Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kukaan ei kaipaa juuri sinua

Vierailija
31.03.2024 |

On pääsiäinen ja se on useimmille mukavaa aikaa läheisten kanssa. Olen n. 60v ja  minulla kyllä on muutama ystävätär, joiden kanssa on jotain tekemistä yleensä arkisin. Sukulaisia minulla on vähän ja yhteydenpitoa ei juuri ole, koska se ei ole luontevaa. Lapseni asuu kaukana ja hänellä on omat kuvionsa, joihin en tietenkään läheskään aina kuulu. En ole vielä mummokaan.

Ystävättärilläni on miehet ja perheet ja omat harrastukset sekä muitakin ystäviä. Niinpä joudun aina odottamaan, että milloin joku heistä mahduttaa minut muihin tekemisiinsä. Minä en ole onnistunut löytämään omaa mieleistä kumppania elämääni, kaipaisin kyllä kovasti. Treffi palstoilta etsintä on kuin neulaa heinäsuovasta kaivaisi.

Olisipa tärkeää, että joku taho alkaisi keksiä yksinäisille matalan kynnyksen kohtaamispaikkoja muuallekin kuin kapakoihin, koska tämän asian kanssa en ole yksin. Itsellä ainakin ideat ovat aika vähissä ja tilanne vaikuttaa jo elämän iloa heikentävästi, kun ei ole yhtäkään ihmistä, joka varmasti haluaisi olla juuri minun kanssani elämän iloissa ja myös suruissa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi matalan kynnyksen tapaamispaikka 30 vuotiaille Salossa?

Vierailija
22/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut niitä tapaamispaikkoja, ei ole löytynyt sopivia Joensuusta. Millaisia on Lappeenrannassa tai jossain muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaseva/Kun maailma elää.Tässä elämästä noin 15 vuotta 3 minuutissa.

🥹

Vierailija
24/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi valtion puolesta olla sellaisia sinkkutapahtumia. Ei siis seuranhakumielessä edes, mutta voisihan siellä jotain pikadeittejäkin olla myös.