Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun poikaystävä painostaa mua yhteen asiaan johon en ehkä ole valmis

Vierailija
31.03.2024 |

Mun poikaystävä painostaa mua yhteen asiaan johon en ehkä ole valmis ja ei suostu kuulemaan mun mielipidettä vaan jyrää yli kun puhutaan asiasta. Siis se haluis et kokeiltas peppuseksiä ja on jo ostanut jotai kookosliukkaria sitä varten. Se väittää et kaikki muijat antaa nykyään peppua ja et mä oon joku nössö kun pelkään täysin normaalia asiaa? Me riideltiin siitä viimeks eilen ja se uhkaa nyt jättää mua. Kyrsii kun en haluis tulla dumpatuks ja saada nörtin maineen..Sattuuko se paljonkin, kun ottaa kakkoseen? Niin ja oon 15 ja poikkis 23, jos sillä nyt mitää väliä oo...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin ysärille! :D

Vierailija
2/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että persepanosta kyse. Onko se homo ? Ei mene kauaa kun tulee postaus jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei on ei, vaikka poikkis olis eri mieltä. Älä ylitä rajojasi. Älä anna painostuksen mennä ihon alle. Se on ei. Mä olen sun puolella <3 ole sinäkin!

Vierailija
4/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaa suostu, jos et halua. Jos yrittää väkisin se on raiskaus ja siitä on tehtävä rikosilmoitus.

Vierailija
5/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on väliä et oot 15 ja poikkis 23. Taidat olla trolli, mutta jos et, niin poikkishan syyllistyy rikokseen.

Vierailija
6/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Heti.

Vierailija
7/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori seksiin.

Vierailija
8/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu.. eroa siitä hyväksi käyttäjästä. Älä seurustele aikuisen kanssa. Parempi kun et seurustele ollenkaan. Vasta sitten kun olet aikuinen.

Vierailija
9/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai mikset anna?

Vierailija
10/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu keksitty juttu. Kirjoittaja on anaaliseksistä kiinnostunut vanhahko mies, ei nuori nainen.

Vierailija
11/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu että te vanhat pervoäijät jaksatte tätä samaa soopaa tänne syöttää aamusta iltaan. Työntäkää pesäpallomaila perseeseenne ja lopettakaa nää typerät jutut 💩💩💩

Vierailija
12/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian nuori seksiin.

En omasta mielestäni. Oon antanut hänen vetäistä kortun kanssa normiseksissä ja tavallaan tykkään ottaa siltä sui hin ku se sit aina tottelee mua :)

AP

Vierailija
13/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko näin surkeaa trollia.

Vierailija
14/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota persupoikkiksellesi, että hänen pitää antaa ensin sinulle pebaa eli vetelet sträppärillä takaapäin poikkistasi kunnes hän laukeaa?

Vierailija
15/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin käsitellä miehen persereiän dildolla tai millä nyt haluaisikaan. Omaani en pysty oikein antamaan siihen käyttöön kun itsellisistä kokeiluistakin tulee aina jotakin pukamantynkää, tosin toinen voisi hoitaa sen paremmassa asennossa...mulla ei ole siis miestä, mutta kun on, se tulee kokemaan seksuaaliturhatumisen kaikella voimalla. Luulen, että tykkää kuitenkin.

Vierailija
16/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, tuo käytös tulee toistumaan koko elämän, se on henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
17/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä oman ikäinen poikakaveri. Etsi kunnon poika, sellainen jolla on ystäviä ja harrastuksia ja koulukin sujuu.

Vierailija
18/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä oman ikäinen poikakaveri. Etsi kunnon poika, sellainen jolla on ystäviä ja harrastuksia ja koulukin sujuu.

Mutku sillä on ikää niin saan siltä röökii ja sidukkaa, ja hänellä autoki. Ei mua kiinnosta mitkään saman ikäset ku ne vaa rassaa jotai typerää mopoa.

AP

Vierailija
19/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kajahtaa Porvoosta!

Vierailija
20/21 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulle OK jos poikaystävä nuolisi peppureikääsi?