Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaisia ystäviä, joiden synttärit muistatte mutta jotka eivät muista teidän?

Vierailija
31.03.2024 |

Ja joiden viesteihin vastaatte aina, mutta jotka eivät aina vastaa teidän?

Oletteko ajatelleet, että se on epäreilua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita on, ystäviä ei. Toki en loukkaannu jos joku ystävä silloin tällöin unohtaa synttärini tai joskus ei vastaa. Mutta tämä on yksi asia kyllä, joka erottaa itselläni ystävät kavereista. Kaverit ovat ihan mukavaa seuraa ja tärkeitä ihmisiä kyllä, mutta en odota heiltä synttärionnitteluja enkä aina itsekään muista heidän synttäreitään. Yhteydenpito on kevyttä ja rentoa. Ei kovin syvällistä ja henkilökohtaiselle tasolle menevää, mutkatonta ja harmitonta. 

Vierailija
2/3 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa tuntemistani ihmisistä on sellaisia, joiden synttärit muistan, mutta he eivät muista minun syntymäpäiviä. Ei haittaa tippaakaan, ei ole halua juhlistaa vanhenemistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista usein edes omia synttäreitäni. Raskasta ajatella, että jollekin tämä olisi joku merkki siitä miten heitä arvostan tai ovatko he minulle tärkeitä. Edes omaa hääpäivääni en hiljattain muistanut, eikä mieskään. Oli pakko tarkastaa sormuksesta. Ja olemme me toisillemme tärkeitä, emme vaan mieti sitä päivämäärien kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän