Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kukaan ei kaipaa juuri sinua

Vierailija
31.03.2024 |

On pääsiäinen ja se on useimmille mukavaa aikaa läheisten kanssa. Olen n. 60v ja  minulla kyllä on muutama ystävätär, joiden kanssa on jotain tekemistä yleensä arkisin. Sukulaisia minulla on vähän ja yhteydenpitoa ei juuri ole, koska se ei ole luontevaa. Lapseni asuu kaukana ja hänellä on omat kuvionsa, joihin en tietenkään läheskään aina kuulu. En ole vielä mummokaan.

Ystävättärilläni on miehet ja perheet ja omat harrastukset sekä muitakin ystäviä. Niinpä joudun aina odottamaan, että milloin joku heistä mahduttaa minut muihin tekemisiinsä. Minä en ole onnistunut löytämään omaa mieleistä kumppania elämääni, kaipaisin kyllä kovasti. Treffi palstoilta etsintä on kuin neulaa heinäsuovasta kaivaisi.

Olisipa tärkeää, että joku taho alkaisi keksiä yksinäisille matalan kynnyksen kohtaamispaikkoja muuallekin kuin kapakoihin, koska tämän asian kanssa en ole yksin. Itsellä ainakin ideat ovat aika vähissä ja tilanne vaikuttaa jo elämän iloa heikentävästi, kun ei ole yhtäkään ihmistä, joka varmasti haluaisi olla juuri minun kanssani elämän iloissa ja myös suruissa. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaseva/Kun maailma elää.Tässä elämästä noin 15 vuotta 3 minuutissa.

Vierailija
2/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Joensuussa.

Vierailija
4/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ja sama vaikka kukaan ei kaipaa juuri minua. En minäkään kaipaa juuri ketään. t. toinen sinkkunainen

Vierailija
5/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu tosiasia, että järjestetyn yhteistoiminnan kautta syntyneet ystävyys- yms. ihmissuhteet ovat huonompilaatuisia, riitaisempia, lyhytkestoisempia jne kuin spontaanisti, ei-keinotekoisesti alkaneet ystävyyssuhteet

Vierailija
6/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa 

Vierailija
7/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sellaista on tutkittu?

Vierailija
8/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa yrität vaan torjua asiaa reagoimalla noin? 

Vierailija
9/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä, ainaskaan naispuolisena, pitää kohdata muulla tavoin kuin etsimällä, etenkin jos oma ulkomuoto rapistuu nopeammin kuin miten sen itse mieltää. 

Vierailija
10/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minulla ei ole ystäviä. Aikuiset lapset eivät taida piitata paskaakaan, ovat menneet taas isänsä luokse, kuten jouluksikin. Edes viestiä ei ole kukaan ehtinyt whatsapissa laittaa koko pääsiäisenä.

En ole nähnyt heitä vuosiin.

Olen ollut nyt pari vuotta on off -suhteessa, hyvin huonossa ja väkivaltaisessa. En tiedä siksikö en pääse eroon kun se on ainoa ihminen joka edes ajoittain näyttää välittävän.

Mutta marraskuun jälkeen en ole uskaltanut hänen luokseen mennä. 

Vierailija
11/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, paitsi että ystäviä ei ole ollenkaan, vaan pari kaukana asuvaa perheellistä tuttua, joiden kesken lähettelen silloin tällöin terveisiä.

Olen ollut koko ikäni se, jota muistetaan silloin, kun tarvitaan kätevää tai muuten hyödyllistä ihmistä. Hetkeksi. Mieluiten hoitamaan homma näkymättömissä. Kun käyttökelpoisuuteni alkoi vähetä muutama vuosi sitten, olen saanut olla ihan rauhassa.

Kun on ollut ulkopuolinen riittävän monta kymmentä vuotta, ei enää osaa edes kuvitella, millaista olisi olla jonkun ykkönen. Tähän tottuu, ja tottumisen kautta unohtaa. Ihan hyvä.

Vierailija
12/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköni verrattuna muihin oman ikäisiin on mielestäni aivan ok, harvemmin on sitä moitittukaan. Ulkonäkö keskeiset miehet eivät ole kuitenkaan sellaisia, jotka vierelle jäisivät. He katselevat aina vain nuorempaa  ja eivät pysähdy minnekään. Mitä sellaisella elämässään tekee? No, jos tyytyy pelkkään seksiin, niin varmaan sitten😝

Vierailija
13/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voisi olla väkivaltaisen miehen kanssa, sen verran itsetuntoa täytyy löytyä tai sitten on vakavan tuumauksen paikka. Kyllä suhteessa  täytyy tuntea olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi.

Vierailija
14/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun jollain on sellaisia hommia mitä ei itse huvita tehdä tai auto on jättänyt tieposkeen niin silloin minut muistetaan muuten saan olla kaikessa rauhassa omissa oliossani

M52

Vierailija
15/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaa, kun kukaan ei kaipaa. Niin on tarkoituskin.

Vierailija
16/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa yhteisöllisyyttä. Todellakaan. Nykyään sitä tuputetaan joka kohdassa, ja kehutaan kuinka on yhteisöllistä, on yhteisöpedagogikin. Ihan puistattaa.

Vierailija
17/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää korjaa sellaisten ihmisten autoja. Ansaitset parempaa👍

Vierailija
18/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä tapaamispaikat yksinäisille Joensuu. Joka kaupungissa varmaan on jotain toimintaa, ainakin  Lappeenrannassa.

Vierailija
19/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voisi olla väkivaltaisen miehen kanssa, sen verran itsetuntoa täytyy löytyä tai sitten on vakavan tuumauksen paikka. Kyllä suhteessa  täytyy tuntea olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi.

Mieluummin yksin kun väkivaltaisessa suhteessa.

Vierailija
20/24 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pistäisi yhtään pahakseni, jos löytyis semmoista yhteisöllisyyttä, jossa saisi lisää kontakteja ja mahdollisen uuden ystävän tai kumppanin.

Kun tietäisi, että paikalla on sellaisia ihmisiä, jotka ovat yksinäisiä, olisi paljon helpompaa alkaa lähestyä jotakuta kivaa tyyppiä.