmaa ratkottua ennenkuin muilla alkaa työt pääsiäisen jälkeen.

Vierailija
2/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ajan kulumista. Voisin vaikka vannoa, että elän tätä sunnuntaita jo kolmatta päivää. Jos vielä huomenna herätessä on sunnuntai niin voi helkkari nyt sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unirytmin kuntoon tiistaille. Meni vielä kellojakin siirtämään 🤬. Varmaan siis 5 tuntia saunomista, jotta pääsee nukkumaan kello reikä:reikä reikä.

Vierailija
4/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaillaan ristillä.

t. Jeesus

Vierailija
5/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan ajan kulumista. Voisin vaikka vannoa, että elän tätä sunnuntaita jo kolmatta päivää. Jos vielä huomenna herätessä on sunnuntai niin voi helkkari nyt sentään.

Eikä tämä ole mikään outo allegoria, vaan oikeasti tuntuu että aika on jumittunut paikoillaan kolme päivää. Help.

Vierailija
6/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä. Yritän saada yhtä ongelmaa ratkottua ennenkuin muilla alkaa työt pääsiäisen jälkeen.

Hyvä, hyvä! Ahkerasti töitä kannattaa tehdä. Työnteko kannattaa aina. Jos kaikki olisi niin ahkeria niin saisin paljon enemmän osinkotuloja. Riittäisi ostamaan toisen uuden auton vielä tänä vuonna.

Vierailija
7/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivät on kyllä oikein tervetulleita ja en koe useinkaan aikaani pitkäksi, mutta pääsiäinen on aina jotenkin poikkeus. Aika kuluu hitaasti eikä oikein mitään jaksa/saa aikaiseksi. Eilen olisin mennyt museoon, mutta juuri ne museot, joita mietin, olivat suljettuja ja poikkeuksellisesti ovat huomenna auki. Osa museoista taas on auki pääsiäisviikonlopunkin.

Vierailija
8/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkkaan he pp iä sukkaan

Vierailija
9/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin haudasta

Vierailija
10/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona kylmä? Miten olisi toppatakki? Pipo? Hanskat?

Vierailija
11/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut, että pääsee taas töihin. Mulla ei ole koskaan mitään tekemistä lomilla ja vapailla. Seinän tuijottelua yksin. 

Vierailija
12/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä ulos lenkille, mutta kun katsoin ulos, niin harmaata on, kylmä ja räntää sataa. Ei houkuta mennä ulos. Koko pääsiäisen ollut ulkona sama ilma. Mites olisi auringon vuoro jo! Tämä talvi kestänyt jo 100 vuotta. Ulkoilun sijaan jumppasi hetki sitten, nyt odotan iltaa että pääsen saunan kautta nukkumaan ja katsomaan Youtubea.  Onhan tää suomen talvi vähän tallaista. Eilen otin jo kesäkenkiä esiin, vaikka ulkona eilen satoi vuorostaan lunta.

Vierailija
13/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä koko pääsiäisen. Keskiviikkoaamusta alkaen sit loppuviikko vapaata,jos ei tule keikkatöitä.

Vierailija
14/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut, että pääsee taas töihin. Mulla ei ole koskaan mitään tekemistä lomilla ja vapailla. Seinän tuijottelua yksin. 

Mulla sama, siksi reissaan paljon jossa on tekemistä paljon. Ei oikein jaksa kiinnostaa tämän paikkakunnan ihmiset, joko tekeminen on sitä, että istutaan jonkun ihmisen kotona persukset homeessa ja jauhetaan jotain ilman aikaista, kahvitellaan tai jotain yhtä tylsää.

Vierailija
15/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää ja sää ankea. En keksi edes mitään kivaa tv-sarjaa tai leffaa, mitä katsella.

Vierailija
16/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut Facebookissa selaten eri ryhmiä jotka on suunnattu reissaamiseen. Haaveilen, että olisin itse myös jossain lämpimässä palmujen alla. Onneksi ensi kuussa pääsen Kreikkaan. Olen myös katsellut YouTubesta videoita Australiasta. 

Vierailija
17/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, siksi reissaan paljon jossa on tekemistä paljon. Ei oikein jaksa kiinnostaa tämän paikkakunnan ihmiset, joko tekeminen on sitä, että istutaan jonkun ihmisen kotona persukset homeessa ja jauhetaan jotain ilman aikaista, kahvitellaan tai jotain yhtä tylsää.

Suomessa on jotenkin aina jännä tää kahvittelu kulttuuri. Niin kuin ei osattaisi tehdä muuta. Lähdetään omasta himasta jonkun toisen himaan kahville, vaikka sitä kahvia saisi kotonakin. Sitten mennään omaan himaan, kun kahvit juotu. Himasta himaan. Kuinka tylsää!!!!!

Vierailija
18/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä ulos, mutta sää on pilvinen. Olen sää ihminen ja tarvitsen aurinkoa. Onneksi tiistaina pääsee taas töihin. Joskus salaa haaveilen ulkomaille muutosta, töitä kun vain saisi ja olen epävarma omasta kielitaidostani, vaikka englannin kielen kurssilla olenkin parhaillaan vielä ensi kuukauden. 

Vierailija
19/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tylsää ja sää ankea. En keksi edes mitään kivaa tv-sarjaa tai leffaa, mitä katsella.

Yle Areena ja Aikuiset sarja. Sitä olen katsonut koko pääsiäisen.

Vierailija
20/23 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peiton alla. On niin kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi